Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Andrzej, Bydgoszcz 20.09.2021
Relaks dla dwojga
Hotel mimo, że jak na standardy polskie ogromny (ponad 2500 klientów) sprawiał od początku pozytywne wrażenie. Obsługa w recepcji do dyspozycji w każdej chwili. A my szczególnie sobie doceniliśmy reakcję recepcjonistki na naszą wiadomość o uwięzionym w patio ptaku. Szybko zareagowała i wysłała pracownika, aby wypuścił oknem przypadkowego więźnia. Dodać należy, że restauracja hotelowa serwowała posiłki na dobrym poziomie, choć jak na nasze żołądki różne smażone specjały na śniadanie omijaliśmy mając do dyspozycji świeże pieczywo, grzanki czy różnego rodzaju płatki z mlekiem lub jogurtem. Hotel ma do dyspozycji własne baseny, ale nam dojście do plaży i leżakowanie nad Morzem Czarnym sprawiało więcej przyjemności. Położenie hotelu sprzyja krótkim spacerom czy to do Nesebaru czy do centrum Słonecznego Brzegu. A dla tych którzy nie lubią przebierać nogami czekały dorożki, kolejka czy komunikacja miejska. Stąd nasza ocena to sześć uśmiechniętych twarzyczek.
5.5/6
Marek, Świebodzin 28.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Sierpień w Kotva
10 dni w hotelu Kotva jakie spędziliśmy były dość ciekawym wyzwaniem. Jednak polecałbym 7 dniowe wyjazdy ponieważ na tyle jest przewidziany program artystyczny. Zgrana grupa miejscowych animatorów sprawia, że wypoczynek na hotelowym basenie jest dość przyjemną rzeczą. Ponadto animatorka z Coral oraz z Czeskiego Biura - tutaj niestety Panie średnio się wykazywały. Do wyboru jest 5 basenów w całym kompleksie - szczególnie warte polecenia dla rodzin z dziećmi ponieważ te mają mnóstwo miejsca do rozrywki. Jedzenie - Dobre, choć do rewelacji daleko. Po tygodniu staje się monotonne. Śniadania to najlepszy posiłek i najwięcej do wyboru. Niestety kolacja jest dość skromna i o niewielkim wyborze. Po porze zakończenia wydawania kolacji nie ma już niczego do jedzenia w hotelu. Bar koło basenu zamykany jest o 23, a bar Czarna Perła o 18 - i tutaj jest najlepszy dostęp choć występują duże kolejki. Pokoje - Duże i przestronne. Duży minus to łóżko małżeńskie, które było tak twarde, że ciężko było na nim spać i nie obudzić się bez bólu pleców. Sprzątane codziennie - jednak tylko pobieżni - nie zawsze nawet przetarto podłogę w toalecie. Każdego dnia dokładana jest stosowna ilość nowych ręczników - jednak to nie znaczy, że stare lub nie użyte są zabierane. Przez 10 dni mieliśmy pokaźną ich stertę zgromadzoną w pokoju. Hotel - kompleks hotelowy duży i nastawiony na dzieci. Obsługa uprzejma choć uświadczenie uśmiechu od nich z wyjątkiem paru wyjątków może być wyzwaniem. Położony na uboczu słonecznego brzegu, jednak bardzo blisko do historycznego Nessebaru - 45min spacerem. Plaża w odległości 5 minut - piaszczysta i ładna - duża strefa płatnych leżaków, a niewielka strefa bezpłatna. W bliskiej odległości niewiele lokali gastronomicznych oraz T-market.
5.0/6
Paweł, Sochaczew 03.08.2024 Termin pobytu: lipiec 2024
Świetny hotel w idealnej lokalizacji.
Bardzo dobra strefa basenowa. Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi, nawet 13latków. Wiele barów, leżaków, zjeżdżalni, animacji. Dużo posiłków dla pasibrzuchów. Pokoje czyste, schludne, normalne. Blisko do plaży. Łatwy dojazd samodzielnie do Nessebaru albo centrum Słonecznego Brzegu "ciuchciami" komunikacyjnie extra.
5.0/6
Katarzyna, Dąbrowa Górnicza 05.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Z dzieckiem
Wszystko zgodnie z opisem. Jedzenie mogło by być lepsze, ale zawsze każdy coś znalazł dla siebie. Woda chłodna w basenach