Opinie klientów o Roko

1.4 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
0.5
Obsługa hotelowa
1.8
Plaża
2.9
Pokój
1.3
Położenie i okolica
3.1
Rezydent
1.9
Sport i rozrywka
0.5
Wyżywienie
2.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

M. 25.08.2021

Złożyliśmy reklamację

Hotel Roko, ze względu na swoje położenie, nie ma szansy zaoferować pokojów z widokiem na morze dlatego dodatkowa opłata jest dość abstrakcyjna (w naszym przypadku było to 270 zł/os). Nie nazwałabym go również Hotelem ***, to bardziej pensjonat o niskim standardzie (połowa budynku jest zamieszkała przez osoby prywatne), do dyspozycji Gości około 15 pokoi. Osoby zameldowane na parterze mogły dotknąć ręką dodatkowej części budynku, która całkiem zasłaniała im widok na cokolwiek innego niż pomarańczowa elewacja. Pokoje przez cały pobyt nie zostały ani razu sprzątnięte, nie wyniesiono śmieci, a o uzupełnienie artykułów higienicznych oraz wymianę ręczników musieliśmy prosić pozostawiając na świecącej pustkami recepcji samoprzylepne karteczki z wiadomościami. Brak łóżek małżeńskich, spaliśmy na dwóch pojedynczych. Drugiego dnia po przyjeździe, od drzwi wejściowych do naszego pokoju w “zbudowanym w 2020 roku, a oddanym do dyspozycji Gości w sezonie 2021” Hotelu oderwała się klamka („osadzono” ją po dwóch dniach, jednak wciąż niebezpiecznie się chybotała), a przez ostatnie trzy dni wyjazdu nie byliśmy w stanie w ogóle zamknąć pokoju, ponieważ zepsuł się zamek i pomimo naszych próśb, nie zrobiono nic, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno nam, jak i naszym rzeczom - pokój pozostawał otwarty podczas naszej nieobecności, a do Hotelu mógł wejść właściwie każdy z uwagi na fakt, że na recepcji nie było nikogo przez większość czasu. Warto podkreślić, że nie zaproponowano nam żadnego innego rozwiązania - nowego lokum lub chociaż depozytu cennych rzeczy. Budynek również nie wyglądał na nowy. Przez połowę wyjazdu każdego ranka brakowało ciepłej wody, pojawiała się ona dopiero popołudniami. W dniu przyjazdu pokoje nie były wyposażone w “zestaw do parzenia kawy i herbaty, naczynia oraz sztućce”. Rzeczy te zostały stopniowo donoszone po interwencjach pozostałych zakwaterowanych. Nasz pokój był kolonią mrówek, a na suficie “pachnącego świeżością i nowością” Hotelu rozrastał się grzyb. Łazienka została wyflizowana popękanymi płytkami, w futrynie były dziury, z sufitu płatami odrywała się farba. Obiadokolacje organizowano w hotelu oddalonym o pół kilometra, chociaż zapewniono nas, że dzielić nas będzie zaledwie 100 metrów (“kolacje (19:00-20:30) w formie bufetu z znajdującej się tuż obok rest.”). Jedzenie bardzo, bardzo średnie. Z warzyw podawanych jednego dnia jako dodatek do drugiego dania, następnego dnia przygotowywano przecieraną zupę (powstawały z tego ciekawe kombinacje, np. kalafior z groszkiem). Pamiętam, jak w połowie wyjazdu jeden pan przeżegnał się przed zjedzeniem posiłku (bynajmniej nie na skutek swojej religijności ;-)). Najbliższa plaża znajdowała się ponad 700 metrów od miejsca zakwaterowania, jednak był to skrawek żwiru. Do bardziej sensownej ponad 1,5 km. Przez cały pobyt nie otrzymaliśmy hasła do WiFi. Klimatyzacja zaczęła działać dopiero w połowie wyjazdu po kolejnym zwróceniu przez nas uwagi. W Hotelu Roko przez cały pobyt nie wywieszono żadnych informacji, nie pozostawiono segregatorów z ofertą wycieczek czy opisem regionu. Okolica mało atrakcyjna (nie jest to tylko nasza opinia, a osób odwiedzających Chorwację przez ostatnie 20ścia lat), większość hoteli w okolicy to opustoszałe baraki (prawdopodobne skutki pandemii). Za wyjazd zapłaciliśmy ponad 5500 zł, a to co zastaliśmy na miejscu nie było warte ⅓ tej kwoty. Przez ostatnie lata korzystaliśmy z ofert konkurencyjnego biura i nigdy nie dochodziło do takich sytuacji. Złożyliśmy reklamację.

1.5/6

nie zadowolony gość 25.08.2021

Brak zgodnośći pomiędzy umową a stanem hotelu na miejscu

Wybraliśmy wczasy w Chorwacji w hotelu Roko, który znajduje się w Kastel Luksic. W ogłoszeniu "wszystko miało pachnieć nowośćią i świeżościa" ponieważ hotel został oddany do użytku w 2020 r. Niestety nie mogiśmy znaleźć zdjęć ani opini rzeczonego obiektu na innych portalach. Po przyjeździe na miejscu okazało się, że dostaliśmy pokój z widokiem na okno jadali, które znajdowało się w odległości od naszego o 0,5m. Zapłaciliśmy za pokój z widokiem na góry. Po kilkukrtonej reklamacji do rezydenta oraz obsługi na miejscu obiecano nam, że pokój zostanie zmieniony. Niestety nic takiego nic się nie stało o czym zresztą dowiedzieliśmy się przypdakiem w dniu rzeczonej zmiany od obłusgi hotelu. Dodatkowo w cenie wyjazdu były śniadania (na które nie zostaliśmy raz wpuszczeni) oraz obiadokolocaje podawane w obiekcie nieopodal tzw. hotelu Kastel. Niestety posiłki, były okropne. Obsługa hotelu Roko, o której już wspominałam są Polakami podawałą te same rzeczy codziennie nie dbając nawet o to żeby nie brakowało pieczywa czy sera na kanapki. Jak się skończyło po turze pierwszych śniadaniowych gości to się skończyło i kropka. Obiadokolacje to niesutanny festiwal kłótni pomiędzy obsługą a resztą gości, których niejednokrotnie byliśmy świadkami. Dodatkowo sam pokój w hotelu Roko także pozsotawia wiele do życzenia: pokój brudny, jedynie pościel została wymieniona na czystą, komary i inne muszki zabite na ścianach lub firnace co niestety widać na pierwszy rzut oka z uwagi na biały kolor ścian. W pokoju były mrówki, które "urzędowały" w skupiskach oraz skolopendra, która stanowi bezpośrednie zagrożenie życia. Niestety także chęć zgłaszania na bieżąco porblemów była niemożliwa, ponieważ na "recepcji" nigdy nikogo nie było a jedyny kontakt z obsługą podczas śniadania skutkował wejściem do kuchni, w której rzeczona obsługa się chowała. Jest niestety jescze sporo innych niedogonośći oraz rzeczy nagminnych takich jak np. kontakt z rezydentem biura jednak wtedy ta wypowiedz byłaby dwukrotnie niższa. Za tą cenę na pewno wakację w Chorwacji dla dwóch osób można spędzić w innym miejscu z większym standardem o wiele lepiej. Odradzam serdecznie hotelu Roko.

1.5/6

KRZYSZTOF, WROCŁAW 08.08.2021

Całkowita niezgodność opisu oferty z rzeczywistością.

Wykupiona impreza -pobyt w hotelu Roko w pokoju z widokiem na morze . W tym hotelu żaden pokój nie ma widoku na morze. Przekłamane odległości do plaży i do hotelu KASEL gdzie serwowane były obiadokolacje. Miało być 500 m do plaży a było 1300. Do hotelu KASTEL miało być 400 a spokojnie było 800m.

0.5/6

EWA, OSTRÓW WIELKOPOLSKI 14.08.2021

bardzo słabo...opis hotelu całkowicie mija się z rzeczywistością

Hotel nie posiada w ogóle pokoi z widokiem na morze ( za co zapłaciłam) . Miał być 300m od morza było 750m (GPS) restauracja ,,tuż obok" okazała się restauracją innego hotelu oddalonego 560m (GPS), ponad pół km to nie jest ,,tuż obok". Hotel niby 3* miał być nowo wybudowany ,,pachnący nowością'' z wyposażonym aneksem kuchennym z zestawem do parzenia kawy...nie było kompletnie nic...nawet kubka do mycia zębów. To nie jest standard hotelu 3*może jako kwatery na wynajem .Hotel nie ma windy, łazienki przy recepcji, nawet segregatora czy informatora biura podróży. Po kilku dniach proszenia się dostałyśmy czajnik i 2 szklanki. Papier toaletowy też wydzielany po rolce... jak masz odpocząć jak o wszystko musisz się prosić. Rano często brakowało ciepłej wody, po pokoju chodziły mrówki zawleczone przez poprzednich turystów a niby byliśmy 1 gośćmi .. Obiekt był odświeżany ale ma popękane płytki , uszkodzone ściany, drzwi, zdarte płytki na balkonie. Po przyjeździe brudny stolik, zakurzony kosz ,piasek i suche liście na balkonie... co do sprzątania to nie wiem dlaczego śmieci z aneksu wyniesiono, a z łazienki nie. U innych gości też. Zgodne z ofertą było to,że hotel jest blisko lotniska i z transferem nie było problemu. Co do hotelu to wprowadzanie gości w błąd...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem