Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Grazyna, CIECHANÓW 08.12.2022 Termin pobytu: listopad 2022
Trzeci mój Rejs po Nilu
Trzeci mój Rejs po Nilu, Pierwszy co prawda z Biurem Rainbow ale najbardziej nieudana impreza w ciągu moich 20 lat podróży. Zaczęło się od Hotelu Paradise w Safadzie. Miał być hotel Royal Beach lub podobny. Jeśli Hotel w Safadze jest podobny do Royal Beach w Hurghadzie ,to gratuluje oceny i porównywania tych dwóch. Dwie noce spędzone w tym Hotelu to walka całe noce z komarami , które pogryzły nas dokładnie i nie tylko nas. Jak powiedzieliśmy przewodnikowi to ostatnią noc zakwaterowano nas w tym hotelu w innych pokojach, ale u nas "coś " chodziło po kotarach a sąsiad z naszej grupy stwierdził,że karaluch chodził po telefonie w jego pokoju. Na statku w 2 dniu pobytu wybuch pożar . Gryzący dym dał się nam we znaki, dobrze ,że nas ewakuowano, bo nie wiem jak by się to skończyło. Zamieniono nam statek z luksusowego 5 Gwiazdek na stary 3 gwiazdki z maleńkimi kajutami. Oprócz tego straciliśmy kilka godzin na pakowanie się i jadąc do drugiego statku około godziny autobusem wzdłuż Nilu nie płynąc. A to przecież miał być Rejs po Nilu. Program ciekawy, dużo wycieczek oczywiście "fakultatywnych " przy wpłacie za pakiet 225 Dolarów. Kilka uwag odnośnie przewodnika, który może miał wiedzę, ale w tym tłumie, wycieczka obok wycieczki nie słychać było co mówi, bo na tej wycieczce nie było słuchawek. Oprócz tego ,że grupa była wiekowo 50 + przewodnik gonił nie patrząc na resztę.Nie zgłaszaliśmy uwag podczas wycieczki , bo na rejsie nie odbierała telewizja, telefony nie mówiąc o internecie na terenie całego Egyptu. Na zakończenie cały dzień jechaliśmy autobusem w , którym głównym zapachem był zapach z autobusowej toalety. Myślę za wszystkie niedogodności , stres w czasie pożaru, niedogodności po zmianie statku, niedogodności w Hotelach, autobusie - to właśnie nam należy się Voucher na następny wyjazd, żebyśmy nie pisali skargi na Biuro Rainbow i nie zrezygnowali z dalszych wycieczek z tym Biurem, o czym mówili inni uczestnicy tego " koszmarnego " Rejsu po Nilu. Z poważaniem Grażyna i Zdzisław
2.5/6
WERONIKA, NIEBOCKO 28.11.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
safari
Ogólnie safari jest ciekawe ale niestety nie zgadza się z opisem. Wioska pokazana na zasadzie sprzedaży towarów, połowy atrakcji jaka miała być w tym terrarium nie została pokazana. Z jazdy gdyby nie to, że wymusilismy na miejscu wyszło by że zamiast jazdy quadem i spiderem chcieli zrobić jedno do wyboru. Inna sprawa to stan techniczny pojazdów. Niestety rozsypujace się a czasami zagrażające zdrowiu (np. nie przykręcone siedzenie quada). Brakuje informacji, że w wiosce wypadowej naciskają na wynajem gogli. Żadnego oglądania gwiazd również nie było. Ogolnie dość w pośpiechu i nijak to się ma do analogicznej wycieczki z konkurencyjnego biura podróży.
2.5/6
Krzysztof Dariusz, Bochnia 12.06.2024 Termin pobytu: maj 2024
Majestatyczne zabytki.
Tylko fantastyczne zabytki, nic więcej. Poza tym Egipt nie jest warty odwiedzenia. W programie niestety brakło świątyni w Luksorze, którą trzeba konieczni odwiedzić, za to tama w Asuanie niegodna polecenia. Zakwaterowanie na etatu na plus, niestety egipskie hotele to dramat, wszędzie bród i syf, a jedzenie jest po prostu kiepskie.
2.0/6
Dorota, Wrocław 07.05.2015
piękna wycieczka ale obsługa denna
Byłam na przełomie marca i kwietnia. Przewodnik egipski AHMED koszmarny ! Na dzień dobry pochwalił się, że był nauczycielem i traktował nas jak swoich uczniów - robił "wykłady z egiptologii" tak, że nie było prawie czasu na zwiedzanie ! Na statku oszukują na przeliczniku dolarów, ale to pikuś - dopisują do rachunku a nasz AHMED udaje, że nie wie o co chodzi ! Ja mam kopie rachunków. Pytanie - łatwiej dopisać do oryginału , który ma kelner, czy wymazać z kopii którą mam ja? Oskubali mnie nieźle! Gdyby nie ten dyskomfort chętnie bym jeszcze raz wykupiła tą wycieczkę. Statek fajny, kajuty też, restauracja i jedzenie bardzo dobre. Ocena niska ze względu na obsługę turystyczną!