Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniały ośrodek super jedzenie miła obsługa pokoje czyste miejsce godne polecenia ładna okolica niedaleko do centrum klimatycznego miasteczka
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Udany pobyt w Czarnogórze w hotelu Azul beach
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeden minus - pobyt 7-dniowy to tak naprawdę 6 dni pobytu (wylot z W-wy) - przyjazd do hotelu we czwartek po 19-tej, wyjazd z hotelu - czwartek o 8.00 rano. Przy takich transferach traci się jeden dzień, szkoda. Poza bardzo udany urlop. Dobry hotel. Pokoje czyste, ładnie urządzone. Nie zwracajcie uwagi na wcześniejsze recenzje gości odnośnie zakwaterowania w budynku Kiwi. W tej chwili ten budynek jest wyłączony, goście nie mieszkają już w tym budynku. My byliśmy zakwaterowani w budynki Apricot, Są jeszcze Cherry i jeszcze jeden. Duży teren hotelu, zadbany, piękny ogród. Bardzo dużo leżaków przy basenach i na plaży. Nie trzeba zrywać się o 7.00 rano żeby rezerwować, wystarczy jak w drodze na śniadanie rzucicie ręczniki na wybrane leżaki, ale później też coś znajdziecie. Ręczniki plażowe na miejscu. Można wymieniać tyle razy ile się chce. Ręczniki bardzo dobrej jakości, więc nie ma sensu wozić własnych. Dużo basenów, w tym jeden quiet pool dla dorosłych, basen dla dzieci, basen główny. Plaża piaszczysta i szeroka. Morze bardzo ciepłe. Każdy zmarźluch wejdzie z marszu. Można wejść daleko w morze i jest płytko , z 50 metrów od plaży. W hotelu są 4 bary z napojami i drinkami, przekąskami, owocami i lodami. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór wszystkiego, bardzo dobre wędliny i pieczywo. Pizza wypiekana na miejscu, pyszne arbuzy i inne owoce, ciasta, lody - nie do przejedzenia. Na terenie hotelu znajdują się też dwie restauracje a'la carte. W ciągu tygodnia można pójść raz do każdej. Chociaż hotel duży, to nie odczuwa się tłoku w restauracji , na basenie. Cały teren czysty, pracownicy cały czas krzątają się i sprzątają. Dobrze działający internet na terenie hotelu, oczywiście bezpłatny, nie potrzeba hasła. Nic się nie zacina. TV Smart więc można korzystać z aplikacji. Jeżeli ktoś nie ma potrzeby dzwonienia poza hotelem, to nie musi kupować karty prepaid. Wystarczy np. Messenger. Kartę prepaid można kupić na terenie hotelu. 500 GB na 7 dni kosztuje 10 euro. Trzeba okazać jakiś dokument, bo inaczej nie sprzedadzą. Przy wjeździe na teren hotelu jest bankomat. Tu też stoją taksówki jakby ktoś chciał pojechać do centrum Ulcinj. Taksówka kosztuje 8 euro jak sami podejdziecie, a jak zarezerwuje dla Was recepcja - 10 euro. Bardzo dobry hotel dla rodzin z dziećmi, zawsze coś się dzieje - klub dla dzieci, występy, pokazy, popcorn. Okolica hotelu to nic ciekawego, bliżej kilka sklepików i kramów tak jak u nas nad morzem. 20 minut od hotelu piechotą hipermarket Voli. Polecamy wycieczkę Montenegro tour, szczególnie piękne miejsce to Kotor i Zatoka Kotorska oraz wjazd na górę do Njegusi. Wyrazy podziwu dla kierowcy autokaru za poruszanie się po wąskiej górskiej drodze oraz dla Pani Agaty przewodniczki, bardzo sympatycznej i miłej , za bardzo dużą wiedzę o regionie, którą dzieliła się z nami podczas wycieczki.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ładny hotel, okolica, jedzenie przepyszne. Jedyny minus to brak piwa przy basenach w 2 ostatnich dniach. Wakacje bardzo udane. Dziękuję
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wrażenie pozytywne. Baseny i plaża dobre.Całość jako kompleks w porządku. Dużo zadbanej zieleni.Czysto.Restauracja jedna, ale przestronna. Jedzenie trochę monotonne , ale smaczne.Bary dobrze zaopatrzone, nie tylko w lokalne napoje i alkohole. Reszta zależy od indywidualnych wymagań.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
POŁOŻENIE - hotel znajduje się w spokojnych obrzeżach Ulcinj, w bezpośrednim sąsiedztwie pięknej i długiej piaszczystej plaży, do centrum Ulcinj około 5 km - w opisie hotelu jest, że przystanek autobusowy znajduje się 100m od hotelu co jest prawdą, Rainbow nie wspomina natomiast, że z tego przystanku nic nie jeździ. Dojazd do centrum Ulcinj: taxi 10EUR w jedną stronę, statek z plaży 5EUR za osobę w dwie strony, pieszo około 1,5h. Zdecydowanie hotel nie znajduje się w pobliżu dyskotek, klubów nocnych itp. PLAŻA - piękna, czysta, piaszczysta, leżaki, ręczniki, parasole - wszystko w cenie BASENY: leżaki, parasole bez dodatkowych opłat, duży minus dla rodzin z dziećmi to brak możliwości skorzystania z basenu ze zjeżdżalniami - jest on dostępny tylko dla gości sekcji Premium, POKOJE - czyste, indywidualnie sterowana klimatyzacja, kawa, herbata, woda w pokojach, WYŻYWIENIE -bardzo duży wybór w głównej restauracji, jedzenie świeże i dobre, dodatkowo można skorzystać bez dodatkowych opłat z włoskiej restauracji (konieczna rezerwacja) oraz z jedzenia w barze Marley (burgery, spaghetti, pizza). Bezpośrednio w hotelu można wypożyczyć auto (55EUR za dobę)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sierpniowy wyjazd nie zawiódł w aspekcie pogody. Na łączne 7 dni jeden z nich był deszczowy, pozostałe z pięknym słońcem i temperaturą ponad 30*. Hotel położony nad morzem, z dobrymi warunkami na odpoczynek i relaks. Warto wybrać się na 1-2 wycieczki, każda z nich ma swój duży atut.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty i zadbany. Obsługa starająca się o klienta. Jedzenia dobre, ale monotonne i trochę przyciężkie. Plaża super - piaszczysta, czysta i rozległa. Łagodny spadek głębokości morza, ważne ze względu bezpieczeństwa dzieci. Pokój dobrze wyposażony. Netflix w ofercie. Towarzystwo kulturalne, brak pijanej młodzieży.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie ok, ale nie bez wad: Plusy: baseny wręcz na plaży, położenie tuż przy szerokiej , piaszczystej plaży. Woda w basenach i morzu cieplutka. Jedzenie i drinki ok. Fajne bary blisko basenów i na plaży, przez cały dzień dostępne różne przekąski i owoce oraz pyszne lody. Jedzenie jest mocną stroną tego hotelu. Dzięki temu, że hotel położony jest na dużym i rozległym terenie nie jest zatłoczony. O każdej porze dnia dostępne leżaki na plaży i basenie Minusy: woda w dużym basenie cieplutka, ale za to mętna (nie mam pewności czy basen był dobrze czyszczony). Za mało obsługi w restauracji głównej, wiecznie brudne, nie posprzątane stoliki. Moim zdaniem za dużo animatorów, którzy nie wiem co robią ( w sumie tylko starają się zrobić dobre wrażenie, snują się bardziej po hotelu). Animacji dla dorosłych brak. W łazience w pokoju smród z kanalizacji, łazienka mała. Ogólnie standard pokoi mocno średni, bardziej przypomina standard ośrodka wypoczynkowego niż hotelu 4 gw., mało kosmetyków w łazience, wręcz nam zabrakło. Sejf w pokoju zamknięty. Pomimo tego, że zgłaszaliśmy to na recepcji nikt nie naprawił pomimo obietnic. Byliśmy w tym hotelu 2 tyg. i pościel wymienili nam 2 dni przed wyjazdem.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam wyjazd wraz z Małżonką uważamy za bardzo udany. Trzeba mieć jednak świadomość, że niestety nie jest tak idealnie jak na zdjęciach i pomimo szeregu zalet hotel posiada również wady (niektórym będą one przeszkadzały mniej, innym bardziej). Na samym początku chciałbym skupić się na atutach oraz mocnych stronach hotelu: - JEDZENIE - przeogromny wybór świeżych i bardzo dobrych produktów. Do wyboru do koloru i każdy zdecydowanie znajdzie coś dla siebie. Byliśmy pod wrażeniem szerokiego wyboru owoców (kiwi, pomarańcze, śliwki, arbuzy, melony, gruszki itp ), przepyszne wędliny, urozmaicone posiłki ( śniadania, oraz kolację). Na obiady chodziliśmy do Marley Bar znajdującego się na plaży - świetna formuła wyboru jedzenia z karty i posiłki na świeżo - burgery, żeberka, frytki , pizza, sałatki itp - coś rewelacyjnego. Na duże unanie zasługuje także restauracja A'La Carte - The knife. OBSŁUGA - jesteśmy mile zaskoczeni obsługą hotelową (z wyjątkiem sprzątania ), patrząc na poprzednie komentarze mieliśmy trochę obiekcji odnośnie faktycznego podejścia obsługi do turystów. Puste szklanki, śmieci były na bieżąco zbierane i naszym zdaniem wszystko było w jak najlepszym porządku. INFRASTRUKTURA HOTELOWA - hotel jest bardzo dobrze położony, posiada naprawdę ogromny kompleks basenowy i przepiękną plaże z łagodnym zejściem do morza. Około 5km znajduje się miasto ULCINJ gdzie można wybrać się na piękny zachód słońca oraz shopping. W hotelu znajduje się aż 5 barów, a sam obiekt hotelowy jest ładny i zadbany. Bardzo ciekawa opcją jest basen dla dorosłych 18+ na którym panuje cisza i spokój. Super, że obsługa rzeczywiście tego pilnuje:). Do plusów w zasadzie nie hotelu a bardziej biura podróży Rainbow chcieliśmy zaliczyć wycieczkę fakultatywną MONTENEGRO TOUR -zdecydowanie polecamy wszystkim, całodniowa wycieczka objazdowa pozwalająca na zobaczenie najciekawszych miejsc Czarnogóry (Zabytkowe miasto Kotor wpisane na listę dziedzictwa UNESCO, dawna stolica Czarnogóry Cetinje itp). Wiedza Pani Agaty i ciekawy sposób jej przekazania były świetne. Byliśmy również bardzo zaskoczeni markowymi alkoholami w hotelu - gdy poprosiłem o whisky ze spritem mocno zdziwiłem się, gdy barman spytał wole Jacka Danielsa, Ballantinesa, czy Johnniego Walkera. Jeżeli chodzi o minusy to niewątpliwie są to: JAKOŚĆ SPRZĄTANIA I POKOJE - sprzątanie a raczej jego brak ogranicza się do wymiany ręczników i tyle... Brak wynoszenia śmieci, brak zabrania brudnych talerzy szklanek itp, brak uzupelnienia mydła, brak posłania łóżka - można by tak dłuuuugo wymieniać. Dopiero w momencie, gdy upomniałem się o ww. rzeczy to zostały zebrane śmieci i niestety tylko tyle. Same pokoje lata świetności mają za sobą, trzeba to powiedzieć jasno, że pokoje są po prostu brudne i nieodpowiedno posprzątane na przyjazdy kolejnych gości. (Nam nie popsuło to wyjazdu, bo tak na dobrą sprawę wracaliśmy do pokoju tylko na noc się przespać i praktycznie w ogóle w nim nie przebywaliśmy, ale od innych turystów słyszeliśmy, że w ich pokojach było znacznie gorzej). ANIMACJE - totalne dno, animatorów naliczyliśmy chyba z 10, a wszelakiego rodzaju aktywności (jeżeli już jakieś były) i zabawy w ogóle nie nagłośnione. Wieczorne "show" też kiepskie pomimo jakichś tam starań wypadało to naprawdę bardzo słabo.. Na koniec trochę niefajne jest podejście biura podróży Rainbow, które nie potrafi wywalczyć od siebie nic"ekstra" dla klientów. W przypadku wyjazdu w późniejszych godzinach (po godz. 10) aby korzystać z infrastruktury, barów, restauracji itp konieczne jest dokupienie DAY-PASSA w kwocie 20€/os. Czy naprawdę w hotelu gdzie naprawdę duża ilość turystów to Polacy, nie można wynegocjować, aby ten daypass był wliczony już w cenę? :) Reasumując hotel ma naprawdę bardzo duży potencjał, jest parę niedociągnięć, które musiałyby zostać poprawione i byłoby naprawdę świetnie , lecz w tym wypadku jest"jedynie" bardzo dobrze :).