Opinie klientów o Queen Nelly Park

4.5 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Tomasz, Mędłów 12.09.2022

Spełnione oczekiwania

To mój pierwszy wyjazd do Bułgarii. Oczekiwałem dobrych warunków i ciepłego morza. W tym wyjeździe to znalazłem, nowy hotel, duże pokoje, czysto, wyżywienie dobre , zasobny barek. Blisko piaszczysta plaża i ciepłe morze. Prawie ideał na spędzenie wakacji- polecam. Tomek B.

5.0/6

Beata, Zabrze 18.07.2022

Queen Nelly Park

Zdjęcia przedstawione w ofercie są zgodne z rzeczywistością. Obsługa miła i pomocna. Pokoje sprzątane codziennie, jak i reszta obiektu. Wyżywienie dobre, byliśmy najedzeni, jednak 6letnia córka miała czasem problem z wyborem, gdyż zdarzało się, iż z wędlin królowały jedynie różne rodzaje salami, a z serów dostępne były sery typu feta, co utrudniało jej znacznie wybór. Bar przy basenie oferował w formie przekąsek pizzę i napoje. Jednak z drinków był wybór jedynie 5 rodzajów drinków. Hotel położony w ciekawym miejscu, blisko do jednej plaży ok. 50 metrów, do drugiej troszkę dalej. Zaletą hotelu było położenie, gdy na plaży był ukrop, miło było schronić się w otoczeniu drzew, które dawały ochłodę. Ogólnie pobyt zaliczamy do udanych.

5.0/6

Małgorzata, Katowice 01.10.2022

wypoczynek

Bylem z zona 11 dni we wrzesniu.Pogoda dopisala,3 pietrowy hotel, duzy ogrod,2 baseny,blisko do morza,roznorodne jedzenie pozwolily na udany wypoczynek i naladowanie akumulatorow

