Opinie klientów o Zenith (ex. Marlin Beach)

5.0 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Joanna, Szczecin 29.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

OK

Fajny pobyt w fajnym hotelu. Położenie w spokojniejszej okolicy, ale niedaleko, ok 2 km deptakiem do mola. Również blisko przystanek autobusowy( przy Carrefour) Byliśmy jednymi z pierwszych gości, widać było że jeszcze trwają poprawki, w naszym pokoju np brak listew przypodlogowych, wieszaków i wieszaka na papier toaletowy. Nie było lodówki, czajnika i suszarki do włosów, które po zgloszeniu w recepcji dostarczono do pokoju. Sprzatane codziennie dokladnie, wymieniane reczniki. Słabe WiFi, w pokoju nawet zerowe. TV ze smart. W hotelu oprócz basenu głównego jest też na piętrze infnity, płatny i po zapisach w recepcji (nam nie udało się tam dostać). Basen niewielki z mała ilością leżaków bez materacy. Problemem były miejsca zajmowane już nocą na dzień przez innych turystowło, więc nam się nie udało skorzystać, dlatego też nie mogę napisać nic o animacjach chociaż były. Leżaki na plaży płatne 27LV za 2 leżaki plus parasol. Część plaży bez leżaków darmowa. Atutem jest kuchnia i bary. Naprawdę 10/10. AL do godz 23.00, nie jak jest podane na stronie. Rezydentka mam wrażenie potrzebna była tylko do sprzedaży wycieczek i do odebrania z lotniska, nie było jej podczas powrotu co okazało się być potrzebne. Samolot zamiast o godz 2.00 wystartował o 4.45 Nikt nie potrafił udzielić informacji i nie można było się z nią skontaktować

4.5/6

Magdalena, Konin 28.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje w hotelu z dużym potencjałem, ale nie wszystko jest gotowe na przyjęcie turystów.

W hotelu Zenith przebywaliśmy od 14.06. do 25.06. 2024r. Zacznę od początku - przylot z Poznania 15 czerwca około 03.00. W hotelu byliśmy około 03.30 !!. Szybko otrzymaliśmy opaski z chipami i zaprowadzono nas do pokoju . W pokoju pozytyw - czekały talerze z kolacją. Szybko udaliśmy się do łóżek na odpoczynek. Po wstaniu okazało się że opis zakwaterowania podany przez Rainbow jest różny od zastanej rzeczywistości w pokoju, brak mini barku, sejfu, suszarki do włosów i czajnika. Brakowało również wykończenia podłogi pokoju listwami przypodłogowymi. Ciepła woda jak się później okazało nie zawsze docierała do łazienki. Położenie hotelu super, bezpośrednie sąsiedztwo Morza Czarnego (deptak). Widok z pokoju na morze i Nesebar. Okazało się również, że hotel w trakcie pobytu cały czas remontował się i dążył do wypełnienia informacji Rainbow o 289 w pełni wyremontowanych, nowocześnie urządzonych pokoi. Pogoda, jedzenie i ciepłe Morze Czarne w części rekompensują wyżej wymienione braki.

3.5/6

Sonia 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Początek sezonu

Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Dobra lokalizacja hotelu, blisko centrum ale w spokojnej okolicy. Transfer z lotniska trwal ok 1h. Sympatyczna i pomocna Pani rezydent. Niestety podczas naszego pobytu trwał wciąż remont hotelu. Pokój w pierwszych dniach nie był do końca wyposażony tak jak było napisane w opisie np. dopiero na 3 dzień zamontowano lodówkę, brak suszarki czy czajnika. Na basenie montowano prysznic, barierki w brodziku dla dzieci, sadzono trawę. W hotelu dopiero rozpoczynały się animacje, więc w pierwszych dniach nic się nie działo. Mam nadzieję, że kolejni klienci hotelu będą mieli już wszystko gotowe i będą mogli spokojnie wypoczywac.

3.5/6

Sebastian, Konstantynów Łódzki 29.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel z potencjałem

Niestety nie zgodzę się, że w trakcie mojego pobytu hotel był po remoncie, on nadal trwał. Pokoje nie uzupełnione w podstawowe wyposażenie, np. lodówki wnoszone dopiero po zameldowaniu gości. Pokój ogólnie bardzo ładny, duży przestrony i z pięknym widokiem na morze, ale niestety nie do końca zgodny z opisem, suszarki brak, kosmetyki to tylko mydło, kubeczków brak, sejfu brak, tv sat brak, największy minus pokoju to brak ciepłej wody przez cały dzień, woda zdatna do kąpania po 22. Duży plus to widok na morze. Hotel ma potencjał, ale dopiero po ukończeniu remontu i wykonaniu wszystkich uzupełnień. Wejście na stołówkę w stylu "welcome to the jungle" bardzo mało stolików, dostawili trochę w trakcie naszego 5 dnia pobytu. Po wejściu bitwa o stolik dla 2 osób z dzieckiem, jak już zwolnił się stolik to bitwa o krzesła. Jedzenie ogólnie dobre choć z różnorodnością bym nie przesadzał, niestety sporo jedzenia z mrożonek, nawet ciasta ;/ W restauracji nie ma czegoś takiego jak bufet dla dzieci czy Baby Bufet tak jak jest to w opisie hotelu, jedyne co dla dzieci to pancakes. Obsługi za mało do tak dużej ilości gości, nie nadążali czyścić stołów i uzupełniać jedzenia. Przy basenie mało leżaków, które były cały czas zajęte, od 6-7 rano rozkładanie ręczników i zajęte na cały dzień, niestety nam nie udało się nawet raz skorzystać z leżaków. Hotel niby 4 gwiazdkowy, ale niestety na ten moment uważam że zasługuję na skromne 3 gwiazdki. Tak jak napisałem ma duży potencjał, jest w dobrej lokalizacji, ale niestety na czas mojego pobyty nie mogę dać lepszej oceny niż 3,5
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem