Opinie o Aldemar Olympian Village

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(269 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    pięć gwiazdek to przesada

    Katarzyna, Łódź 29.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Nie polecam hotelu zdecydowanie w opcji all inclusive. Dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, widok morza oczywiście był ale po drodze znajdowały się koślawe dachy restauracji, basen i scena (o zamianie pokoju nie było mowy). Klimatyzacja w pokoju nie działała, rezydenci nie pomogli, dopiero po zdecydowanej interwencji męża na recepcji, klimatyzację naprawiono po dwóch dniach. W pokoju brudno, wykładziny nie prane chyba od wielu lat, nie wspomnę o nakryciu łóżka. Jedzenie cały czas takie samo, gdyby nie owsianka, owoce i pieczone na miejscu ciasta nie było co zjeść (wszystko bardzo kiepskiej jakości, marketowe wielokrotnie odgrzewane jedzenie). W restauracjach na terenie hotelu nie można było zamówić dań z karty, obowiązywały rezerwacje terminów tzw. "wolnych". Jedzenie w restauracji nie było lepsze niż w hotelowej "jadłodajni", maż się pochorował po starym mięsie, którego tylko spróbował. Sytuację ratowała piękna plaża i dobry dostęp do morza. Na pewno nie jest to standard hotelu pięciogwiazdkowego.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Na pewno tam nie wrócę

    ZBIGNIEW, STARACHOWICE 14.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wady: Hotel na totalnym zadupiu, Pokoje raczej słabe, Wyżywienie raczej słabe, Leżaki i całe wyposażenie zniszczone, Animacje słabe, Obsługa hotelowa poniżej oczekiwań jak na 5* Zalety: Duża plaża z dużą ilością leżaków, Dużo basenów, no i w zasadzie to wszystko, hotel ewidentnie dla rodzin z małymi dziećmi i dla seniorów Jeśli byłby oznaczony jako 3* i tydzień kosztowałby ok 3000-3500 - to byłby odpowiedni stosunek ceny do tego co otrzymujemy

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    nie polecam

    Anna 01.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    pokój niezgodny z tym co płaciłam . warunki za takie pieniądze bardzo bardzo słabe . jedzenie - kuchnia bardzo średnia .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nie polecam

    Agnieszka, Myslowice 16.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Nasz pobyt 6 osobowa grupa był pod koniec maja, jeżeli chodzi o pokoje i sprzątanie to było naprawdę super czysto i przemiła obsługa, restauracja a'la cart La Pergola super jedzenie przepyszne Pani menadżer potrafiła wszystkiego dopilnować i zadbać o swoich gości jednak tu kończą się dobre opinie. Jedzenie śniadanie obiad i kolacja tragedia w bemarach których było malutko codziennie to samo, masakra kucharz wogóle bez fantazji, kuchnia grecka grillowane warzywa owoce morza totalny brak, restauracja fast food codziennie to samo. Kelnerzy w lobby barze wybierali sobie Klientów komu podać w kubku papierowym komu w szklance pomimo tego że informowało się kelnerów iż będziemy siedzieć w lobby. Jak na 5 gwiazdkowy hotel to kawa w kubku papierowym i piwo również to po prostu żenada. Kropkę nad i iż nie polecę tego hotelu postawiła wizyta w a'la cart Abeliona przybyliśmy w 6 osób na umówiona godzinę nie było stolika, Pan menadżer dopiero go przygotowywał następnie podano nam napoje i zamówione przystawki po pół godzinie podszedł kelner i powiedział że teraz deser ku Naszemu zdziwieniu ? dlaczego nie podano dania głównego które zamówiliśmy? po deserze żaden kelner już nas nie zapytał o nic siedzieliśmy 2,5 h oczekując na danie główne , jednakże Kelnerzy i Pan menadżer zajmowali się Włochami będącymi w restauracji po tym czasie podeszliśmy do Kelnera z zapytaniem co z Naszym daniem głównym po czym usłyszeliśmy że danie główne zostało przez Nas zjedzone ! a to ciekawostka ! Pan menadżer bojąc się podejść zaglądał z kuchni, po kilku minutach zdobył się na odwagę i podszedł przeprosił Nas i powiedział że kuchnia jest już zamknięta i kucharze pojechali do domu może nas zaprosić na następny dzień! Jak można tak potraktować gości i zostawić ich bez kolacji totalne nieporozumienie Pan menadżer powinien zmienić pracę bo do tej pracy na pewno się nie nadaje jak możemy nie zauważyć stojąc na sali i mając kilka stolików że 6 osobowa grupa nie dostała posiłku. Co do kelnerów I kelnerek też pozostawia wiele do życzenia . Dobrze że na zewnątrz hotelu była tawern więc będąc w 5 * hotelu tam się stołowaliśmy przepyszne jedzenie przemili właściciele na lewo po wyjściu z hotelu polecam , po za tym w okolicy nic nie było aha 1 sklep i przesympatyczny właściciel. Będąc 7 raz w Grecji jestem totalnie zawiedziona tym miejscem i nie polecam!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem