Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko odbyło się zgodnie z planem. Duża zasługa opiekujących się nami: Zidanem i wspierającym go Imadem. Statek po Nilu nie najwyższej klasy ale super starająca się załoga i bardzo dobre jedzenie. Na pobycie hotel SeeGull, świetnie położony w centrum a jednocześnie z plażami przy morzu. Dużo atrakcji i dla ciała i dla ducha.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd generalnie bardzo udany. Fajny hotel w centrum. Fajna obsługa. Alkohol dostępny 24/h. Jedyne co mi sie nie podoabało to dodatkowy wyjazd na nurkowanie wykupiony przez Rainbow. Sprawdzajcie bardziej firmy z którymi wspólpracujecie, bo ta która orgnaizowala nurkowanie miała słaby sprzęt... przez co wymarzony wyjazd na nurkowanie zamienił się w mały horror.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrze zorganizowana wycieczka. Statek, obsługa, pilot, wyżywienie, czystość na statku, organizacja - bez zarzutu. Tak trzymać. Wyjątek stanowił hotel przez rozpoczęciem rejsu (2 doby) i po jego zakończeniu (jedna doba). Hotel Royal Star zrobił na nas złe wrażenia. Było brudno, wyposażenia pokoi kiepskie, bardzo głośna praca klimatyzacji. Po wejściu do pokoju i złożeniu bagaży wyszliśmy i już ponownie nie mogliśmy do pokoju wejść. zepsuł się zamek drzwi i obsługa przez ok. 4 godziny drzwi te otwierała. A ja pozostawiłem w pokoju lekarstwa (m.in. insulinę), które były mi niezbędne bezzwłocznie. Wyżywienie dostateczne i bardzo niewielki wybór. Hotel ten w całej konfiguracji wycieczki stanowi czarny punkt i nie powinien być w ofercie Biura. Informacje o tym hotelu udostępniane na stronach internetowych są nierzetelne i wprowadzają klientów w błąd.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z żoną już trzeci raz na "objazdówce" z Rainbow. Biuro nas nie zawiodło. Chociaż można mieć zastrzeżenia do pilota Egipcjanina. Osobiście wolałbym pilota Polaka bądź Polkę. No ale wszystkiego mieć nie można. Poprzednie wyjazdy: do Grecji i Hiszpanii były pod tym względem trochę lepsze. Również logistyka: 10 godzin jazdy przedostatniego dnia z Asuanu do Hurghady autokarem. Tutaj też rozumiem, że inaczej nie mogło być, chyba że samolot. Pierwszy dzień to przelot i odpoczynek od rana do wieczora. Natomiast drugi dzień niestety ale trochę zmarnowany, bo cały czas w Hurghadzie. Można było tego dnia pojechać już do Luksoru i zacząć wycieczkę na serio. Być może nasze uwagi pokrywają się z opiniami innych uczestników. W każdym razie jesteśmy zadowoleni z wyjazdu, bo zobaczyliśmy bardzo dużo. Być może zaczniemy planować nowy wyjazd na ten rok. Rainbow - TAK TRZYMAĆ.