Opinie klientów o Sunrise (ex. Primasol Sunrise)

4.9 /6
40 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna, --- 03.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Sunrise (ex. Primasol Sunrise)

Hotel w porządku, ale zachowanie kelnerów w głównej restauracji woła o pomstę do nieba! Podróżowałam sama, wiadomo, człowiek ręce ma tylko 2. Gdy tylko położyłam na stole pełny talerz i szklankę i poszłam na przykład po sztućce, po 2 minutach mój posiłek już był zabrany. Szczytem wszystkiego było, gdy pół godziny przed końcem kolacji, kelner stukał palcem w mój stolik, żebym pozbierała to co moje, bo on chciał zabrać obrus...... Obsługa hotelowej recepcji miła, barmani i boy hotelowy pomocni. Animacje na zrównoważonym poziomie. Tylko ya nieszczęsna restauracja.

1.0/6

Maryla 21.09.2017
Termin pobytu: maj 2018

Nie polecam, a wręcz ostrzegam przed tym hotelem

Wróciłam 19.09.2017r z tygodniowego pobytu w hotelu "Primasol Sunrice" i przyznam szczerze, że wydaje mi się, że byłam w zupełnie innym hotelu niż opisywany przez biuro podróży i znaczną część osób zamieszczających tu swoje opinie. Jestem wieloletnim klientem bp "rainbow" i przyznam, że po raz pierwszy spotkałam się z tak nieadekwatnym do rzeczywistości opisem hotelu, który w moim odczuciu zasługuje na maksymalnie 2 gwiazdki. Ale po kolei: 1. zostałam zakwaterowana wraz z dwoma koleżankami w ciasnym, brudnym pokoju (poplmiona niemyta od dawna podłoga, poplamione narzuty na dwóch tapczanikach), 2. dostawka nie nadawała się do spania była twarda i nierówna 3.pokój praktycznie nie posiadał łazienki, bo trudno uważać za takową pomieszczenie o wymiarach ok.1,8m2 bez żadnej półeczki z maleńką umywalką i wiszącym nad sedesem prysznicem (zamieszczam zdjęcie tego dziwnego pomieszczenia). Aby wziąć prysznic należało całkowicie rozebrać się w pokoju i tam zostawić ręcznik, bo inaczej wszystko byłoby mokre. Po wzięciu prysznica cała "łazienka" pływała w wodzie i z mokrego sedesu tez nie dało się korzystać. 4. wykładzina na korytarzach brudna i wyglądała jakby od kilku lat nikt jej nie czyścił, a jedynie odkurzał. 5. stołówka rodem z PRL-u, na stolikach papierowe podkładki, obrusy czasem w porze kolacji 6. w barze w jadalni odmówiono nam drugiej lampki wina do kolacji twierdząc, że "zabrakło" 7. jedzenie, jak jedzenie, czyli coś tam można było wybrać, ale my akurat przywiązywałyśmy do tego mniejszą wagę. Odmówiłyśmy przyjęcia pokoju i nawet rezydent ściągnięty przez nas powiedział, że czegoś podobnego jeszcze nie widział. Po interwencji obiecano nam zmianę pokoju, ale dopiero na drugi dzień, bo nie było (podobno) żadnego wolnego. Na dostawkę dostałyśmy materac (podarty, ale to już drobiazg). Następnego dnia zaczęła się znowu gehenna. Nowy pokój miałyśmy dostać o 9:30 i o tej porze zjechałyśmy z bagażami. Okazało się, że pokój będzie gotowy o 12, potem o 13, po kolejnej interwencji rezydenta dostałyśmy klucz ok. 14. Pokój lepszy, z dużym tarasem, większą łazienką z kabiną, ale znowu dostawka nie nadawała sie do spania (żeberkowe niskie łóżeczko z cieniutkim materacem). Kolejna interwencja rezydenta i kolejny wyżebrany materac. Na takie drobiazgi jak zardzewiała nieco kabina, czy poplamione (znowu) narzuty nie zwracałyśmy uwagi, aby nie psuć sobie do końca urlopu. Tak minął nasz drugi dzień pobytu w tym podobno 4-gwiazdkowym hotelu. W nowym pokoju nie działała regulacja temperatury klimatyzacji, tzn. niezależnie na jaką temperaturę nastawiłyśmy - panował arktyczny chłód, więc aby nie denerwować się kolejną interwencją - nie korzystałyśmy z niej. Dojście do plaży przez boczną bramkę (chip do niej za kaucją 5 euro) schodkami, ścieżką wśród nie sprzątanych chyba od początku sezonu śmieci. Na jedyny plus można chyba jedynie uznać w tym hotelu baseny, szczególnie dla rodzin z dziećmi. Jest ich sporo i sa bezpieczne nawet dla maluchów. Nigdy nie napisałam żadnej negatywnej opinii na temat hotelu i warunków, a miałam okazję (szczególnie w czasie wycieczek objazdowych) sypiać w różnych warunkach. Uważam, że biuro podróży powinno rozważyć zawarcie umowy z nieuczciwymi właścicielami hotelu na kolejny sezon, a przede wszystkim nie zamieszczać od siebie tak dobrej opinii o hotelu. Powinno być zaznaczone, że hotel nie nadaje się dla rodzin z malutkimi dziećmi, bo trudno pokonywać dziesiątki schodów niosąc wózek. Pierwszy nasz tydzień to była wycieczka objazdowa z noclegami w hotelach o niezłym standardzie, z których żadem w przybliżeniu nie zniżał się nawet do poziomu, który biuro nam zafudowało na okres siedmiu dni pobytu.

0.5/6

Marta, Wrocław 28.09.2022

Nie polecam

Nie polecam tego hotelu. Widać, że czas się tutaj zatrzymał kilkanaście lat temu. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Bardzo niemiła, człowiek ma wrażenie, że przeszkadza. Brudno i brak wymiany ręczników czy uzupełnienia papieru toaletowego. Złote piaski bardzo ładne i jest co robić. Polecam jednak wybrać inny hotel. Baseny duże ale niestety za mało leżaków. Informacja o leżakach przypadających na pokój jest nieprawdziwa. Jest ich za mało i są cały czas zajęte ręcznikami, nawet kiedy goście idą na obiad. Obsługa nic z tym nie robi. Dodatkowo ręczniki basenowe dostępne po wpłaceniu depozytu przy recepcji, potem z kartką trzeba iść do ratownika on zabiera człowieka do pomieszczenia gdzie ma szafkę zamkniętą na klucz z kilkoma ręcznikami. Polecam przywieźć swoje. Co jest dosyć niewygodne jesli lecimy samolotem i mamy jedną walizkę. Niestety tutaj czas się zatrzymał w latach 90tych. Jedzenie słabe, kelnerzy nieprzyjemni, ludzie palą papierosy przy stolikach. Wielkie rozczarowanie miejscem, cena nie adekwatna do jakości.

0.5/6

podróżująca z rodziną 21.07.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Nie jedź tam

Hotel brudny i zaniedbany a obsługa (szczególnie recepcji) baaaardzo niemiła i chamska. Pościel i reczniki poplamione oraz nieświeże. Recepcja przy zgłaszaniu jakiegokolwiek problemu w wiekszosci od razu jest na NIE. Hotel ma wiele usterek i niedociagnięć, które w żaden sposób nie są usuwane. Korytarze zasyfione ( dywany tak brudne, ze strach po niech stąpać) , w łaziekach w pokoju grzyb juz nie wspomnę o łaziekach przybasenowych. Jedynie recepcja i lobby wygladaja ładnie a reszta ..... Jedzenie ok. Ogólnie wszyscy pracują jak za kare ( oprócz obsługi restauracji) . Zdecydowanie nie polecam tego hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem