Opinie klientów o Egipt - Potęga Południa

5.3 /6
525 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

lapis 09.12.2021

Rejs po Nilu+Pobyt 7 dniowy

Rejs po Nilu godny polecenia każdemu i w każdym wieku. Program przeciekawy. Zrealizowany w 100%. Przewodnik- Abdul- kopalnia wiedzy, kompetencji, dowcipu, cierpliwości oraz wsparcia w problemach. Komfort na statku przekroczył nasze oczekiwania. Kuchnia bez zarzutu. Codziennie kolacja prezentująca dania innego regionu świata. Kelnerzy oraz sala ubrana stosownie do prezentowanego rejonu. Dnia świeże, gorące, docylezowane w każdym calu. Bardziej przypominały kolacje w luksusowych restauracjach aniżeli na turystycznym rejsie za skromne w sumie pieniądze. Pokoje sprzątane codziennie i tradycyjnie jak to w oriencie prezenty z ręcznikowych "małpek", "łabędzi", "marynarzy" i innych wymyślnych ( oczywiście "one dolar" mile widziane, ale należało się). Obsługa przemiła, szefostwo widoczne, na bieżąco reagujące na drobne niedopatrzenia. Naprawdę podziękowania dla całego zespołu statku "Esmeralda" oraz dla biura Rainbow za organizację. Za to druga część naszego wyjazdu do Egiptu - pobyt w Hurghadzie to totalne nieporozumienie i porażka. Początkowo mieliśmy być zakwaterowani w hotelu King Tut jednak ze względu na trwający remont zaproponowano nam Sphinx Resort. Jest to w sumie jeden kompleks. Przyjechaliśmy późnym popołudniem. Piaszczysta plaża długości ok. 40m obłożona była plażowiczami równie dokładnie jak puszka sardynkami. Przejść od hotelu do wody nie rozdeptując gości - zadanie trudne. Pozostałe dojście do wody - wybetonowana platforma z dojściem do wody ale na pewno nie dla dzieci i osób nie umiejących pływać. Kolację podawano na otwartym ogródku restauracyjnym do którego potrawy dowożono jak zaobserwowaliśmy w pojemnikach niczym niezabezpieczonych, narażonych na różnorakie zakażenia. W trakcie przyjmowania nas w recepcji nagle rozległ się nieokreślony hałas i cały hol zapełnił się niezwykle duszącym dymem. Kobiety wpadły w panikę, będąc przekonane że to zamach terrorystyczny. Okazało się, że to codzienny rytuał trucia much, komarów i innych insektów. Nic sobie nie robiono z faktu wdychania tego środka przez turystów. Rytuał ten powtarzał się dwa razy dziennie. Ostatecznie okazało się że zakwaterowano nas w King Tut, czyli w tym hotelu w trakcie remontu. Od razu po całodziennej podróży otrzymaliśmy walenie młotami udarowymi, wiertarkami itp.. Po interwencji menadżer zmienił nam pokoje na Sphinx Resort. Ale nie dużo to zmieniło. Pokoje sprzątane były pod warunkiem dania "one dolar" ale i tak byle jak. Podłogi maźnięte śmierdzącą szmatą. Po takowym sprzątaniu wietrzyć trzeba był dość długo. Raz zdarzyło się że nie dano nam ręczników. Wróciliśmy z wycieczki i nie był w co wytrzeć się po kąpieli. Interwencja w recepcji zakończyła się tym że doniesiono ręczniki plażowe. Ponowna interwencja w recepcji nie odniosła już skutku, dopiero następnego dnia z jednego dolara załatwiłem ręczniki i etażowego. Często brakowało wody ( trzykrotnie). Jedzenie bardzo monotonne, małego wyboru, beznadziejnego smaku. Zawsze zimne (szczególnie śniadania podawane na dworze). Raz zdarzyło się że nie podano masła. Kelnerzy totalnie brudni. Spodnie święcące się od tłuszczu i kurzu. Buty brudne, podarte , powykrzywiane. Koszule do łokci utytłane wszelką możliwą kolorystyką. Obsługa podająca potrawy arogancka, nie reagująca na prośby pobierających potrawy. Wrzucający na talerz potrawy jak jakieś ochłapy w więziennej celi. Mógłbym pisać jeszcze długo ale szkoda mi już na to czasu. Myślę że biuro potraktuje to jako ważny głos do weryfikacji tego hotelu. Zresztą pani rezydent (bardzo miła, kompetentna i pomocna) p.Klaudia była świadkiem wielu moich spostrzeżeń. A teraz już bezpośredni do biura. Uważam że wycieczki fakultatywne oferowane przez biur powinny mieć jakąś gwarancję jakości. Natomiast co nas spotkało: w Luksorze jednym z elementów wykupionej wycieczki była wizyta w wytwórni perfum. Podczas prezentacji wychwalano jakość olejków, prezentowano i zbierano zamówienia. Prezentowane olejki zapachowe oraz ich mieszanki były zadowalającej jakości. Po powrocie na statku okazało się, że powlewano nam do flakoników jakieś świństwa nie mające nic wspólnego z tym co ocenialiśmy. Uważamy, że odpowiedzialność za to ponosi biuro. Ono nas tam zawiozło jako do profesjonalnej wytwórni perfum, a trafiliśmy do oszustów. Następna wycieczka to Seascope . Według biura "Możliwość zobaczenia, zapierającego dech w piersiach, podwodnego świata Morza Czerwonego bez konieczności wchodzenia do wody. Około 2 godzinny rejs łodzią, podczas którego można zobaczyć przepiękne rafy koralowe, oraz wiele gatunków kolorowych ryb." Cena ok 140 zł. W rzeczywistości rejs w którym zobaczycie szaro-zieloną martwą rafę na której nie ma życia. Pojedyncze małe rybki. Aby uatrakcyjnić wyjazd z stateczku wyskakuje gość który z bułką w ręku próbuje zwabić jakieś ryby. Po chwili przypływają tutejsze "płotki" i to cała zapierająca dech w piersiach rafa. W ramach tej wycieczki było też snurkowanie. Atrakcja to pobiła wszystkie inne. Kazano nam wyskoczyć do wody gdzie były tylko piaszczyste dno , ZERO rafy i również ZERO jakiejkolwiek rybki. Za takie naciąganie biuro powinno płacić odszkodowanie. O takowe zresztą chyba wystąpimy. Reasumując REJS NA 100 PROCENT TAK, pobyt w opisanym hotelu na pewno nie. I generalnie ostrożnie z wycieczkami fakultatywnymi oferowanymi przez biuro. Nierzetelne opisy, ceny zawyżone.

5.5/6

Bożena, Łódź 27.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Egipska przygoda

Wspaniała wycieczka pełna cudów egipskich zabytków i wspaniałych wieczorów. Luksor nocą pozostawia niesamowite wrażenie to była noc czarów, przejażdżka dorożką po ciemnych uliczkach miasta a następnie poczęstunek w przepięknej kafejce przy urokliwej promenadzie a nad nami gwiazdy. Wieczory na statku egipski, nubijski to trzeba przeżyć .

5.5/6

Kinga i Jarek z dziećmi 25.04.2020

Szczerze polecam

Zakwaterowanie stacjonarne w hotelu Royal Star bez fajerwerków, ale w porządku. Kuchnia hotelowa b.dobra, a kucharze starają się robiąc jajecznicę z wybranymi dodatkami, czy spaghetti z czym sobie klient życzy, są przy tym bardzo mili i pamiętają nawet nasze imiona . Rejs statkiem "Monaco" to rewelacja z jednym wyjątkiem, smrodem diesla na korytarzach . Jedzenie na statku bardzo ok, ale dopłata za napoje do posiłku w all inclusive to lekki skandal. Standard kajut sypialnych wysoki, klimatyzacja działa, wielkie okno na całą ścianę to widoki na Nil wprost z łóżka. Jeszcze lepsze widoki są na górnym odkrytym pokładzie. Jest tam niewielki basen z czystą wodą o temperaturze wody bałtyckiej. Wykupiliśmy całą rodziną wszystkie wycieczki fakultatywne, co wiązało się z częstym wstawaniem bardzo rano i śniadaniami w formie suchego prowiantu. Wycieczki fakultatywne prawie podwoiły koszt wycieczki, ale raz się żyje. Największe pozytywne wrażenie zrobił na nas lot balonem nad Nilem i Luxorem o wschodzie słońca - rewelacja. Luxor nocą dorożkami bardzo ciekawy. Wioska nubijska ciekawa, ale to skansen dla turystów. Ogrody ładne i przyjemnie tam pospacerować. Nurkowanie na rafie bardzo fajne mimo, że rafa częściowo martwa. Temperatury w lutym rano 10-12 st (bezwietrznie), w dzień 26-29 st. Może Czerwone bardzo czyste nawet przy brzegu, a temperatura wody jak w Bałtyku. Egzotyka godna polecenia, zwłaszcza jak wraca się do Polski i jest -2st. A jeszcze pilot wycieczki - Szayeb bardzo pomocny i miły

5.5/6

IZABELA, OżAROWICE 06.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Objazd Potęga Południa 18/04/2024

Świetnie zorganizowana wycieczka, do ogarnięcia nawet przez dzieci. Turyści zaopiekowani, przewodnicy świetnie mówiący po polsku ( wielki szacunek i podziękowania dla Mustafy). Wszystko zgodnie z czasem, bez szalonego pędu, wiedza na temat lokalnego dziedzictwa ogromna i dobrze przekazana. Z całego sera polecamy!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem