Opinie klientów o Egipt - Potęga Południa

5.3 /6
524 
opinie
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Barbara, Gdańsk 08.07.2014

Świetna

Wycieczka bardzo fajna, w ogóle nie męcząca. Program dopasowany tak, że zwiedzanie nie jest męczące co bardzo ważne. Krajobraz przepiękny. Pilot Janek i egipski Józef bardzo fajni. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni

4.0/6

Hanna, WARSZAWA 25.10.2014

bez tytułu

byłoby fajnie gdyby nie fatalny statek wybrany do rejsu po Nilu. Nie działały urządzenia alarmujące. Nie było żadnych szalup ratunkowych. W ogóle nie wiem czy tak można pływać, nawet po rzece.

4.0/6

Malgorzata Bozena, Warszawa 25.10.2014

dobra

Ogólnie wycieczka bardzo fajna poza zakwaterowaniem w hotelu Empire. Polecam rejs i program który jest realizowany. Miejscowi przewodnicy Józek i Michał super.

4.0/6

EWA ZOFIA , WARSZAWA 27.10.2021

Ocena wycieczki rejs po Nilu

Ogolnie jestesmy bardzo zadowoleni zwycieczka statkiem- dobry standart statku, urozmaicone, smaczne jedzenie, dobra obsluga i swietny miejscowy przewodnik Abdul- ogromna wiedza, bardzo dobry jezyk polski, ciekawa i szeroka informacja. Zastrzezenie budzila organizacja hoteli przed i po rejsie. Na liotnisku od naszej przewodnik dowiedzielismy sie,z e nastapila zmiana organizacji i najpierw jedziemy do Assuanu zamiast do Luksoru- imformacja oschla , malo zyczliwa - w typie- tak jest i koniec. Hotel Palm Beach - krotkie spanie,nasze 2 pokoje byly usytuowane przy samej ulicy,halas nie pozwolil pospac ze spokojem 4 godziny, z dala od recepcji - musielismy 2 walizki doniesc sobie osobiscie ( pomimo naszego wieku). W drodze powrotnej 2 noce w hotelu Shams - b sredni standart hotelu (podobno 4 gwiazdki)-lobby atrakcyjne,w przeciwienstwie do pokoju- brudne okna i upstrzone przez golebie parapety w pokoju, widok na zaplecze hotelu- sklad gratow, rury i nieprzyjemny zapach w hotelu ,prawdopodobnie z kuchni lub klimy, prysznic przeciekal, obsluga nie dostarczyla nawet papieru toaletowego -mimo prosb do obslugi. Zdecydowanie budzilo to nasze niezadowolenie i w zadnym razie nie spelnialo to wymogow 4 gwiazdek. Tu Rainbow zdecydowanie nie spelnil pokladanej w nim oczekiwan.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem