Opinie o Gradac

Kategoria lokalna: 3

4.4/6
(383 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gradac June/July 2023

    Łukasz, --- 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Lot oraz transfer z i na lotnisko przebiegły bardzo sprawnie i bez opóźnień. Dużo ciekawych wycieczek fakultatywnych. Hotel w niższym standardzie, ale bardzo miła i pomocna obsługa, która nawet dobrze komunikuje się w języku polskim i angielskim. Niestety jedzenie w hotelowej stołówce mało urozmaicone, ale nożna było spróbować czegoś regionalnego. Często brakowało także sztućców na stole. Hotel za to położony blisko plaży i sklepów, czy też sklepików i knajpek. Z niektórych pokoi na pierwszym i drugim piętrze widok na morze. Bardzo miły i pomocny rezydent o dużej wiedzy o Chorwacji. Zwiedzanie Dubrownika z Panią przewodniczką (Karoliną) było niezapomniane - niezwykła wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób w humorystycznym wydaniu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Wakacje po sezonie

    Adam, Łódź 14.10.2016

    We wrześniu już pusto, dwadzieścia kilka stopni, ale woda już nieco zimna. Hotel ogólnie w porządku, samo miasteczko kameralne ale da się kupić wszystko co trzeba. Okolica piękna, widoki gór i super czysta woda:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel Gradac, wrzesień 2024.

    R. Poznań 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ogólnie, jesteśmy zadowoleni. Nie wykluczamy powtórnego wyjazdu do tego hotelu. Przy tej cenie nie oczekiwaliśmy luksusów. Było natomiast wszystko to, co jest potrzebne turystom niewymagającym (ekonomicznym). Obsługa hotelu uśmiechnięta, życzliwa- zasługuje na odrębne podziękowania. Dla nas wyjazd wczasowy to przede wszystkim zapoznanie się z czymś nowym, dotknięcie tego, posmakowanie, poczucie lokalnego klimatu, rozmowy z mieszkańcami, przygoda, przyroda, długie spacery, zdobywanie nowych miejsc, uśmiech i frajda z każdego dnia. Czas wyjazdów mija szybko, zbyt szybko żeby szukać negatywów. Owszem, takie były. Mała łazienka, ale myśmy się mieścili. Pokój leciwy, ale z balkonem, wyposażony w lodówkę i cichutką, wydajną klimatyzację. Widok z okna- niezapomniany. Nasze doświadczenie (także podróżnicze) jest wystarczające na tyle, że sami potrafimy zorganizować sobie czas i zniwelować ewentualne braki. Wręcz kochamy ten wczasowy luz. Cytując tytuł znanego utworu muzycznego "Gdybym był bogaty"... to pewnie zwiększyła by się liczba naszych wyjazdów, niekoniecznie ich standard (dla nas to sprawa drugorzędna). Dziękujemy Rainbow, że macie takie oferty dla "ekonomicznych", tak trzymać. Do ponownego zobaczenia !

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel

    M.I. 11.08.2019

    Bardzo miła obsługa, pokoje czyste i ładne, spokojna okolica, śliczne widoki. Jedzenie skromne, można się najeść. Polecam

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem