Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(197 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Nano

    MALWINA, SUHOZEBRY 29.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Cały pobyt uważam za udany. Hotel położony w pięknej okolicy, dużym plusem jest, że na plaże mieliśmy dosłownie minutkę z pokoju. Pokój nowoczesny, klimatyzowany z widokiem na morze z tarasu. Hotel w trakcie remontu lub budowy, więc było wiele nie dokończonych elementów , miedzy innymi basen hotelowy. Wielkim minusem jest wyżywienie, Śniadania przez cały pobyt były cały czas takie same, kolacje co prawda się zmieniały ale trzeba było odstać swoje w kolejce po jedzenie. Na 4 podgrzewaczach obsługa wystawiała jedzenie, a goście ustawiali się w kolejce, jak w Polsce za komuny, często też brakowało czegoś, jeśli ktoś przyszedł trochę później. Chyba jedynie dzieci miały radochę z tego "polowania" na jedzenie, bo każdy "polował"na coś innego (napoje, deser) Na kawę trzeba było chodzić do pobliskich restauracji, ewentualnie kupić w pobliskim markecie, bo tą co serwował hotel nie można było nazwać kawą. Plus za dostępność wielu restauracji w okolicy, więc można było się ratować. Okolica piękna, wieczorne spacery i plaża na długo zostanie w pamięci.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nano

    Turysta z Warszawy 03.08.2022

    Hotel dobry blisko morza w dobrej okolicy promenada blisko sklep

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Polecam 🙂

    Urszula, Warszawa 20.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Trafiliśmy do pokoju w nowym budynku. Generalnie pokój ładny, widok niestety na klatkę schodową starszej części Nano, ale przecież nie po to jedzie się na wakacje żeby siedzieć w pokoju. Pokój sprzątany codziennie, czysty i schludny. Z mankamentów: nie działał u nas sejf, zgłoszone drugiego dnia, ale aż do naszego wyjazdu nic się z nim nie zadziało, lodówka strasznie się grzała, nie wiem czy to kwestia zamknięcia w szafce, ale gdy stawało się obok drzwi czuć było ciepło na nogach. Basen znajdował się w moim budynku, jednak nie jest on dostępny cały dzień, tylko w wyznaczonych przedziałach czasu. Przez brak natrysków pod którymi można by się spłukać woda była dosyć mętna. Ja jednak wolałam spędzać czas na plaży. Posiłki są w starszej części hotelu, śniadania codziennie takie same, natomiast obiadokolacje bardzo urozmaicone. Mi i mojemu partnerowi smakowało. Niestety przez gości, którzy przychodzili przed czasem i nakładali sobie po kilka porcji, spóźnienie się chociaż 5 minut na obiad oznaczało, że trzeba będzie czekać aż jedzenie będzie dołożone, a i to czasami się nie udawało, bo od razu te same osoby startowały do bemarów. Obsługa starała się szybko dołożyć jedzenie, ale niestety czasem nie dawała rady z naszymi rodakami. Desery też smaczne, ale po lody nieraz musiałam wstawać 3 razy, bo ta sama grupa wraz ze swoimi dziećmi w kilka sekund opróżniała tacę. Często podawano świeże owoce. Do obiadokolacji można było sobie nalać wina lub piwa. Obsługa bardzo miła i pomocna. Sam Drvenik to dość mała miejscowość, cicha i spokojna, ale mi akurat o to właśnie chodziło, hotel Nano jest w dolnej mniejszej i spokojniejszej części. Niedaleko hotelu jest market, ale bardzo drogi, jednak w kilkanaście minut można dojść do Drvenika górnego i tańszego sklepu. Można też pospacerować poza Drvenikiem, jest dużo ścieżek, a widoki są piękne :) My akurat nie chodziliśmy na plaże przed samym hotelem, wybieraliśmy małą plaże obok portu. Niestety na głównej plaży wiele osób ,,rezerwowało” sobie miejsca na plaży zostawiając na cały dzień i noc ręczniki, już o 8 rano było widać ludzi, którzy idą zająć miejsce i wracają na śniadanie do hotelu. Więc o 9 na plaży zostawało niewiele wolnego miejsca, niestety często było tak że ręczniki i maty leżały cały dzień a nikt na nie nie przychodził, albo przychodził późno. Plaża główna co prawda dosyć duża, ale ilość plażowiczów przekraczała jej możliwości. Niektóre miejscowości w Chorwacji podobno walczą z takimi rezerwacjami, może i Drvenik do nich dołączy. Generalnie pobyt bardzo mi się podobał, dokupiliśmy sobie dwie wycieczki. W Dubrovniku trafiliśmy na super przewodniczkę Karolinę, dawno nie słuchałam przewodnika z taką uwagą i tyle się nie śmiałam :) Rezydent, pan Aleksander, na wielki plus.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo polecam!

    Ewelina, Łódź 31.07.2022

    Hotel super! Czysty, Panie sprzątają codziennie, codziennie pytają czy potrzeba czegoś. Basen otwarty 2 razy dziennie przez kilka godzin. Plaża bardzo blisko z łagodnym zejściem, restauracja jeszcze bliżej. Jedzenie bardzo bardzo dobre. Śniadania codziennie takie same, ale bardzo duży wybór jedzenia, każdy znajdzie coś dla siebie. Chleb najlepszy jaki kiedykolwiek jadłam! Obiady fantastyczne! Duży wybór, zawsze ciepłe, jesz ile chcesz. Rezydent był dostępny pod telefonem zawsze i przy wszelkich uwagach interweniował od razu. W recepcji nie zawsze ktoś był, ale wszyscy pracownicy bardzo mili i pomocni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem