Opinie o Queen Nelly Park

4.5/6
(6 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Spełnione oczekiwania

    Tomasz, Mędłów 12.09.2022

    To mój pierwszy wyjazd do Bułgarii. Oczekiwałem dobrych warunków i ciepłego morza. W tym wyjeździe to znalazłem, nowy hotel, duże pokoje, czysto, wyżywienie dobre , zasobny barek. Blisko piaszczysta plaża i ciepłe morze. Prawie ideał na spędzenie wakacji- polecam. Tomek B.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Queen Nelly Park

    Beata, Zabrze 18.07.2022

    Zdjęcia przedstawione w ofercie są zgodne z rzeczywistością. Obsługa miła i pomocna. Pokoje sprzątane codziennie, jak i reszta obiektu. Wyżywienie dobre, byliśmy najedzeni, jednak 6letnia córka miała czasem problem z wyborem, gdyż zdarzało się, iż z wędlin królowały jedynie różne rodzaje salami, a z serów dostępne były sery typu feta, co utrudniało jej znacznie wybór. Bar przy basenie oferował w formie przekąsek pizzę i napoje. Jednak z drinków był wybór jedynie 5 rodzajów drinków. Hotel położony w ciekawym miejscu, blisko do jednej plaży ok. 50 metrów, do drugiej troszkę dalej. Zaletą hotelu było położenie, gdy na plaży był ukrop, miło było schronić się w otoczeniu drzew, które dawały ochłodę. Ogólnie pobyt zaliczamy do udanych.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wypoczynek

    Andrzej, Katowice 01.10.2022

    Bylem z zona 11 dni we wrzesniu.Pogoda dopisala,3 pietrowy hotel, duzy ogrod,2 baseny,blisko do morza,roznorodne jedzenie pozwolily na udany wypoczynek i naladowanie akumulatorow

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    Pierwszy i ostatni wyjazd z firmą Rainbow

    Izabela, Gdańsk 01.07.2022

    Na pobyt wybraliśmy się jako para pod koniec czerwca. Hotel jest nowy, względnie czysty, z licznymi delikatnymi niedoróbkami (bo dopiero w połowie czerwca się otworzył, więc to dosyć oczywiste). Ogólne wrażenia z samego budynku są dobre, w porównaniu do innych hoteli w Kiten ten jest najładniejszy lub na 2gim miejscu. Hotel umiejscowiony jest w miejscowości KITEN a nie PRIMORSKO jak sugeruje umowa lub informacje na stronie, to ok. 45min drogi od lotniska, bardzo przyjazne miasteczko, bardzo bezpieczne, dzieci do północy same lub z rodzicami biegają po ulicach. Nikt nie zaczepia, nie czai się, wszystko na noc lekko zamykane, spokojnie można wyjść w nocy na miasto. Dużo lokalnych restauracji, długi bazarek jak w polskich nadmorskich miejscowościach, dużo marketów itp. Co do jedzenia - śniadania, obiady i kolacje bardzo zbliżone do siebie, ale są sałaty, warzywa, salami, szynka, ser, płatki, jajka itp na obiad mięsko i warzywa no i często frytki, a kolacje podobne do śniadań lub jakiś miks śniadania z obiadem. Tez na plus chociaż po 5 dniach już człowiek ma dosyć :) Przekąski w pierwszych dniach nie istniały, jakoś 3 dnia pojawiła się pizza w barze i jakieś ciasteczka ze śniadania. Bar przy basenie obsługuje 2-ch barmanów, jeden to też ratownik. Pan młodszy i łysy to świetna osoba, ładnie mówi po angielsku, rozumie, jest uprzejmy i przesympatyczny. Drugi Pan wali mocne drinki, ale małomówny. Ogólnie 5 rodzajów drinków w menu i alkohole jak whisky, wódka, gin itp i likiery. Wszystko lokalne. Baseny są 2, ale w większym non-stop są dzieci, mimo że jest to basen dla dorosłych. Pływanie możliwe po śniadaniu 8-11, później robi się tłoczno. Czysty basen, sprzątany codziennie. Siłownia... to akurat brak słów, bo siłowni brak. Jest coś na wzór naszych siłowni zewnętrznych - 5 elementów i tyle. Nikt oprócz dzieci się bawiących się tam nie pokazuje. Recepcja słabo lub nawet bardzo słabo mówi w języku angielskim, ale translator z polskiego na rosyjski zawsze działał :) Ogólne wrażenia z pobytu w HOTELU są pozytywne mimo bariery językowej, małej ilości obsługi (ludzie robią tam codziennie po >12 godzin), słabego sprzątania pokoi (przez 2 dni brak papieru toaletowego, sami kupowaliśmy i jak widziały to sprzątaczki to nie dawały rolek), które właściwie chyba powinno być codziennie, a było na 7 dni 3 razy z czego 2 razy umyto nam podłoge brudnym mopem w włosami, które pojawiły się na podłodze, a raz dostaliśmy tylko 4x recznik pod stopy (zamiast 2x pod stopy i 2x mały) i 2x duży, bez sprzątania (akurat raz wybraliśmy się na plaże więc ostatnie dni spędziliśmy z piaskiem na podłodze :)). Co do samego BIURA niestety KOMPLETNIE wszystko było ŹLE. Jest to bardzo przykre dla Nas, bo pierwszy raz zdecydowaliśmy się na biuro i źle trafiliśmy. Kontakt z opiekunem wycieczki (zakupiona przez internet) słaby, bo Pan ciągle w rozjazdach, na lotnisku po przylocie do Burgas zamieszanie (rezydentkę zastąpił animator, który nie był na to przygotowany). Otrzymaliśmy złe karty z informacjami dotyczącymi nr telefonów do rezydentów, terminów spotkań informacyjnych oraz wycieczek. NIKT się nie zainteresował czy dotarliśmy, czy wszystko było OK, czy się zameldowaliśmy NIKT O NIC nie zapytał. Może mieliśmy błędne zdanie nt "opieki", bo dla Nas właśnie troska i zainteresowanie oznacza opiekę. Na lotnisku nie mogliśmy dowiedzieć się gdzie mamy iść, jaki bus, kto czeka itp. dzwoniłam do rezydentek z karteczki i ani jedna ani druga nie odebrała. Oddzwoniły po 1h kiedy już jechaliśmy busem. Kiedy 3 dnia zadzwoniłam do Pani z karteczki okazało się, że to nie ona jest naszą rezydentką a inna Pani. Bardzo było nam przykro i byliśmy źli, że nasza rezydentka nie zainteresowała się nami chociażby przez 1 minutę. Czy to jest opieka rezydenta u Państwa? Jeśli tak to prosze to odciągnać od kwoty wycieczki, bo żadnej opieki w naszym przypadku nie było. Po telefonie do już naszej rezydentki i moim pytaniu "na czym właściwie polega opieka rezydenta bo Pani nie ma w hotelu, nikt nas o niczym nie poinformował i nie było nas na spotkaniu informacyjnym z winy źle przekazanych informacji na kartce" Pani tylko zapytała "a coś się stało?" .. żenujące. Chyba rezydent powinien mieć numery telefonów do uczestników żeby im pomóc, a nie być "pod telefonem" bo jest mało osób z wycieczki w hotelu i nawet nie poinformować nas, że Pani zjawi się dopiero za kilka dni. ZERO informacji o wycieczkach, ZERO samodzielnego kontaktu rezydenta, ZERO zainteresowania, ZERO pomocy. Tak mogę podsumować Panią rezydentkę. W dodatku przed wylotem dostaliśmy informację w "księdze" nt zbiórki "wyjście od strony basenu", dzwonię do Pani rezydentki, że jednak mamy zostawić klucz u ochroniarza i iść od strony głównego wejścia i że chyba koleżanka się pomyliła. Godzina zbiórki, a Pani w RECEPCJI chce klucz (no ok.. mieliśmy oddać u ochrony), idziemy pod BRAMĘ główną, czekamy, a tu nikt nie podjeżdża, poszłam w kierunku bramy od strony basenu i jednak to właśnie tam kręcił się kierowca autokaru. Już chciał do kogoś dzwonić. Może dzięki dezinformacji byśmy w ogóle nie dotarli na lotnisko. Zbiórka o godz. 1:45, lot o 5:30. Jednak samodzielne podróżowanie jest według mnie bardziej zorganizowane niż z Państwa biurem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Opinia Hotelu Queen Nelly Park w Bułgarii

    Podróżniczka 08.07.2022

    Hotel oddany do użytku w połowie czerwca, byliśmy na wyjeździe od 29.06 i było kilka niedoróbek. Brakowało kosza w pokoju, na około drzwi łazienkowych widać piankę, jeszcze nie wykończona oprawa drzwi. W łazience nie było wieszaków, brakowało uchwytu do rączki prysznicowej. Nie było kubków na szczoteczki. Fugi nadal nie domyte po remoncie. Niby szczegóły, ale jadąc do 4*hotelu wymagamy więcej. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie smaczne choć mały wybór. Najsłabsze śniadania, bardzo monotonne. W sobotę na kolacje były regionalne potrawy, polecamy spróbować. Drinki w barze bardzo dobre👍. Ogólnie dobre warunki, bo hotel nowy, wiec wszystko czyste i pachnące. Muszą jeszcze tylko dopracować szczegóły. Nie daleko plaża z pięknymi zachodami słońca. Goście to w większości Bułgarzy, trochę Rosjan i Ukraińców. Polaków było kilku. Polecam hotel, ale nie nastawiajcie się na doskonale warunki, bo nasze 4* zdecydowanie różnią się od 4* Bułgarskich.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Zdecydowanie nie jest to obiekt czterogwiazdkowy

    Adam, Poznań 02.08.2022

    Hotel jest nowiutki, co jak było wspomniane we wcześniejszych komentarzach posiada swoje zalety, ale jest też sporo niedoróbek. Lokalizacja hotelu jest na zdecydowany plus, choć że jest to centrum wioski to i hałas z dyskotek jest spory. Niestety na minus jest znacznie więcej - obsługa niemiła i nie mówiąca w językach obcych (nawet informacja o posiłkach była tylko po bułgarsku), brak jakichkolwiek animacji, jedzenie było monotonne i często niskiej jakości, bardzo niskiej jakości napoje (piwo było dostępne jedynie w rozgazowanej wersji). Podsumowując, nieadekwatnie drogi do oferowanej jakości.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem