Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak możliwości wyboru hotelu, wyjazd trochę w ciemno, do ostatniej chwili nie wiedziałem gdzie będę zakwaterowany. Ogulnie wyjazd udany.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczki ok, przewodnicy w porządku, hotel AMC Royal, daleko od centrum, ale z fajną plażą, raczej czysto, najgorszy punkt programu to wyżywienie, jedzenie słabe, mało co jadalne, napoje podawane glównie w kubeczkach plastikowych, klimat w restauracji jak w stołówce , bardzo dużo muzułmanów wśród gości hotelu. Widać, że hotel pod gości lokalnych, w sąsiednich hotelach też prawie sami arabowie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 4gwiazdkowy palm beach bardzo fajny, wysoki standard, dobre jedzenie, czysty. Ciekawe animacje każdego dnia. Jeśli chodzi o samą organizacje mogło być lepiej, dopiero po przylocie były rozdzielane hotele, co powodowało chaos. Wycieczka na safari najbardziej polecam. Wycieczka do Luxoru znowu słaba organizacja droga miała zająć 4h zajęła 6h. Ale mimo wszystko bardzo polecam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka na najwyższym poziomie, bez żadnych problemów. Rezydenci na 6+, bardzo duża wiedza przekazana turystom, mają naprawdę bardzo dużo doświadczenia, są cudowni i mili. Jestem zachwycona wycieczką, był to mój pierwszy raz na wycieczce objazdowej i w Egipcie. Hotel został nam przydzielony Stella Garden do plaży podjeżdżał busik z pod samego hotelu za free. Pokój boski, jedziecie wyśmienite. Jestem zachwycona!!! Wyjazd 12.09.24 -20.09.24
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie jestem zadowolony z pobytu, jednak mam wiele zastrzeżeń co do rezydenta oraz pilotów z ramienia RAINBOW. Z samego hotelu i obsługi Hotel AMC Royal jestem bardzo zadowolony.Przede wszystkim SĄ NIEWIDOCZNI, częstą sytuacją jest że pojawiali się totalnie nieoznaczeni, bez tabliczki RAINBOW i trzeba było samemu domyślać się kto nim może być. Problem ten pojawił się już na samym lotnisku. Dodatkowo piloci wożą turystów po miejscach gdzie od turystów żądane są wybujałe ceny (za kawę i dropsy 6 dolarów!). Program wycieczek fakultatywnych również został rozłożony w bardzo nieoptymalny sposób. Podczas jednego z fakultetów puszczono grupę bez przewodnika mówiącego z języku polskim! Ciągle powtarzającą się sytuacją było żądanie od nas biletów na fakultety których nie otrzymaliśmy od rezydenta RAINBOW. Kolejną sprawą która jest totalnie niezrozumiała jest kolejność zabierania turystów na fakultety. Zabierano najpierw grupę liczącą ok. 30 osób a potem krążyliśmy przez ponad godzinę po okolicy zabierając pojedyncze osoby z innych hoteli, co jest totalnym absurdem. Największa grupa powinna zostać zabrana na samym końcu, tym bardziej że hotel był na uboczu przy wylotowych drogach na wybrane fakultety. Podczas jednej wycieczki skorzystałem z fakultetu lokalnej firmy, zapłaciłem mniej, zostałem zabrany na końcu, miałem lepszy program wycieczki, nie było problemów z biletami i nikt nie żebrał o pieniądze dla kierowcy jakby miał on jeździć za darmo, co jest nagminne przy fakultetach zamawianych przez RAINBOW.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel trzygwiazdkowy i nic więcej nie można dać. Przeraża ciągła walka o miejsce w stołówce. Bardzo przyjemna obsługa chociaż widać dużą pazerność na napiwki. Jedzenie przeciętne ale jak na hotel *** było ok. Przewodnik na wycieczce do Kairu Mina nieprzygotowany i słabo mówiący po polsku. Czytał w muzeum co to jest z podpisów. Słuchawki nie działały. Mimo zwracania na to uwagi przewodnik twierdził że to nasza wina bo źle stoimy. Super przewodnik w Luxorze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka fajna, na koniec czerwca to już bardzo gorąco, dużo wypoczynku, jedzenie znośne w sumie ok