4.0/6

Izabela, Gdańsk 01.07.2022

Pierwszy i ostatni wyjazd z firmą Rainbow

Na pobyt wybraliśmy się jako para pod koniec czerwca. Hotel jest nowy, względnie czysty, z licznymi delikatnymi niedoróbkami (bo dopiero w połowie czerwca się otworzył, więc to dosyć oczywiste). Ogólne wrażenia z samego budynku są dobre, w porównaniu do innych hoteli w Kiten ten jest najładniejszy lub na 2gim miejscu. Hotel umiejscowiony jest w miejscowości KITEN a nie PRIMORSKO jak sugeruje umowa lub informacje na stronie, to ok. 45min drogi od lotniska, bardzo przyjazne miasteczko, bardzo bezpieczne, dzieci do północy same lub z rodzicami biegają po ulicach. Nikt nie zaczepia, nie czai się, wszystko na noc lekko zamykane, spokojnie można wyjść w nocy na miasto. Dużo lokalnych restauracji, długi bazarek jak w polskich nadmorskich miejscowościach, dużo marketów itp. Co do jedzenia - śniadania, obiady i kolacje bardzo zbliżone do siebie, ale są sałaty, warzywa, salami, szynka, ser, płatki, jajka itp na obiad mięsko i warzywa no i często frytki, a kolacje podobne do śniadań lub jakiś miks śniadania z obiadem. Tez na plus chociaż po 5 dniach już człowiek ma dosyć :) Przekąski w pierwszych dniach nie istniały, jakoś 3 dnia pojawiła się pizza w barze i jakieś ciasteczka ze śniadania. Bar przy basenie obsługuje 2-ch barmanów, jeden to też ratownik. Pan młodszy i łysy to świetna osoba, ładnie mówi po angielsku, rozumie, jest uprzejmy i przesympatyczny. Drugi Pan wali mocne drinki, ale małomówny. Ogólnie 5 rodzajów drinków w menu i alkohole jak whisky, wódka, gin itp i likiery. Wszystko lokalne. Baseny są 2, ale w większym non-stop są dzieci, mimo że jest to basen dla dorosłych. Pływanie możliwe po śniadaniu 8-11, później robi się tłoczno. Czysty basen, sprzątany codziennie. Siłownia... to akurat brak słów, bo siłowni brak. Jest coś na wzór naszych siłowni zewnętrznych - 5 elementów i tyle. Nikt oprócz dzieci się bawiących się tam nie pokazuje. Recepcja słabo lub nawet bardzo słabo mówi w języku angielskim, ale translator z polskiego na rosyjski zawsze działał :) Ogólne wrażenia z pobytu w HOTELU są pozytywne mimo bariery językowej, małej ilości obsługi (ludzie robią tam codziennie po >12 godzin), słabego sprzątania pokoi (przez 2 dni brak papieru toaletowego, sami kupowaliśmy i jak widziały to sprzątaczki to nie dawały rolek), które właściwie chyba powinno być codziennie, a było na 7 dni 3 razy z czego 2 razy umyto nam podłoge brudnym mopem w włosami, które pojawiły się na podłodze, a raz dostaliśmy tylko 4x recznik pod stopy (zamiast 2x pod stopy i 2x mały) i 2x duży, bez sprzątania (akurat raz wybraliśmy się na plaże więc ostatnie dni spędziliśmy z piaskiem na podłodze :)). Co do samego BIURA niestety KOMPLETNIE wszystko było ŹLE. Jest to bardzo przykre dla Nas, bo pierwszy raz zdecydowaliśmy się na biuro i źle trafiliśmy. Kontakt z opiekunem wycieczki (zakupiona przez internet) słaby, bo Pan ciągle w rozjazdach, na lotnisku po przylocie do Burgas zamieszanie (rezydentkę zastąpił animator, który nie był na to przygotowany). Otrzymaliśmy złe karty z informacjami dotyczącymi nr telefonów do rezydentów, terminów spotkań informacyjnych oraz wycieczek. NIKT się nie zainteresował czy dotarliśmy, czy wszystko było OK, czy się zameldowaliśmy NIKT O NIC nie zapytał. Może mieliśmy błędne zdanie nt "opieki", bo dla Nas właśnie troska i zainteresowanie oznacza opiekę. Na lotnisku nie mogliśmy dowiedzieć się gdzie mamy iść, jaki bus, kto czeka itp. dzwoniłam do rezydentek z karteczki i ani jedna ani druga nie odebrała. Oddzwoniły po 1h kiedy już jechaliśmy busem. Kiedy 3 dnia zadzwoniłam do Pani z karteczki okazało się, że to nie ona jest naszą rezydentką a inna Pani. Bardzo było nam przykro i byliśmy źli, że nasza rezydentka nie zainteresowała się nami chociażby przez 1 minutę. Czy to jest opieka rezydenta u Państwa? Jeśli tak to prosze to odciągnać od kwoty wycieczki, bo żadnej opieki w naszym przypadku nie było. Po telefonie do już naszej rezydentki i moim pytaniu "na czym właściwie polega opieka rezydenta bo Pani nie ma w hotelu, nikt nas o niczym nie poinformował i nie było nas na spotkaniu informacyjnym z winy źle przekazanych informacji na kartce" Pani tylko zapytała "a coś się stało?" .. żenujące. Chyba rezydent powinien mieć numery telefonów do uczestników żeby im pomóc, a nie być "pod telefonem" bo jest mało osób z wycieczki w hotelu i nawet nie poinformować nas, że Pani zjawi się dopiero za kilka dni. ZERO informacji o wycieczkach, ZERO samodzielnego kontaktu rezydenta, ZERO zainteresowania, ZERO pomocy. Tak mogę podsumować Panią rezydentkę. W dodatku przed wylotem dostaliśmy informację w "księdze" nt zbiórki "wyjście od strony basenu", dzwonię do Pani rezydentki, że jednak mamy zostawić klucz u ochroniarza i iść od strony głównego wejścia i że chyba koleżanka się pomyliła. Godzina zbiórki, a Pani w RECEPCJI chce klucz (no ok.. mieliśmy oddać u ochrony), idziemy pod BRAMĘ główną, czekamy, a tu nikt nie podjeżdża, poszłam w kierunku bramy od strony basenu i jednak to właśnie tam kręcił się kierowca autokaru. Już chciał do kogoś dzwonić. Może dzięki dezinformacji byśmy w ogóle nie dotarli na lotnisko. Zbiórka o godz. 1:45, lot o 5:30. Jednak samodzielne podróżowanie jest według mnie bardziej zorganizowane niż z Państwa biurem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem