Kategoria lokalna 5
2.0/6
Od początku pobytu mieliśmy problemy w pokoju. Druga Pani z wycieczki także miała podobne problemy, brakowało opieki polskojęzycznego przedstawiciela. Negatywy: - brak wody w pokoju, - niedziałający telefon, - niedziałający zamek w drzwiach, - niedziałające ogrzewanie/ klimatyzacja i bardzo nieszczelne okna, po naprawie działało przez 24h - bardzo długie oczekiwanie na reakcję ze strony hotelu na zgłoszone awarie (czekaliśmy około godziny na serwisanta, który po naprawie usterki ewidentnie czekał na napiwek) - mamy wrażenie, że część awarii była celowa, żeby tylko wyciągnąć od nas napiwek, - od godziny 9:00 do 23:00 codziennie dźwięki remontów, zostaliśmy zakwaterowani w budynku, który nie był jeszcze wykończony, - klimatyzacja w lobby była włączona na chłodzenie mimo, że wszyscy goście chronili się tam przed wiatrem i siedzieli w kurtkach. Po prośbie czy można podwyższyć temperaturę dostałam informację, że nie ma takiej możliwości. - siedząc przy basenie nie ma chwili spokoju, ludzie od SPA, fryzjerzy i innych usług ciągle zaczepiają. - bardzo słabe alkohole, podróbki napojów Pozytywy: - bardzo ładna lokalizacja, - hotel jak zostanie dokończony to może rzeczywiście będzie ok, - piękne ogrody, - było kilku naprawdę miłych barmanów, - jedzenie było dobre, - dużo świeżych owoców i warzyw, - dużo barów, - podgrzewany basen - dużo basenów - wystrój pokoju był ok
Klaudia, --- - 18.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
6/7 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Pierwszy raz w zyciu czuję się zwiedziony i rozczarowany tym co zostało mi sprzedane oraz jak na miejscu wyglądały wakacje z rodziną. Poza faktem że sam hotel jest na prawdę bardszo ładny i robi duże wrażenie, cała reszta nawet nie nadaje się na żadne komentarze. Dośc duzo podróżuję po świecie a w Egipcie jetsm drugi raz (poprzednio w Marsa Alam) ale takiego zawodu nigdy nie doznałem. Może nawet mam więcej zarzutów do Rainbow niż do samego hotelu bo wyraźnie opoisywałem że chce jechać rodzinnie i na czym mi zależy. W dużym skrócie: Hotel bardzo ładny i można dac mi spokojnie 5 za wygląd i czystoś. Widok na może za który zapłacilismy extra jest zupełną ściemą gdyż aby zobaczyć może trzeba sie wychylać z okna więc moze należałoby ponownie zdefinować co kto rozumie przez pojęcie widoku na morze... jeśli auto rozumie przez to obserwowanie morze przez patyk z lusterkiem na końcu (rodem z celi) to i owszem. Jedzenie jest na prawdę pod psem zupełnym.. nigdy w życiu nie mialem gorszej kuchni w żadnym zakątku świata. Dodam że nic nie ma żadnego smaku i jest po prostu niejadalne albo splanone (kurczaki). Pomimo że kraj który wydawać się może że duża część gospodarki to plony spożywcze i owoce to poza bananami nic tam nie uświadczysz. Alkohol - też poniekąd opcja ALL Iclusive załsuguje na zwrto pieniedzy w pełni.. Leją z uzywanych butelek wino które tylko z wygląda je przypomina bo ze smakiem nie ma nic wspólnego - jak poprosiłem aby mi pokazac co to jest to mi zabrano od razu butelkę i kelner sie tłumaczył że oni tylko w to wlewają. O kąpaniu dzieci w morzu można zapomnieć. Os samego hotelu rozpościera się na głębokość ponda 500m w morze obumarła rafa, do kórj bez dobrych butów nie wejdziemy gdyż od razu mamy rozwalonme nogi a jej głębokość to jakies 30-40cm na całej dugości 0,5km. Później moze już fajniej ale bardzo dalego i niebezpiecznie wiec pozostaje plaża. Plana całekim duza ale za mała na taka ilość gości gdyż hotel ma 620 pokoi więc codzienna walka z leżakami lub latanami, które w 100% obłożone sa przez Rosjan których jest tam ponad 80%. Generalnie każda rozmowa i pytania zawsze zaczynają się rosyjskim więc jak komuś nie przeszkadza to ok. W pokoju jak nie zostawimy 2-3 dolary to jego sprzątanie pozostawia wiele do życzenia, ale jak cos zostawimy to mamy na prawdę wydmuchnięte i zrobione z ręczników super atrakycjne zwierzęta. Restayuracje tematyczne to "umowna sprawa "bo one nie istnieją . Są co prawda w nazwie itp ale komletna porażka. Internet nie działa prawie nigdzie poza recepcją i tam też tylko aby otworzyć moze stronę www i wysłać cos na what'up. Tutaj też uwaga gdyż EGIPT szyfruje tą platformę więc czasami nie mozna nic na niej zrobic ale nikt nie zna z jakego klucza to się dzieje. Jedna z większych atrakcji dla której wybraliśmy hotel czyli Aquaparek to kompeltna porażka. Woda o tej porze jest lodowata, (dodam że podgrzewają tylko jedne basen na cały hotel więc wiadomo co tam sie dzieje). Działa to przez 30-40 minuht i jest wyłączane wiec przez tydzień udało nam się raz skorzystać bo większośc czasu nie działało albo lodowata woda więc sie nie dało. Reasumując - jak ktoś chce zobaczyć fajny budynek, bardzo zadbany i robiący wrażenie, ale nie oczekujac nic poza tym to moze i warto. Nie zmienia to faktu że RAINBOW powinine przedefinować zupełnie to co ten obiekt oferuje bo w sumie to nic jak dla mnie... Dodam że podrózuję samodzielnie lub przez biura i nigdy na RAINBOW sie tak bardzo nie zwiodłęm jak tym razem. Zawsze miałem w głowie że jak płacisz za R to mozesz spać spokojnie - no niestety to się widać zmieniło.. Udanych wyborów!
Mariusz Polska - 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
5/5 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Rainbow po przylocie do Egiptu zmieniło nam hotel na właśnie ten. Był to najgorszy hotel w jakim byliśmy w Egipcie, położony na totalnym zadupiu, do hurghady ponad 40km. 95 procent turystów to rosjanie, wifi tragedia, woda w pokojach letnia, animacje to porażka. Tylko jeden niespecjalnie duży basen z podgrzewaną wodą, przy którym ciasnota, pozostałe baseny bez ludzi ponieważ woda lodowata. Jedzenie mocno średnie, alkohol paskudny. Do każdej opcjonalnej wycieczki trzeba było dopłacać po 5-10 dolarów od głowy z uwagi na fatalną lokalizację, transfer z lotniska 1 godzina. Nie polecam
tom - 31.03.2025
1/1 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Wrażenia - 4 dni w hotelu 3 pokoje miały zimną wodę i dowiedzieliśmy się ze rezydent może nas za to tylko przeprosić.! Kolacja sylwestrowa za 560 zł od osoby + 560 za dziecko 12lat - dramatyczna! nie polecam !
Danuta, Rzeszów - 07.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
7/8 uznało opinię za pomocną