5.3/6 (96 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
100% zgodności z opisem oferty, miła obsługa, czyste pokoje, bardzo dobre jedzenie
4.5/6
W hotelu spędziliśmy tydzień od 3-10 marzec 2016 r. W tym okresie, tj. poza sezonem hotel jest godny polecenia. Mała ilość gości jak na możliwosci hotelu sprawiła, że było wyjątkowo spokojnie i komfortowo. Hotel czysty, zadbany z dużą ilością kwitnących kolorowych kwiatów i krzewów z przepięknymi palmami. Podlewane czystą wodą a nie fekaliami - osobiście sprawdziłem. Otoczenie i zielań sprawiało uroczy klimat na terenie całego hotelu. Ładne duże pokoje sprzątane codziennie, wymiana rączników, wszystkie płyny, szczoteczki do zębów, łapcie, czajnik, kawa, herbata oraz dwie butelki wody 1,5 l na dzień - ful wypas.Ładne czyste baseny, codziennie sprzątane, a jeden z ciepłą wodą w okresie zimowym. Obsługa przyjazna i pomocna, nie wymuszająca napiwków. Wszystkie napoje podawane są w szkle. Barmani nie żałowali alkoholu, oczywiście pomagały w tym napiwki. Jedzenie jak na hotel 5 gwiazdek szału nie robiło, ale posiłki były smaczne i bez ograniczeń. Również w barze na plaży serwowano przed obiadem ciepłe ciasteczka i dobrą kawę. Po południu były lody , hotdogi, hamburgery, frytki oraz warzywka - wszystko bez dodatkowych opłat. Nikt nie miał problemów żołądkowych. Przecudna zatoka Soma Bay - plaża piękna jak z bajki, drobdy piasek świetny dla zabawy dla dzieci. Brak efektu cofającego się morza sprawiał, że woda była cały czas dość głęboka do pływania. Brak rafy rekompensują podwodne łąki gdzie przypływają ładne, duże ryby więc jest co oglądać z maską.Nie można narzekać na animacje - dla chętnych nie brakowało zajęć, tj. gimnastyka, tańce, siatkówka, wieczorne programy i dyskoteka. Fajne animatorki zachęcały do zabawy nie zapominając o nikim. Gorące pozdrowienia. Dobre wrażenie zrobił na nasz rezydent rainbow - Pan Wojtek, który udzielił wielu potrzebnych infrmacji, np. o bezpłatnym wi-fi na recepcji oraz, że klienci rainbow mogą korzystać z restauracji tematycznych bez ograniczeń ilościowych. Goście to: Ukraińcy, Niemcy, Austriacy i Czesi - brak Rosjan. Nie podobało mi się, że goście z Niemiec i Austrii mieli inny kolor opasek niż pozostali.W Egipcie jest spokojnie, wzmożono środki bezpieczeństwa - większa kontrola na lotnisku. Czuliśmy się bardziej bezpiecznie niż w Polsce. Był to nasz szósty pobyt w Egipcie. W październiku 2015 r. byliśmy w hotelu Jasmine Village w Hurgadzie, który pomimo, iż miał 3 gwiazdki nie odstępował jakością usług i serwisem hotelowi Caribbean.Obsługa barmanów była na dużo wyższym poziomie w Jasmine natomiast warunki mieszkalne w Caribbean. Rainbow jako organizator wypoczynku po raz kolejny spisał się na medal. Jeśli ktoś chciałby zapytać o szczegóły to proszę napisać e-maila na adres: apawliczak@wp.pl
4.5/6
Jeśli nie jesteś narzekającym na wszystko turystą, to spędzisz udane wakacje. Piękna plaża wiele rekompensuje. Duże, wygodne pokoje. Powinni popracować nad uśmiechem obsługi. Hotel jest bardzo duży - ok 1500 osób dorosłych i 700 dzieci. Po dwóch tygodniach jesteśmy bardzo wypoczęci. Zabierzcie znajomych - w hotelu nie ma zbyt dużo Polaków:)
4.5/6
Wypełnianie tego mija się z sensem. Moja opinia i tak zostanie dopasowana do oczekiwań "rainbow". Cokolwiek napiszę, a nie będzie to zgodne z oczekiwaniami, zostanie usunięte lub przerobione wzorem lat poprzednich.