Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacyjny pobyt uznaje Słodko -Gorzki. Drugie wakacje z Rainbow i drugi raz to samo 🙈.Przyjechalismy z dzieckiem do hotelu o godzinie 8. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz 14 i pokój otrzymaliśmy o godz 13:45 😡( oczywiście prościliśmy obsługę hotelowa kilkukrotnie, ale nic nie wskóraliśmy) . Pokój przestronny i tutaj nic nie można zarzucić. Jedzenia dużo , ale bez szału -przypraw kucharze nie używają. Jeżeli mógłbym coś doradzić to bierzcie pierwszą turą na posiłki , ponieważ nie ma kolejek i nie wszystkie potrawy są w drugiej turze . Plaża szeroka , woda morska ciepła , ale zarezerwowanie leżaków zarówno na basenie jak i nad morzem graniczy z cudem -jest ich zdecydowanie za mało ( od godz 6 rano nie ma możliwości skorzystać z leżaków, które w opisie przysługują na pokój ). Animacje są w języku czeskim i angielskim i są bardzo chaotyczne i słabe . Nie ma żadnych nawet najmniejszych nagród , aby zachęcić dzieci i młodzież do uczestnictwa . W konkursach przeznaczonych dla dzieci animatorzy wybierają osoby dorosłe , a dzieci i młodzież muszą odejść i liczyć na dobrą wolę prowadzących w kolejnym dniu . Miejscowość mała z deptakiem wzdłuż plaży na którym jest mnóstwo kawiarenek i punktów z pamiątkami. Teraz kwintesencja pobytu , a raczej opuszczenia hotelu . Poinformowano nas że w dniu wyjazdu mamy zbiórkę pod recepcją o godz 4 ( rano ) i ok 4 :05 nastąpi transfer na lotnisko. Odprawa rozpoczyna się od godz 4:45 i wylot o godz 6:45 . Zaznaczę tylko że z hotelu do lotniska w Warnie jest 32 km . Mija godz 4:05 , 4:25 dalej czekamy na transport . Zaniepokojony wykonuje telefon do Pani rezydent . Otrzymuje informację że wczasowicze z innych hoteli także czekają i może to jeszcze potrwać ok 15 minut. Czyli mamy czekać spokojnie do 4:40 na autobus gdzie przed nami 32 km i 5 minut do odprawy . Postanawiamy razem z inną rodziną z 11 miesięcznym dzieckiem zamówić pilnie taxi , aby jak najszybciej udać się na lotnisko . Płacimy 40 euro, ale udaje nam zdążyć na odprawę i spokojnie wsiąść na pokład samolotu . Był to drugi i ostatni raz kiedy korzystaliśmy z usług Rainbow . Wcześniej lataliśmy z biurem Itaka i nigdy nie mieliśmy tak nerwowego pobytu zarówno na początku i końcu pobytu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na samym końcu Złotych Piasków, problemem jest położenie budynku D, 50 metrów dalej znajduje się bardzo głośna oczyszczalnia ścieków i na niższych piętrach może śmierdzieć szambem. Obsługa hotelowa prędzej zrozumie po polsku niż po angielsku. Kuchnia rozmaita, każda kolacja ma inne dodatkowe danie w zależności od kraju tematycznego w tym dniu. WiFi działa wszędzie, nawet na plaży. Podczas naszego pobytu ratownik na plaży sprzedawał domowy %% Polakom, fajna dodatkowa atrakcja ;) Oprócz tej oczyszczalni jest to cicha okolica, do głosniejszego centrum spacerkiem jest 8 minut promenadą. Plaża na przeciwko hotelu, darmowe leżaki i parasole. Ogromnym plusem beach bar. Jeśli ktoś jedzie wypocząć i poleżeć na plaży to jak najbardziej polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinie, które czytałam, wystraszyły mnie! Ale o tym, że hotel jest brudny-nie mogę się zgodzić. Spotykaliśmy ludzi, którzy narzekali na detale, ale jak ktoś chce się przyczepić to zawsze coś znajdzie. Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z drobnych rzeczy - u nas w pokoju nie domykał się balkon. Co prawda nie przeszkadza to w ciepłe bułgarskie lato, ale zawsze zostaje jakieś lekkie wrażenie, że ktoś nam może do pokoju od balkonu wejść (zwłaszcza, że nasz pokój był nisko, a balkon był połączony z innym pokojem). Z obsługą czasami ciężko się było dogadać po angielsku. Czasami lepiej próbować po polsku. Jeszcze lepiej po niemiecku i prawdopodobnie rosyjsku. Wyżywienie - miałem nadzieję, że za taką cenę będzie troszkę lepsze. Jeżeli chodzi o danie la carte, to my trafiliśmy na dobre (choć wybór mały :)). Pani Rezydent była bardzo miła i pomocna. Pomimo tego, że jest rodowitą bułgarką, bardzo ładnie mówi po polsku. Pozdrawiam Panią Spasenę! :) Trochę u gory ponarzekałem, ale generalnie jestem zadowolony z wyjazdu i jak najbardziej polecam Złote Piaski!