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie przyjemnie, strasznie dużo naciągaczy jest w Egipcie, na wycieczjach, ale to w tym kraju chyba norma. W hotelu czysto, jedzenie dobre, atrakcji dużo. Jedynie rezydent zapomniał w jednym dniu nas zgłosić na wycieczkę, przez co czekaliśmy na recepcji, a do rezydenta nie mogliśmy się dodzwonić, udało się dopiero z skontaktować z rezydentem z innego hotelu, wycieczkę zorganizowali nam w późniejszych godzinach niż poczatkowo mialo to być. Przez to zmarnowaliśmy parę godzin na czekaniu i dowiadywaniu się czy w ogóle pojedziemy na tą atrakcje. Za tą niedogodność przynajmniej rezydent później przeprosił.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze już na samym początku zawiedliśmy się na biurze. Pilot, który odbierał nas z lotniska, a następnie kwaterował w hotelu, porzucił nas bez słowa wyjaśnienia, czego właściwie potrzebują w recepcji by móc nas zameldować twierdząc, iż wszystko jest w porządku, kiedy zdecydowanie nie było. Pierwszy raz tak bardzo zawiodłam się na pracownikach biura. Również zwróciłabym uwagę na samo zwiedzanie Hurghady, gdyż wycieczka ta jest bardzo powierzchowna, omija główne ulice miasta, na których tętni życie mieszkańców, a „prawdziwy targ” wcale nie jest typowym dla takich krajów sukiem z milionem straganików i świeżych przypraw, które spodziewaliśmy się zobaczyć, a centrum handlowym, w którym znajduje się 7 sklepów. Natomiast obiecana kawa na nowej marinie, owszem miała miejsce, jednak by ją dostać trzeba było upominać się z dziesięć razy zarówno u pilota jak i u kelnera, tylko po to by dostać ją zimną i niedobrą. Mieszane uczucia mieliśmy również, jeśli chodzi o wycieczkę do Luxoru. Same zabytki i miasto robią ogromne wrażenie, również przewodnik Mufasa opowiada o historii w sposób ciekawy, a nie monotomny, jednak również tutaj pojawił się kolejny minus dla biura, gdyż oprowadzanie po dolinie królów oraz świątyni odbywało się bez systemy tour guide. Nie wspominając o tym, iż obiad odbył się o godzinie 11:30/12:00 a do hotelu wróciliśmy po godzinie 22:30 kiedy już w hotelu dawno nie było kolacji i musieliśmy szukać najbliższego sklepu spożywczego, by dostać coś do jedzenia. Zdecydowanie na plus był hotel Magic Beach oraz rejs statkiem z przezroczystym dnem, na którym można podziwiać rafę koralową oraz popływać. Poza tym wycieczka byłaby naprawdę fajna, jednak zdecydowanie dużo punktów jest do poprawienia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy hotel głównie ze względu na same dobre opinie i obecność rafy i pomostu i tutaj rzeczywiście polecamy bo rafa piękna porównywalna jak np na Zanzibarze dodatkowo snorkelling 3 razy w ciągu dnia na głębszą część z ratownikiem zdecydowanie na + no i to by było na tyle… na terenie hotelu mnóstwo naciągaczy czy to dodatkowa kolacja zdjęcia wycieczki pamiątki wszystko. Jedzenie widać że się starają bo różnorodne jednak jakość bardzo słaba ryby czy zupy ok reszta nie dobra pizza frytki pieczywo masakra. Pokój duży wanna i prysznic na + . Niestety jest problem z rurami i w ciągu naszego pobytu gówna wylały się na główny korytarz na 2 piętrze na którym akurat mieliśmy pokój smród nieziemski przez cały dzień panowie sprzątali i nie dało się doczyścić. Wszyscy zarażeni przez jedzenie no ale co się dziwić. Na koniec pobytu próbowali nas naciągnąć że zepsuliśmy wysuwane lusterko poszłam więc nagrać do pokoju że z lusterkiem nic złego się nie dzieje i pan już sam nie wiedział czego chce (chodzi o $). Wycieczka do luxoru średnio 2 h staliśmy na granicy bo nie mieli papierów na wjazd i musieli na lewo załatwiać. 2 przystanku po drodze to zwiedzanie sklepów z którymi pan przewodnik ma układy i zachęcanie do kupna może dla niektórych to fajna atrakacja ale nam zależało tylko i wyłącznie na wątku historycznym. Wi fi hotelowe nie działa dopiero jak się poprosi to dają takie działające na 1 dzień i tak w kółko. Basen ok ale zjeżdżalnie otwierają 2 razy dziennie na godzinę i w sumie to nikt nie wie kiedy jeden mówi co innego drugi co innego i ostatecznie wcale nie skorzystaliśmy ale wyglądały na stare Na 100% nie jest to hotel 5* może 3* jak na standard europejski Miały miejsce incydenty których być nie powinno.