Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do Egiptu był moim pierwszym wyjazdem z biurem podróży i myślę że w następnych latach będę podróżował w ten sposób. Biuro Rainbow załatwia za nas wszystko dzięki temu nie musimy się martwić o nic. Na lotnisku czekał na nas pracownik Rainbow, który wskazał gdzie się mamy udać i co robić. Prosto z lotniska mieliśmy transport do hotelu. Na miejscu był rezydent dzięki któremu załatwienie jakiejkolwiek rzeczy nie było problemem. Wycieczki organizowane na miejscu również były bardzo ciekawe i co najważniejsze prowadzone w języku polskim co dla wielu jest sporym ułatwieniem. Odejmuje jeden punkt za hotel, do którego nas przydzielono. Posiadał on 4 gwiazdki i generalnie jeśli chodzi o cały resort to było wszystko ok, niestety jedzenie było okropne. Każdy posiłek mimo dużego wyboru był bez smaku. Drinki również pozostawiały sporo do życzenia. Wycieczki zaplanowane z objazdu również spełniły moje oczekiwania. Jednym słowem warto w tak dobrej cenie wylecieć do Egiptu i zobaczyć te wszystkie świątynie i wielkie budowle na własne oczy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo zadowolony z wyjazdu. Zobaczyłem to co chciałem zobaczyć i pod tym kątem odbyłem podróż do Egiptu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja całej wycieczki OK! Trochę wypoczynku, trochę zwiedzania. Dopłata do hotelu 4*, okazała się trafną.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasze wczasy to objazdówka egipska, która tak naprawdę była pobytem w jednym hotelu z zagwarantowanymi wycieczkami, które zwykle trzeba dokupować. Dodatkowo dokupiliśmy tylko wycieczkę do Kairu. Początek słaby, bo najpierw w błąd wprowadziły... stewardesy w locie charterowym, że wystarczy wypełnić jedną deklarację wizową na rodzinę, co się na lotnisku w Hurgadzie okazało nieprawdą (na każdego uczestnika trzeba było wypisać osobną) , a potem brak było dostatecznej informacji od pracownika Rainbow, gdzie się udać po odprawie, jak oznakowane są autokary itd. Zresztą ten sam człowiek odwoził grupę na lotnisko w drodze powrotnej i tu również brakowało informacji, gdzie się ustawiać do odprawy, gdzie dalej iść po odprawie bagażowej itd. Był on zdecydowanie najsłabszym ogniwem Rainbow na tym pobycie. Następnie jednak wielkie zaskoczenie in plus. Pomimo, że mieliśmy zagwarantowany hotel 3-gwizadkowy, to zakwaterowano nas w hotelu 5-gwiazdkowym (bez dopłaty), a po przybyciu na miejsce, widząc nasze już wyrośnięte córki - obsługa zaproponowała duży pokój rodzinny, który okazał się bardzo wygodny. Sam hotel przestronny, czysty, codziennie sprzątany z miłą obsługą. Gorzej z jedzeniem, tzn. nie było zbyt smaczne, ale przynajmniej przez cały pobyt nikt z nas się nie pochorował, co w Egipcie wcale nie jest takie oczywiste. Wycieczki fakultatywne ciekawe, choć poziom pilotów bardzo zróżnicowany. Na szczęście ten słabszy nadrabiał entuzjazmem i było śmiesznie.