Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu bardzo przyjemny - ale nie jedzie sie na wczasy dla hotelu, tylko w Grecji dla morza i plaży oraz otoczenia. Otoczenie żadne - dojście do morza (ponad 100 m), kiepskie, brak serwisu, plaża brudna wejście w grzęznącym żwirze. Na plaży brak toalet, ludzi załatwiają sie do morza (!), brak leżaków i parasoli, brak baru itp. Jednym słowem - dno! W hotelu reklamowano trzy bary - czynny był jeden. Basen stanowczo za mały i zejście po drabince tylko dla młodych! Poza tym praktykanci szkół gastronomicznych z Polski (50!) zalewali jadalnie i tłoczyli się w basenie - to absolutnie nie do pomyślenia! Uważam, że nieporozumienie polegało na tym, że ja płaciłem za pobyt - oni zaś nie wysilając się specjalnie otrzymywali to wszystko za darmo!!! Jestem tym poważnie zdegustowany - poważne biuro podróży nie powinno w ogóle wysyłać swoich klinetów do tego rodzaju hoteli. Oglnie odeniam hotel San Panteleimon na *** - nie więcej! Jan Zaus
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel nienajgorszy, ale w czterogwiazdkowym i za te pieniądze zdecydowanie nie powinno w łazience brzydko pachnieć z kanalizacji przez cały pobyt. Niestety zostałam pokąsana, prawdopodobnie przez pluskwy. Woda w basenie była zimna. Pokoje sprzątanie codziennie, oczywiście z grubsza, ręczniki wymieniane codziennie. Hotel ogólnie czysty. Panie sprzątające, kelnerzy i generalnie personel bardzo uprzejmy i pomocny. Okolica piękna. Niestety sama obsługa biura kiepska. Zainteresowanie klientem zakończyło się w momencie zakupu wycieczki. Po zakupie Pan obsługujący rezerwację wydawał się być obrażony, że dzwoniliśmy dopytać o szczegóły, które nie były podane w ofercie. Nie wiedział na przykład, czy w pokoju, będzie żelazko i czajnik i ok - można tego nie wiedzieć, ale nie zaproponował, że dowie się w hotelu i wróci z informacja zwrotną. Mało tego, udzielił złej informacji, ponieważ powiedział, że tych akcesoriów nie będzie, a były - w związku z tym niepotrzebnie wzięliśmy ze sobą żelazko. Stoisko Rainbow na samym lotnisku w Poznaniu jest tak słabo widoczne, że nawet obsługa lotniska nie wiedziała, gdzie ono się znajduje. Pomoc Pani Rezydentki na miejscu w sytuacji awaryjnej niestety była żadna. Szczegóły opisane w pozostałych ocenach tematycznych.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wróciłam z hotelu San Panteleimon 07.06 mimo niektórych negatywnych opinii byłam nastawiona raczej na plus.. budynek główny odnowiony, robi dobre wrażenie, pokoje też ok., basenik maleńki i miejsca dookoła też skąpo, plaża kiepska, przeważają kamienie i do wody raczej potrzebne buty, okolica spokojna, w miejscowości przebywają w większości Grecy i Polacy, jest gdzie pospacerować ale osoby nastawione na zabawę raczej nie mają tu czego szukać.. all raczej kiepskie w porównaniu z hotelami w Egipcie, Turcji czy Tunezji.. jeśli chcecie wydać mniej to hotel jest ok..ale luksusu nie ma się co spodziewać..
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeżeli jesteś kreatywny to sobie poradzisz… wypożyczenie samochodu będzie atutem, jeżeli chodzi o komunikację miejską to można zapomnieć chyba że lubisz piesze podróże. Spod hotelu jeździ „lokomotywa” do sąsiedniej miejscowości niestety tylko wieczorami od godziny chyba 18.30 (powrót max 22 jak jest pogoda bo w w wypadku deszczu musisz się liczyć z pieszą wędrówką). Jeżeli chodzi o opiekę rezydenta można oczekiwać czegoś więcej oprócz proponowania wycieczek i wypożyczenia auta w przystępnej cenie -zainteresowanie w razie choroby uczestnika wycieczki pierwszego dnia. Hotel- jedzenie monotonne, atrakcji w hotelu brak nie licząc jednego wieczoru z muzyką na żywo. Całą sytuację starał się ratować „menedżer” sali. Drinki i alkohol w ramach pobytu all inclusive tragedia. Dla osób chcących spróbować ouzo polecam lokalne tawerny. Pobyt wrzesień 2024. Hotel nastawiony na grupy zorganizowane. Problemy z pokojami(standard i lokalizacja odbiega od oferty). Brak plaży hotelowej. Standard hotelu to uczciwe 3 gwiazdki.