Opinie o Egzotyka Light - Margarita, Costa Caribe Beach Hotel & Resort

4.8/6 (127 opinii)

4.8/6
127 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.1
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.7
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.2
Transport
4.8
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Margarita i Park Narodowy Canaima

    Hotel skromny, jedzenie świeże, wynagrodzeniem byli bardzo życzliwi pracownicy hotelu, jednak fatalne pilotowanie wycieczki pani chyba miała na imie Asia do Parku Canaima, która nie przekazała żadnej informacji na temat Wenezueli,Margarirty, i samego parku Canaima, a przy odrobinie dobrej woli wystarczyło przy jej niewiedzy zapytać i przetłumaczyc informację od drugiego regionalnego - pilota tamtejszego Indianina biegle mówiącego po angielsku-przecież wycieczka nie była tania i powinniśmy jakąs wiedzę otrzymać,oprócz pieknych wrazen samego Parku Narodowego. pozdrawiam lucyna F.

    Lucyna Stanislawa, Kraków - 11.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    hotel Caribe

    lokalizacja super,hotel dobry,sporadyczny brak pradu i wody,obsługa b.miła,jedzenie dobre,(zbyt czesto powtarza sie menu),drinki bez ograniczeń,troche głośna muzyka w nocy dla tych co nie imprezują, wycieczki fakultatywne super( nad wodospad cena nie adekwatna do programu).Ogólnie polecam

    Miroslaw, Ostrow Wielkopolski - 05.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Santa Margarita wypoczynek

    Wyjazd oceniam dobrze. Nie podobał mi się sposób potraktowana nas jako turystów w chwili opóźnienia lotu do Polski. Uważam że powinniśmy mieć zapewniony dłuższy pobyt w pokoju i posiłki. Opóźnienie lotu nie było z winy klientów. Powód opóźnienia też pozostaje nieznany. Nie zaproponowano żadnej formy rekompensaty za ponad 3 godziny spóźnienia. Uważam że powinno zostać wypłacone odszkodowanie za ponad 3 godziny spóźnienia. Samolotem nie leciało się komfortowo. Na tak długiej trasie należałoby zadbać o komfort lotu. Ilość posiłków na pokładzie samolotu była nieznsczna

    ANNA, Orneta - 09.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Bardzo udane wakacje

    Standard hotelu oceniam na 3/5, niestety lata świetności ma za sobą, nie mniej mam wrażenie, że starają się wrócić do nich. Personel bardzo uprzejmy, staraja się jak mogą. Uśmiech wynagradza niedogodności na które sami nie mają wpływu. Jedzenie, no nikt głodny nie chodził, czepilabym się tylko pewnych standardów jak np, brak saszetek z cukrem, zamiast tego cukierniczka z której wszyscy korzystali. Rewelacyjna długa plaża, palmy, drinki brak natłoku w hotelu i super ludzie których można poznać sprawiły, że oceniam pobyt w hotelu na 4/5 :D Polecam bardzo również wycieczki fakultatywne, ja wybrałam margaite w pigułce (super dużo fajnych informacji, świetnie zorganizowany czas), i konna przygode- jeśli ktoś lubi adrenalinę to emocje level hard!:) Gdybym miała wrócić na wyspę to koniecznie wykupuje tą wycieczkę!

    ALEKSANDRA, OŁAWA - 09.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    12/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem