Opinie o Albatros Blu Spa

5.1/6 (4 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
4 opinie
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Opinia klienta

    Obsługa hotelowa jak i sam pobyt w hotelu na bardzo wysokim poziomie . Kontakt z rezydentem bez problemu tak powinna wyglądać obsluga klijenta przez biuro podróży. Mogę tylko polecić pobyt w tym hotelu nawet dla wymagających.

    EWA, CIESZYN - 31.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Bardzo dobry udany wypoczynek!

    Całość wycieczki od początku do końca naprawdę rewelacyjnie! Od samego samolotu, przez rezydenta odbierającego nas z lotniska, komfortowy transport do hotelu, opieka przy meldunku w hotelu, kontakt o każdej porze dnia, organizację wycieczek fakultatywnych, opiekę podczas nich, a z po sam wyjazd z hotelu, transfer i dostarczenie przez przemiłego rezydenta na lotnisko. Pokierował nas aż do oddania bagażu. Jestem pod mega wrażeniem biura Rainbow! Jeździłam z nie jednym, ale na pewno tu było najlepiej i następnym razem nie wyobrażam sobie wybrać innego operatora!

    Inga - 02.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Błękitny hotel wśród żółtego piasku

    Hotel bardzo przestronny, nowoczesny, jasny. Tak inny wyglądem i urządzeniem od flagowych hoteli Pickalbatros, a jednak pasujący do rodziny.

    Katarzyna Dorota, Mierzyn - 04.06.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Mieszane odczucia

    Hotel wybrany po wielu bardzo dobrych rekomendacjach na profilach internetowych i forach, głównie niemieckich . Nie do końca spełnił nasze oczekiwania, głównie wynikające z kulejącej organizacji. Hotel bardzo czysty, ale w pokoju zalegał kurz na meblach i pod łóżkiem. Sprzątanie codziennie, w moim odczuciu pobieżnie, szczególnie w kwestii dezynfekcji łazienki. Wielokrotnie donoszono ręczniki późnym popołudniem, kiedy skorzystaliśmy z kąpieli. Kosmetyki dodawane wybiórczo. W dozowniku pod prysznicem tanie mydło. Brak żelu do mycia i czepków kąpielowych , za to nadmiarowy przydział szamponu. Lodówka uzupełniana w miarę potrzeb. Dostępne napoje kolorowe, piwo i woda . Hotel duży i mało klimatyczny, surowy, ozdobiony niegustownymi grafikami. Restauracje bez obrusów, ciągle przeciągi, nastrój stołówki szkolnej. Ale jedzenie bardzo dobre, świeże, bardzo mili kucharze, chętnie opowiadali o potrawach . W zależności od restauracji różne menu. Piwo znośne, wino mocno średnie, z oceny drinków zrezygnuję… Dużym problemem jest plaża, a dokładnie brak miejsca. Niestety bardzo dobrze trzyma się nadal system rezerwacji miejsc ód wczesnego rana lub dobra znajomość z panem, który za odpowiednią opłatą potrafił zrobić coś z niczego, chociaż mam wrażenie, że było to mocno zakazane. Przy hotelu znajduje się boisko, z którego, niestety, korzystają dzieci z sąsiedniego Albatrosa White. Tym sposobem dostałam piłką w twarz, nikt mi nie pomógł, poza rodziną. Nie wspomnę o hałasie z boiska dochodzącym na plażę. Wieczorem występy na dużej scenie, ale ich jakości nie oceniam. Dla Europejczyków na pewno dużą wadę stanowi pozwolenie palenia w lobby. Było dużo stolików na zewnątrz. Nie rozumiem, dlaczego palacze nie mogą tam palić?

    MK - 02.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem