Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraj ciekawy, na pewno warto zobaczyć. Meksyk jest niestety duży przez co jeden dzień jest poświęcony na podróż autobusem ( jedna atrakcja tego dnia- wodospad). Przewodniczka bardzo profesjonalna, miała niełatwe zadanie bo trafiła grupę cymbałów, którzy przynosili wstyd całej wycieczce.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie jestem zadowolona, ale myślę, że program wymaga drobnej korekty. Zbyt długie odcinki, bez odpowiedniej przerwy i "ciągła gonitwa" to jednak nie dla mnie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam, ale bez fakultatywnych atrakcji.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyjazd jak najbardziej udany, pilot Ania rewelacja, chodzący spokój i wiedza. Program nie był zbyt intensywny, dostosowany do grupy, długie przejazdy, ale autokar wysokiej klasy, więc nie było tak źle, kierowca utrzymywał w nim porządek. Jedzenie na objeździe nie powalało - śniadania i obiadokolacje tak na 3. Śniadania to jajecznica, obiadokolacje skromne ale wystarczające. Czas wolny pomimo że 1-1,5 godziny jednak za krótki by coś zjeść w restauracji,(tak dla jasności restauracji takiej co stoliki stoją na ulicy, takiej trochę więcej niż bar, a nawet bar ale danie z karty) . Zamówienia zbierane są szybko, obsługa miła ale realizacja zamówień - jednak nie dla uczestników wycieczki objazdowej , raz się zdecydowaliśmy , zamówienie tacosy i jakieś mięsko z grilla od zamówienia do podania 60 min, drinki natomiast od ręki. Grupa musiała na nas czekać, więc nie fajnie to wyglądało, a jedzenie na ulicy no cóż świadomość rewolucji żołądkowych w autokarze jednak powstrzymywała chęć spróbowania ulicznego lokalnego jedzenia. ale oczywiście to każdy indywidualnie decyduje. Miejsca w programie bardzo ciekawe, chociaż, to tylko tak na rozbudzenie ciekawości. Co do samej wycieczki brak zastrzeżeń, ale do Rainbow tak. Przed wyjazdem wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną - różowe okulary Jukatanu, cena za dwie osoby 1658 zł. Wycieczka się nie odbyła, firma jednak nie zwraca pieniędzy. Rozumiem, że dla kilku osób nie chcieli robić tego wyjazdu, pomimo, że kilka osób było chętnych część wykupiła wyjazd jeszcze przed lotem do Meksyku, tak jak my. Pomijam, że pomimo zmiany daty wycieczki z 29.11 na 25.11 o której to zmianie dowiedziałam się po spotkaniu z rezydentką, (Rainbow nie przysłał informacji ani na e-mail, ani sms, informacji nie było jej również na "panelu klienta"). Rezydentka chyba była zdziwiona że mamy wykupiony wyjazd, bo na spotkaniu grupowym nic nie mówiła, że wyjazd 25.11 jest również dla osób które mają wycieczkę wykupioną na 29.11. Poszłam zapytać jak z wycieczką wykupioną wcześniej i wtedy dowiedziałam się, że 29 .11 nie jest aktualny, a pozostaje tylko 25.11, który również okazał się nieaktualny. Osoby które opłaciły wycieczkę na miejscu, otrzymały zwrot, my czekamy. Wycieczka miała odbyć się 29 listopada 2022r. mamy już styczeń 2023 r. a zwrotu wpłaty dalej brak, pomijając że wycieczkę opłaciłam w połowie listopada 2022 r. Rezydentka jeszcze na lotnisku prosiła o podpisanie porozumienia w którym Rainbow zobowiązywał się zwrócić wpłatę w terminie 14 dni po zakończeniu imprezy , minął już ponad miesiąc. Akurat po Rainbow takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam. Czyli wycieczki fakultatywne wykupować na miejscu, a nie wcześniej, bo na ewentualny zwrot pieniędzy za niezrealizowaną usługę turystyczną z winy biura trzeba czekać, czekać, czekać i się łudzić , że się doczeka.