Opinie klientów o Sosopoli

2.9 /6
10 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
2.9
Plaża
4.6
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
1.7
Wyżywienie
2.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

DARIUSZ, LODZ 25.09.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Ocena ogólna

Hotel ok - 3* w Bułgarii raczej kojarzą się ze słabym standardem a tu zaskoczenie - czysto, cicho, zadbane otoczenie. Najbardziej zaskoczyły mnie pokoje - a w zasadzie apartamenty - 2 pokoje z aneksem kuchennym i wielkim tarasem! Kuchnia skromna, ale dobra, żadnych kolejek, nie było sytuacji że brakowało miejsca w restauracji. Duży basen, zawsze wolne miejsca - minus - brak baru AllInclusive, plaża obok, piaszczysta, czysta - jedyny minus - dużo osób na plaży. Ogólna ocena BDB!

5.0/6

ROBERT, ALEKSANDROW ODZKI 12.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

wczasy w Sosopoli

bardzo mile spędzony urlop piękna niezawodna pogoda ładna okolica tylko trochę problematyczny dojście do centrum dla bezpieczeństwa najlepiej taksówką brak pobocza a bułgarscy kierowcy mają południowy temperament basen ok tylko turyści głównie rodacy najlepiej leżak zabraliby nawet do pokoju ręczniki na leżakach pozostawiają nawet na noc i cały dzień nawet jak nie korzystają z basenu w tym hotelu żadnych animacji ani zabaw płatny bar przy basenie

4.0/6

Anna 05.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Nigdy wiecej z Rainbow

Bylismy w czerwcy z dwojka dzieci. Hotel w porzadku, studio 2-pokojowe genialne, duzy taras, 2 lazienki. All inclusive gorzej. Jedzenia monotonne, czesto czegos brakowalo. Najgorsze sniadania. Caly tydzien to samo. Hotel polozony 3 km od miasta Sozopol. Ciezko z dojsciem na pieszo, nie ma chodnikow. Jezdza autobusy i nimi podrozowalismy. Organizacja Rainbow tragedia. 6 godz. w autokarze do hotelu i z hotelu do lotniska. Lot mielismy ok 18 a w hotelu dostarczono nas busem o 4.30 rano!!!!!!!!!! z panem, ktory ani po angielsku ani po polsku. Mylil hotele, nie wiedzial gdzie jechac, oczywiscie wtakiej ytuacji zero pomocy rezydenta, nikogo z nami nie bylo. Powrot cos strasznego, z dwojka dzieci (6 i 2 lata) jak wsiedlismy o 10 rano do autokaru to na lostnisku bylismy 16.20 a 16.50 byl odlot.. Przez tyle godzin siedzielismy w autokarze bez jedzenia i zalatwienia sie i zbieralismy ludzi z calej Bulgarii z hoteli. Obled.... Pan z Rainbow bardzo niemily, po 5 godz synowi zachcialo sie siku, robil problem by mozna bylo sie po drodze zalatwic, bo jak stwierdzil "sa priorytety-lotnisko". Potraktowal nas jakbysmy o dziwactwo prosili, po awanturze, po angielsku uciekl z autokaru i reszte drogi jechalismy znowu z kierowca, ktory mowil tylko po bulgarsku. Organizacja zerowa. To byly nasze ostatnie wakacje z Rainbow.

4.0/6

Rafał, Dąbrowa Górnicza 03.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Wczasy adekwatne do ceny.

Organizacja Rainbow OK. Lądowaliśmy w Varnie, na lotnisku witali nas rezydenci i kierowali do busów rozwożących ludzi po hotelach. Transfer z tego lotniska był na prawdę długi, ale byliśmy na to przygotowani czytając wcześniej opinie innych wczasowiczów (Rainbow również podaje taką informację w ofercie). Bus dowożący nie podjeżdża pod sam budynek hotelu , tylko na ogólny parking , z którego jest rozejście do trzech hoteli (przysłowiowych kilka kroków)do BlueOrange, laguna beach i Sozopoli (stoi po środku) Podczas dojazdu do hotelu rezydenta z nami nie było, ale kierowca według listy wysadzał wczasowiczów tam gdzie powinien. Kierowca nie mówił po angielsku dlatego, po opuszczeniu autokaru udaliśmy się do niewłaściwego obiektu, ale stamtąd recepcjonista już nas pokierował . Polecam zapamiętać, aby po przyjeździe na parking kierować się przez srodkowy szlaban. Bookowanie w recepcjii na podstawie dowodu os. Hotel w porządku, pierwsze wrażenie w lobby, recepcji trochę jakbyśmy cofnęli się w czasie (przez kolory i ciężkie przytłaczające zasłony), ale reszta to miłe zaskoczenie. Fajnie rozplanowany. Pokoje na 4 pozimach tworzą owal, wokół miejca z klimatem- po środku hotelu, pod gołym niebem, stoi altana, trochę zieleni i ozdobny żwirek. strefa, w której można odpocząć od gorąca. Plac zabaw dla dzieci obok budynku dosyć ubogi, ale wystarczający. Basen super ze strefą sportową, rekreacyjną oraz brodzikami dla najmłodszych. Niezatłoczony. Leżaki dostępne nawet w sezonie. Pokoje typu studio duże, przestronne, sprzątane codziennie, z lodówką i aneksem kuchennym. Brakło czajnika elektrycznego, ale był garnek i dwa palniki kuchenne+ inne podstawowe wyposażenie. Duży balkon-taras. Łazienki ładne, ale trochę wysłużone, brodzik do odświeżenia. Hotel super położony, dokładnie przy samej plaży, nad zatoką , z płaskim, długim zejściem do morza, warunki idealne dla dzieci. Obsługa nienachalna, klenerki w restauracji sympatyczne uśmiechnięte, kelnerzy zdystansowani, ale przy dłuższych relacjach również w porządku (oczywiście jeśli nie przychodzi się jeść z wiecznie niezadowoloną miną), wystrój zwykły, prosty. Jedzenie smakowo w miarę ok, ale monotonne, prosto, nawet brzydko podane i w niewielkim wyborze. Trochę jak stołówka, a nie restauraja hotelowa. Formuła all inclusive obejmuje wszystko co podaje restauracja, napoje to dwa soki rozcieńczone z wodą, piwo nienajgorsze w smaku i 2 wina , rownież nienajgorsze. Niestety i co bardzo dziwne, basen przy barze nie podchodził pod allinclusive, więc za wszystko trzeba było płacić osobno, albo po piwo czy napój fatygować się z samego końca na początek hotelu. Parking dla gości hotelowych dodatkowo płatny. Do miasta 3 km. Ma to swoje plusy i minusy, odpoczywa sie od zgiełku, ale czasem trochę brakowało np. bliskości sklepu z pamiątkami, czy większego wyboru alkoholi niż minimum, które oferuje sklepik hotelowy. Do miasta można pojechać taxówką lub busikiem, który kursuje jak chce,średnio co pół godz. Sam Sozopol według mnie dużo ładniejszy niż zatłoczony i zabudowany hotelami Słoneczny Brzeg. Ceny przybliżone do polskich, czasem można nawet znaleźć coś taniej. Ponadto, Rezydentki z biura , w wyznaczone dni, o danych godzinach przyjeżdżały na dyżury i w lobby służyły pomocą i i załatwiały sprawy wzasowiczów. Po za tym na recepcji leży wielka teczka z biura , w której moża znleźć wszystkie informacje. Powrót, zorganizowany podobnie,zostaliśmy pionformowani przez Panie z biura o godzinie wyjazdu,przjechał bus i odwiózł nas na lotnisko po drodze zbierając innych wczasowiczów.Bez żadnych problemów. Na lotnisku czekali rezydenci , a dziewczyny z biura stały pomocne nawet przy odprawie biletowo bagażowej. Jako wczasy "lastminute" było warto. Ogólny pobyt udany, będę miło wspominać, być może kiedyś wrócę, ale już na pewno nie w formule allinclusive. Cała reszta pozytywnie. Fajny klimat.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem