4.4/6 (365 opinii)
Kategoria lokalna 3
2.5/6
Dwa największe minusy wycieczki to hotel (jako obiekt, nie obsługa) oraz wyżywienie. Budynek nie posiada windy, pokój trafił się nam schludny, na plus balkon (malutki) z ładnym widokiem. Ręczniki nie zostały niestety wymienione ani razu podczas siedmiodniowego pobytu, pomimo tego że zawiesiliśmy na klamce zawieszkę z prośbą o posprzątanie pokoju. Średnio wyglądała również łazienka, trochę ciasna, drzwi do prysznica się nie domykały. Jeśli chodzi o wyżywienie to było mało urozmaicone a sposób podawania bardzo dziwny. Nie było tutaj tradycyjnego szwedzkiego stołu, zamiast tego jedzenie serwowała osoba z obsługi. Wyglądało to w ten sposób, że trzeba było powiedzieć co się chce, a Pan/Pani za ladą nakładał(a) na talerz. Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem wcześniej (inni goście hotelu z którymi rozmawialiśmy również). Dodatkowo spotkała nas trochę dziwna sytuacja kiedy chcieliśmy rano napić się kawy na stołówce. Powiedziano nam że to niestety niemożliwe bo jest już po śniadaniu i kawa nie jest już o tej godzinie (około 10 rano) podawana. Tyle jeśli chodzi o "all inclusive light". Na plus obsługa hotelu. Wszyscy byli bardzo mili, z jakimiś podstawami jżyka polskiego. Z Panią z recepcji można było rozmawiać po polsku. Kolejny plus to widoki. Miejscowość jest bardzo malownicza, woda w morzu czysta i ciepła. Wypożyczenie leżaka na cały dzień kosztuje 5 euro. Trzeba mieć na uwadze, że Gradac jest malutki i niektórzy mogą się nudzić nawet podczas siedmiodniowego pobytu.
2.5/6
Przytulny, czysty hotel, bardzo miła obsługa. Dużym plusem był basen. Jedzenie bardzo słabe, niesmaczne zupy, mało owoców i warzyw. Często brakowało czarnej herbaty , jogurtu i musli na śniadaniu. Gdy się poprosiło o uzupełnienie brakujących rzeczy kelnerka odpowiadała, że będą rano następnego dnia ! Wycieczki fakultatywne do Mostaru i Medjugorie na bardzo niskim poziomie. Mało kompetentny pilot Jacek w autokarze. Przewodniczka w Mostarze bez mikrofonu, mówiąca za cicho, osoby stojące z tyłu nie słyszały jej. Szkoda pieniędzy! Wyjazd lokalnym autobusem do Makarskiej też okazał się porażką.Nie polecam. Krystyna Nowak-
2.5/6
pobyt na 7 dni w opcji "last minute". W pokoju nie działało 3/4 żarówek oraz lampy ledwo wisiały na ścianach, telewizor ( owinięty kabel od anteny taśmą izolacyjną - nie stykało ). Łazienka strasznie mała ( otwierając drzwi haczyły o ubikację ) , prysznic przeciekał na podłogę przez co robił się basen, dodatkowo nieprzyjemny zapach wydobywał się z łazienki . Ręczniki przez cały pobyt nie wymienione ani razu - sprzątanie pokoju ograniczało się do wynoszenia śmieci ew odkurzania. na wykładzinie dywanowej plamy ( prawdopodobnie po kawie ) drzwi nie domykały się ( od łazienki i wejścia do pokoju ) trzeba użyć "siły" aby się domknęły. Rolety działały połowicznie ( rolety zewnętrzne zasuwane od wewnątrz) zacinały się podczas zasuwania. Balkon spory z widokiem na góry - całkiem ładny. Jedzenie według mnie to subiektywna ocena ( komuś smakuje a komuś nie ) smaczne , urozmaicone - nie narzekam. Obsługa stołówki miła, sympatyczna , uśmiechnięta. Basen mały , czysty , ważne że jest. hotel położony blisko od plaży ( około 150m kamienista ) oraz kościoła ( jeżeli kogoś interesuje - katolicki , msze w ndzl o godzinie 9:45 ) przy plaży wiele sklepów, barów ceny podobne jak w Polsce ( kawa z mlekiem od 8 do 10 kun , piwo około 15 kun drinki około 25 kun ) obsługa rozumie po polsku jak i angielsku. Hotel dla nie wymagających.... Położenie świetne ( dojazd z lotniska około 3h )
2.5/6
Dużo zobaczyliśmy, baza wypadowa dla wielu wycieczek (niekoniecznie zorganizowanych przez biuro). Chorwacja piękna ale to wszyscy wiedzą. Polecamy bardziej miejscowosc Drvenik. Odradzamy stanowczo korzystania z uslug firmy rent car Makarska Vista. ( reklamuje sie w wielu miejscowosciach)