Opinie klientów o Hotel Zagreb

3.0 /6
opinia
Atrakcje dla dzieci
0.5
Obsługa hotelowa
1.0
Plaża
4.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
0.5
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Beata, Siechnice 11.07.2021

Dwutygodniowy czerwcowy pobyt

Czerwiec 2021 , dwutygodniowy pobyt w hotelu w formule all inclusive młode małżeństwo dojazd własny pokój z balkonem i widokiem na morze (dopłata zawarta w umowie z R). Już w pierwszej dobie pobytu doświadczyliśmy chamstwa i niekompetencji w recepcji. Zażądano od nas opłaty za `balkon` w pokoju. Usilnie próbowano nam udowodnić iż mamy `zły voucher`, nikt w recepcji nie rozumiał j. angielskiego. Dopiero po kilku telefonach p. Rezydent sprawa została wyjaśniona na naszą korzyść i nagle zaczęto mówić do nas płynnie w j. angielskim. Brak informacji w hotelu na temat zasad w czasie `covid`. Brak jakichkolwiek środków dezynfekcyjnych oraz masek u personelu. ( Podczas posiłków niektórzy z kelnerów mieli płócienne maski). Dodatkowe opłaty opłata klimatyczna ok 250 Kun za dwie osoby za 14 dni , Parking 3EURO za dzień.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem