Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W ramach oferty można dużo zobaczyć w krótkim czasie. Ostatnimi laty podrozowalismy indywidualnie dlatego mamy trochę inne spojrzenie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje były brudne, pościel: czyli poduszka z poszewką i brudny, zmechacony koc do przykrycia bez poszewki. Łóżka o zarwanych materacach. W łazienkach smród kanalizacji. Były sytuacje w hotelu w Salonikach gdzie nie było wody w kranach i w toaletach po ok 2 godzinnym braku wody usterka została naprawiona. Od momentu naprawienia do następnego dnia z kranu leciała woda koloru brązowego z domieszką piasku/mułu. Na podłodze śmieci pozostawione przez poprzednich turystów np. pudełka po lekach. Na ścianach pokojowych obfity wzrost pleśni, w hotelu w Olimpii. Zgłosiłam prośbę o zmianę pokoju w recepcji, która została uwzględniona. Otrzymałam pokój na innym piętrze, o wyższym standardzie. Hotel posiadał pokoje o różnym standardzie, Państwa biuro wybrało dla swoich gości najgorszy standard – zapleśniałych i cuchnących pokoi. Krzesła w restauracji o podartych tapicerkach, z zarwanym siedziskiem przykrytym jedynie materiałową narzutą. W jednym z hoteli najprawdopodobniej na trasie Mykeny/ Delfy zostałam pogryziona przez pluskwy, nie byłam jedynym uczestnikiem wycieczki pogryzionym przez te owady.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dookoła Grecji. Wycieczka objazdowa 10 -17 .09.2022 po Grecji. Prawie 2000 km w 7 dni. Grupa 40 osób. Pomimo 30 stopniowych upałów wszyscy dali radę. Pilot wycieczki Pan Darek , dobry organizator. Hotele poniżej poziomu. Podczas całego pobytu narzekaliśmy na śniadania i obiadokolacje. Bardzo mały wybór, brak warzyw i owoców w jednym z hoteli nie było nawet masła. Wycieczkę polecam osobom, którym nie przeszkadzają złe warunki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo napięty harmonogram, niestety nie skutkowało to obejrzeniem dużej ilości zabytków. Większość podróży spędzona w autokarze, zabytki w formie gruzu, a pozostałości oglądane w muzeum. Pilot opowiadał więcej o Bangkoku , gdzie mieszkał niż o Grecji, a na miejscu oprowadzało nas 4 innych przewodników. Pokoje hotelowe w opłakanym stanie o wyżywieniu nie wspomnę. Niestety Grecja kontynentalna nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Jedynie widoki refundują niedogodności. Proponuję zmienić hotel Marina na inny, ponieważ w centrum Aten roi się od uchodźców dających w żyłę, a w nocy do hotelu mieliśmy próbę włamania (po balkonach), ulica była remontowana, więc trzeba było przejść z walizami przez te slumsy. Jeśli tam kiedykolwiek powrócę to tylko na wyspy...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam wycieczki dookoła Grecji a przynajmniej zdecydowanie nie z pilotem wycieczki p. Marzena
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do Grecji warto przyjechać ale oferta tej wycieczki rozmija się z rzeczywistością, leciałam z Wrocławia, powrót był siódmego dnia a nie ósmego, nie mogliśmy skorzystać ani z ostatniego noclegu ani sniafania ani z wycieczki Saloniki nocą. Biuro bazuje widzę na pracy swoich pracowników bo to dzieki nim wyjad był ciekawy. Pani przewodnik Edyta ma ogromną wiedzę, jest empatyczna, profesjonalistka w każdym względzie, również pan Leonidas to mistrz kierownicy, duży uklon w ich stronę. A Biuro niech składa oferty klientom zgodne z rzeczywistością i sprawdza stan hoteli.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
zorganizowanie uroczystej kolacji dla tak dużej ilości osób to porażka, obsługa hotelowa pozwoliła na serwowanie posiłków aż wszyscy goście przyjdą, więc większość czekała na posiłek,napoje prawie przed północą.Porazka siedzieć przy stole 2 godziny o suchym pysku.Za kawę i herbatę kazano sobie płacić chociaż powiedziano nam że napoje w cenie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przymusowe przystanki obiadowe. Brak możliwości wyboru (a w opisie wycieczki nie było tego w programie)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miałem nie pisać opinii ale Rainbow mnie skusił 😊. Nie będę pisał laurki jak większość ale skupię się na tym co mi się nie podobało: Transport – wysłużone autokary, które już nie powinny jeździć w dłuższe trasy. Co jeden to starszy. Ten na objeździe miał 18 lat, pourywane siatki przy fotelach, uszkodzone mocowania osłon słupków bocznych szyb, które skutkowało grzechotaniem przy częstym wchodzeniu silnika w rezonans. Szyby nie były brudne ale były już tak porysowane i zmatowione, że przeszkadzało to w obserwacji otoczenia. Wstydziłbym się swojego gościa w Polsce wozić takim gruchotem. Autokar, który przewoził nas z lotniska do hotelu na wypoczynek, był jeszcze starszy i nie przystosowany do przewozu takiej ilości bagażu, który musiał być przewożony w części tzw. osobowej (piętrowy miejski autobus). Ostatni autokar z hotelu na lotnisko miał siedzenia tak blisko siebie, że osoby powyżej 180 cm miały problemy żeby się na nich zmieścić. Przedstawicielka Rainbow zapytana o ten problem rozłożyła ręce i powiedział „I co ja mam z tym zrobić?”. Niesprawna była też w nim klimatyzacja co spowodowało, że niektórzy nie wytrzymywali duchoty i chcieli wysiadać. Przed rokiem będąc na objeździe z konkurencyjną Itaką podróżowaliśmy autokarem, który miał Wifi i gniazda USB-A do ładowania telefonów. Można? Logistyka – czas przejazdu z ostatniego hotelu na objeździe do hotelu na wypoczynek wg popularnych nawigacji powinien wynieść 1 godz. 20 minut. Dodając przerwę i ew. korki powinno to trwać do 2 godzin. Rainbow zorganizował to tak, że trwało to 5 godzin i 15 minut. Dlaczego? Bo chyba ze źle pojętej oszczędności najpierw zostaliśmy przewiezieni na lotnisko, gdzie oczekiwaliśmy na przybyszów z Warszawy a dopiero po ich rozlokowaniu do poszczególnych autokarów nastąpił przejazd do hotelu. Obiady na objeździe – wszyscy wiedzą, że wybór knajpy to układy przewodnika z restauracjami ale ich bezczelność jest coraz większa. Wszystkie restauracje były droższe niż restauracja w samym centrum Aten, a ich lokalizacja wskazywała, że istnieją tylko dzięki przewodnikom. W dwóch nie było żadnych cen. Do wyboru były rożne składniki obiadu wyeksponowane w bemarach a przy kasie dowiadywałeś się ile to kosztuje 😊. Nie wszystkie honorowały karty a jedna nawet nie wydawała paragonów, czyli wszystko na lewo. Poza powyższym reszta była zgodna z opisem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
O ile plan wycieczki rewelacyjny, tak standard hoteli i zmuszanie do jedzenia w miejscach tylko wybranych przez pilota mocno zniechęcają. Piękne widoki, wspaniałe zabytki, jednak wycieczka wymaga poprawek.