Opinie klientów o Globales Samoa

4.7 /6
13 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Rafał 15.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Hotel Samoa Cales de Majorka

Hotel godny polecenia wyżywienie super urozmaicone każdy znajdzie coś dla siebie ,pokoje czyste codziennie sprzątane widoki przepiękne Hotel zasługuje na większą ilośc gwiazdek co najmniej na 4+ POLECAM

5.5/6

KAMIL, OSĘDOWICE 03.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Hotel godny polecenia

Hotel i odległość do plaży ok.

5.5/6

Ewa 23.06.2018

Wakacje na Majorce

Wszystko opisane poniżej.

5.0/6

Barbara, KOSZALIN 25.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Pobyt w Globales Samoa

W Globales Samoa spędzałam czas od 08-15.07.2018. Hotel jest ładnie położony, ma duże przestronne pokoje. Pokoje posiadają całkiem przyzwoite balkony, pokoje są z widokiem na morze. Jedzenie jest zróżnicowane i każdy znajdzie coś dla siebie. W menu są zrówno potrawy typowo polskie jak i z rejonu morza śródziemnego. Wraz z posiłkami serwowane są napoje, soki, duża ilość różnych owoców czasami dość egzotycznych oraz słodkości. Te ostatnie nie są najwyższych lotów. Obsługa hotelowa jest miła i uprzejma oraz zawsze statra sie pomóc wczasowiczom w ich problemach. Hotel jest czysty i mimo dużej liczby turystów cichy. Hotel znajduje się około 200 m od małej ale bardzo urokliwej plaży w zatoce. Minusem hotelu sa animacje, które wykonywane są głównie w języku francuskim. Polacy są drugą co do wielkości nacją spędzająca wypoczynek w tym hotelu (po francuzach) i niestety nie ma animacji po polsku. Dodatkowym minusem jest konieczność płacenia kaucji za sejf, który znajduje się w pokoju. Najważniejszym minusem jest opóźnienie wylotu z Gdańska o 3,5godz. W tej sytuacji nie dość, że straciłam czas pobytu to dodatkowo straciłam posiłki za, które zapłaciłam. Zgłosiłam ten problem do biura i do dzisiaj (czekam już cztery tygodnie) nie otrzymałam żadnego stanowiska organizatora mojego pobytu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem