Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel, blisko plaży. Z balkonu miałam widok na plażę i wyspę Pag. Oczywiście: klimatyzacja, odpowiednia łazienka, telewizor w pokoju oraz lodówka. Spędziliśmy tam bardzo miłe chwile , w środku sezonu. Wyżywienie bardzo dobre, urozmaicone. Obsługa pozytywnie nastawiona . Okolica ładna, cicha.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czerwiec 2021 , dwutygodniowy pobyt w hotelu w formule all inclusive młode małżeństwo dojazd własny pokój z balkonem i widokiem na morze (dopłata zawarta w umowie z R). Już w pierwszej dobie pobytu doświadczyliśmy chamstwa i niekompetencji w recepcji. Zażądano od nas opłaty za `balkon` w pokoju. Usilnie próbowano nam udowodnić iż mamy `zły voucher`, nikt w recepcji nie rozumiał j. angielskiego. Dopiero po kilku telefonach p. Rezydent sprawa została wyjaśniona na naszą korzyść i nagle zaczęto mówić do nas płynnie w j. angielskim. Brak informacji w hotelu na temat zasad w czasie `covid`. Brak jakichkolwiek środków dezynfekcyjnych oraz masek u personelu. ( Podczas posiłków niektórzy z kelnerów mieli płócienne maski). Dodatkowe opłaty opłata klimatyczna ok 250 Kun za dwie osoby za 14 dni , Parking 3EURO za dzień.