Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To miał być hit sezonu jesień-zima 2023 i tak raczej było.Niestety początek, czyli lot to rozczarowanie,gdyż Zamiast lotowskiego Dreamlinera był hiszpański Plus Ultra z Airbusem.Jak na jedenaście godzin lotu ,komfort średnio/wąskie fotele,rozrywka pokładowa tylko przez Wi-Fi na własnym urządzeniu,brak poduszek i kocyków dla wszystkich pasażerów/.Przyjęcie na lotnisku w Perlamar,standardowo ,rezydentka,powitalny pakiet informacyjny,przejazd do wybranego hotelu.Tu skończyła się zgodność programu z umową.Spotkanie z rezydentem nastąpiło następnego dnia ,kolejny dzień też był wolny zamiast rozpoczęcia wycieczek w dzień po przylocie.Czwarta ,fakultatywna wycieczka w związku z tym zamiast po dwóch dniach wolnego była kolejną pod rząd.To tyle z narzekania,gdyż wszystkie na objeździe to wspaniali piloci Rainbowa/Aleksander,Teresa i wenezuelska touroperatorka/ są kopalnią wiedzy o wyspie i Wenezueli,serdeczna atmosfera jaką roztoczyli to niesamowity atut programu.Oprócz objazdówki wykupiłem wycieczkę do Parku Narodowego Canaima z gwoździem programu wodospadem Salto Angel.To było niesamowite doznanie/dzięki pilotce Pani Małgosi mogłem polecieć śmigłowcem pod sam wodospad/.Sporo już w życiu widziałem ale ten godzinny przelot zapierał dech w piersiach.Przepłyniecie pod cztery wodospady,przejście pod nimi i nad nimi oraz spontaniczna kąpiel w rwącym potoku,to także wspaniałe doznanie.Smialo mogę powiedzieć, to była moja wycieczka życia.Odnośnie hotelu na pobycie,Costa Caribe,lata świetności ma już za sobą.Mam nadzieję że jeżeli ruch turystyczny się zwiększy,to przyjdzie czas na niezbędne remonty.Wyzywienie,trochę monotonne ale smaczne,uśmiechnięta,miła obsługa kelnerska nadrabia wszystko.Hotel położony jest na uboczu co sprawia ze doskonale można wypocząć.Jedyny mankament to to głośna muzyka w barze przy basenie,wieczorem podczas kolacji i barze w lobby,normalne prowadzenie rozmowy jest niemożliwe/wenezualczycy chyba tak mają ,lubią jak muza jest podkręcona/Kończąc,urlop na Margaricie to świetnie spędzone dwa tygodnie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie dobre, hotel ładnie położony w tropikalnym ogrodzie, blisko plaża, nie było problemów z lezakami ani przy basenie ani na plaży, piękne wieczorne show
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt , zaliczamy do udanych . Minus za pokoje w części Oaza , bardzo duża wilgotność . I zdecydowanie ceny wycieczek zawyżone. Polecamy korzystanie z hotelowych taksówek i zwiedzanie Np Porlamar lub , playa De Aqua . Panowie taksówkarze dowożą w miejsca , które znajdują się na w programie wycieczek organizowane przez biura podróży w zdecydowanie niższej cenie bo za 6 osób zapłaciliśmy 40$ a nie 80$ za osobe . Hotel ma różne strefy i każdy znajdzie coś dla siebie , jedzenie smaczne .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
jechałam pełną obaw ze względu na treść opinii na forum facebook,większość z nich bez pokrycia .Lot ok chociaż bez szału, 12 godzin siedzen8a trudno o komfort,hotel sunsol isla cariba część real od strony morza i basenu bardzo ok....jedzenie bardzo dobre ,drinki solidne ,ludzie uczynni ,solidni ,uczciwi,życzliwi ,lubią polskich turystów, wycieczki ok pilotka Teresa przekochana,piękna kobieta ,pilot Paweł bardzo ok.Reasumujac fajnie że Rainbown uruchomił ten kierunek, bo cena jest dobra za to co ba miejscu ,trzeba pamiętać że to Karaiby i inne standardy, jechać i cieszyć się wakacjami ,przymykając oko na drobne niedociągnięcia