5.5/6 (282 opinie)
4.5/6
Wybierając ten hotel bardzo uważnie przyglądałam się wcześniej wystawionym opiniom.Jedno jest pewne że hotel jest na tak.Wszystko jest zgodne z opisem.Spokojnie można pakować walizki.Uczulę tylko żeby zwrócić uwagę na pokoje ponieważ na prawdę są bardzo różne. Pokoje standard to te najgorsze gdzie zawsze jest coś nie tak. Ale Pani menadżer rekompensuje wszystkie niedociągnięcia pomagając w wyborze pokoju.
4.5/6
Ogólnie hotel jest dobrze zaklasyfikowany. Bardzo mili ludzie obsługujący. Bardzo sprawna obsługa zwłaszcza na stołówkach. Hotel ładnie położony tuż nad samą plażą. Jedzenie bardzo smaczne a opcja AI nie do wykorzystania - od rana do późnego wieczora - do 23 w tej opcji jedzenie i napoje (w tym alkoholowe). Jedzenie bardzo smaczne często kuchnia regionalna ale również dania innych części/ regionów Europy. Codziennie inne animacje w tym wieczorne. Hotel bardzo mocno obsadzony gośćmi z Rosji. Język rosyjski jest wszędzie. Niestety jest to również powodem, ze jest to pierwszy język w jakim będzie się odzywała obsługa. W terminie, kiedy byłem było w hotelu mnóstwo rodzin z małymi dziećmi, co powodowało dla mnie dodatkowe nieprzyjemne hałasy, ale też oznacza to, że hotel jest przygotowany i na małych gości. Całkowitą porażką okazał się dostęp do Internetu. Opłata za Internet na tydzień (Wi-Fi) to 19,90 € na jedno urządzenie!!! Dostaje się jednorazowy kod dostępowy, który może byc tylko raz aktywowany. Po prostu skandal. Prawdopodobnie dużo taniej będzie wykupić kartę operatora telefonii komórkowej w Czarnogórze w sklepiku nieopodal hotelu (dwa markety). Baseny okupowane. Jeżeli ktoś chce zarezerwować miejsce na leżaku przy basenie to musiałby chyba wstawać o 7 rano. Ja idąc tuż po 8 nad morze często nie widziałem ani jednego wolnego leżaka przy basenie. Pokój duży z balkonem mieliśmy widok i na góry i na morze. Są pokoje tylko z widokiem na morze i tylko z widokiem na góry. Są też takie tylko z widokiem na ulicę. Jeżeli jest to możliwe należy starać się o pokój powyżej poziomu 1 (poziom 1 to u nich parter). W pokoju klimatyzacja działała bez zastrzeżeń, jednak sporym mankamentem jest jej brak na korytarzach i w holach. Co do rezydenta ja nie mam uwag może dlatego, że nie potrzebowałem żadnej pomocy.
4.5/6
Na plus: Dobry hotel, dużo zieleni, leżaki na trawnikach pod palmami, jedzenie dobre, choć bez większych zmian w ciągu tygodnia i po paru dniach się nudzi, soki wyciskane bezpośrednio z owoców i warzyw, Na minus: rezerwacja leżaków przy basenie, niesmaczna kawa sypana z ekspresu Duży minus: zniszczono nam walizkę podczas lotu do Czarnogóry, zgłosiliśmy od razu na lotnisku, dostaliśmy potwierdzenie i po powrocie do Polski zgłosiliśmy szkodę. Okazało się, należało to zrobić w ciągu 7 dni (czyli na wakacjach, bez komputera). Nie doczytaliśmy tego (tu nasz błąd), ale pewnie na to liczy ubezpieczyciel pisząc takie warunki. Dodatkowe ubezpieczenie, które wykupiliśmy w Rainbow na nic się więc zdało
4.5/6
Byłam pierwszy raz w Czarnogórze i jestem zachwycona krajobrazami, Hotel w porządku bez uwag. Pięknie położony zadbny i czysty. Pokoje mogłyby być odświeżone..Bardzo małe balkony z widokiem na morze-jednoosobowe. Bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie, soki ze świeżych owoców. Hotel godny polecenia Duży minus to droga z lotniska w Dubrowniku. Ponad 4 godziny jazdy autobusem to istny koszmar. Dwa razy dłużej niz samolotem z Gdańska do Dubrownika. Jednak mimo to kiedyś wybiorę się tam jeszcze raz.