Dodatkowe informacje
Świadczenia
Cena podstawowa obejmuje: 7, 10 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, zdalną (telefoniczną) opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, CP, Assistance i bagaż).Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej, opłaty klimatycznej ok. 1,5 EUR/dzień/os. w zależności od położenia hotelu oraz innych wydatków osobistych.
Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania.Inne
BUŁGARIA informacje ogólne
Waluta
LV - Bułgarska Lewa. Można płacić kartami kredytowymi i korzystać z bankomatów. W miejscowościach turystycznych istnieją miejsca w których można wymienić dolary i euro.
Napiwki
Przyjęte jest zostawianie drobnych sum jako napiwków. Szczególnie dotyczy to kierowców na wycieczkach lokalnych i kelnerów w restauracjach. Jest mile widziane również przez osoby sprzątające pokoje w hotelach.
Wiza
Obywatele polscy mogą podróżować do Bułgarii na podstawie dowodu osobistego.
Czas
+ 1 godzinę w stosunku do czasu polskiego.
Orientacyjne ceny
obiad od 10 LV; woda 1.5 l - 1-2 LV; piwo w barze od 1.5-3 LV; kawa w kawiarni od 1 LV.
Poczta
Znaczek na kartkę pocztową kosztuje 0.35 EUR. W wielu miejscach stoją skrzynki pocztowe, często również w hotelach.
Elektryczność
Napięcie 220 V, 50 Hz. Urządzenia z polskimi wtyczkami działają bez problemów.
Telefony
Karty telefoniczne można kupić w sklepach i kioskach w pobliżu publicznych aparatów telefonicznych. Telefony komórkowe działają w całej Bułgarii. Rozmowy lokalne są tanie. Od czerwca 2017r nie ma opłat roamingowych w UE.
Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej, opłaty klimatycznej ok. 1,5 EUR/dzień/os. w zależności od położenia hotelu oraz innych wydatków osobistych.
Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania.Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
Oferta nie jest obecnie w sprzedaży
Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!
5.0/6 (1 opinia)
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przed wyjazdem przestudiowałem kilka portali, na których wczasowicze recenzowali ten hotel. Muszę powiedzieć, że wiele wpisów budziło niepokój lub zdziwienie. Oceniam je jako złośliwe lub pochodzące od ludzi, którzy widocznie spodziewali się, że zamieszkają w pałacu sułtana, a nie w hotelu. Jedzenie było dobre, apartament na przyzwoitym poziomie, obsługa grzeczna. Z rzeczy niemiłych należy wymienić przesadne bombardowanie uszu muzyką "marketową", płynącą z różnych ale za to głośnych źródeł. Co innego łomocze w lobby barze, co innego w restauracji a jeszcze co innego w barze przy basenie. I tak godzinami. To ma być odpoczynek? Druga kwestia to traktowanie gości, którzy ostatniego dnia mają samolot późnym wieczorem, ale muszą się wymeldować o godz. 11, no i muszą coś zrobić ze sobą i z bagażami. W recepcji powiedziano nam, że możemy dostać na parę godzin jakiś pokój, ale będzie to "usługa płatna" (ok. 90 chyba euro). Ostatecznie pozwolono nam zostawić bagaże w takim jakimś składziku, który nie był zamykany na klucz. Tego typu sytuacje powinny być przedmiotem pertraktacji między biurem turystycznym a hotelem (hotelami). Bycie kimś poza nawiasem przez prawie cały dzień nie należy do przyjemności. Przecież to nie ja układałem rozkład rejsów samolotowych! W dodatku okazało się, że przysługuje nam tego dnia tylko śniadanie. Dobrze, że nie zabrano opasek.