Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cena wakacji nie jest adekwatna (za wysoka) do jakości wypoczynku. Niemiło się rozczarowaliśmy i ABSOLUTNIE NIE POLECAMY tego hotelu (zakwaterowanie, wyżywienie). Opis oferty nie jest zgodny ze stanem faktycznym hotelu. Cena wycieczek fakultatywnych jest inna (niższa) na miejscu u rezydenta niż na stronie internetowej biura. Pokój (bardzo mały) na 2 piętrze-ładny widok. Pokój w dniu przyjazdu nie był posprzątany: nie odkurzony dywan, brudny brodzik, podłoga w łazience, kołdry bardzo brudne-poplamione. Podczas 7 dniowego pobytu pościel i ręczniki mimo kartki PLEASE CLEAN THE ROOM nie zostały wymienione. Obsługa bardzo młoda- sezonowi praktykanci? Jedzenie jałowe, rozgotowane, monotonne (codziennie rano jajka w różnej postaci), zupy-nie jadalne, bardzo mały wybór, owoce-sporadycznie, deser np. kawałek najtańszej rolady z hipermarketu. Na stołówce brudno, obrusy na stolikach poplamione. Bardzo długo trzeba było czekać na obsługę (np. podanie piwa). Bardzo skromne lunch boxy (składające się z kanapki z suchego chleba tostowego przełożonej kawałkiem pieczonego mięsa, małej butelki wody oraz jabłka). Panie z recepcji miłe. Hotel bardzo słabo zarządzany, klatki schodowe brudne (zdechłe robactwo), w dniu przyjazdu brak leżaków i stolików przy basenie po interwencji rezydenta sprzęt został dostarczony.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lot opozniony 4 h.Obsluga w recepcji rzenujaca i smierdzaca papierosami a ulokowana przy wejsciu do jadalni. Pokoje czyste. Jedzenie monotonne, Lokalizacja hotelu bardzo dobra. Obsluga wycieczek reprezentujaca niski poziom - wycieczka opozniona 1,5 h,pozniej nadrabiana przez pilota skutkowala "biegiem w trakcie zwiedzania" nie warta zaplaconych pieniedzy. Nie jestem zadowolona, a byla to wycieczka oplacona przez rodzine na 30te urodziny.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu bardzo miła. Blisko na plażę. Miasto spokojne. Jednak sam hotel, w mojej opinii, oceniam bardzo nisko. W pokoju brak suszarki do włosów, z kosmetyków tylko mydło w płynie. Pokoje bardzo skromne. Jedyny plus za dobrze działającą klimatyzację. Jedzenie nie do końca smaczne, czasem surówki wyglądały na nieświeże. Pobyt bardzo dobrze wypełniły wycieczki fakultatywne.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Łóżko nakryte bardzo małym prześcieradłem w związku z czym rano budziłam się na gołym materacu, ochyda. Łazienka malutka z połamaną deską sedesową i latającymi drzwiczkami od prysznica. Jedzenie to PORAŻKA. Dwa rodzaje pieczywa o papierowym smaku, poziom biedronki. Na okrągło to samo. sałatki to gorzkie ogórki i pomidory, czasem dali sałatę, nie mylić z sałatką. Szynka to podsuszona martadela. Owoców, oliwek czy innych regionalnych smaków nie było. Desery porażka, lunch box jak dla psa. Przy basenie stoliki i krzesła bez parasolów, mówili, że się połamały. A my wiedzieliśmy, że poprostu nie chcą gości przy basenie bo za dużo wypiją rozcieńczonych soków i piwa. Miejsce bardzo ładne, ale czuje się mocno oszukana ze względu na jedzenie. Obsługa bardzo miła i pomocna, jedyny pozytyw.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystkie negatywne opinie na temat tego hotelu są jak najbardziej prawdziwe więc nie będę się powtarzać. Czytajcie od końca opinie bo są publikowane od najlepszych (nie wiem - kto je pisze) do najgorszych. Hotel ma trzy atuty: sympatyczna obsługa, blisko do morza i niska cena. Jednak lepiej dołożyć kilka stówek i spędzić wakacje w godziwych warunkach. Najgorsze jest jedzenie i łazienki. W hotelu byli wyłącznie Polacy, wyłącznie klienci Rainbow. Ludzie od lat piszą złe opinie o tym miejscu i ... nic się nie zmienia a hotel ciągle w ofercie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje rodem z PRL, na wykładzinach ogromne plamy, mnóstwo kurzu i pajęczyn. Hotel blisko plaży, czysty basen i miła obsługa. Jednak jedzenie to jedna wielka tragedia: praktycznie dziennie to samo, bez smaku, tłuste i bardzo ubogi wybór. Mięso zazwyczaj twarde…Stołówka brudna, miałam wrażenie ze sprzątana była w zeszłym roku…
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uważam że, trzy gwiazdki zdecydowanie na wyrost. Pokoje czyste, choć dziwnie w nich pachniało. Wyżywienie to tragedia i największy mankament tego hotelu. Wchodząc na stołówkę czuć było nieprzyjemny zapach, jakby ktoś zmywał podłoge bez użycia żadnych płynów i detergentów tylko wodą. Jedzenie słabo doprawione, często zimne, czasem nieświeże. Co nie zeszło na kolację jednego dnia, było następnego dnia wrzucane w sniadanie lub obiad czyli nic nie mogło się zmarnować. Soki rozcieńczane wodą, piwo rozcieńczane wodą, małe porcje mięsa (udko z kurczaka dzielone na 3 porcje), zupa pomidorowa którą podali to był chyba sos bolonese, którego nie zjedliśmy dzień wczesniej zagotowany z woda. Apeluję do biura Rainbow aby zwrócić uwagde na poziom wyżywienia w tym hotelu bo jego poziom pozostawia niesmak po pobycie. Pozatym miasto jest w dobrej lokalizacji, dobra baza do zwiedzania Dalmacji i przyjemne plaże. Ceny wycieczek faktultatywnych biura Rainbow dużo wyższe niż orientacyjne ceny podane w ofercie (nawet 80 % wyższe).
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo słabe jedzenie. Niesmaczne, bez urozmaicenia przez 14 codziennie to samo. Dla osoby która nie je mięsa to fatalna sprawa. Nie było warzyw oprócz pomidora i ogórka ani owoców! Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Mój pokój był mikroskopijny i nie mogłam swobodnie się poruszać.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pokoju hotelowym przez cały pobyt nikt nie sprzątał. Ręczniki hotelowe nie były wymieniane przez cały pobyt. Jedzenie było tragiczne. Rezydent ignorował zgłoszone zastrzeżenia. Transfer z hotelu na lotnisko w Dubrowniku odbywał się przez granice z Bośnią i Hecegowiną a na lotnisku byliśmy godzinę przed odlotem, o czym nie byłam poinformowana wcześniej. Jestem stałą klientką Rainbow ale po takiej wycieczce na pewno zrezygnuję z usług takiego biura.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zostaliśmy z małżonką wprowadzeni w błąd przez opis pokoju na stronie Rainbow. Według niego wszystkie pokoje powinny posiadać balkon lub taras (ostateczny opis pokoju przy podawaniu danych osobowych i ustalaniu innych szczegółów wycieczki. Oczywiście nasza reklamacja została odrzucona. Personel był raczej przyjazny. Niestety jedzenie pozbawione smaku (szczególnie zupy), monotonne i raczej słabej jakości. Plusem jest bliskość plaży i nienajgorszy basen jak na ten standard hotelu.