Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny, zadbany, czysto. Jedzenie Ok ale mało owoców. Najlepsze kolacje. Obsługa bardzo uprzejma, nie wymuszają napiwków. Napoje w małych plastikowych kubkach. Teren hotelu bardzo duży, baseny czyste, super zjeżdżalnie. Plaża przy hotelu, niestety duże odpływy w ciągu dnia. Leżaki zawsze dostępne. Z pomostu ładna rafa i rybki. Codzienne animacje na średnim poziomie ale animatorzy bardzo mili. Jeden bardzo dobrze mówi po polsku.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu był wspaniały, obsługa na najwyższym poziomie. Basen z podgrzewaną wodą to strzał w dziesiątkę. Pokój czysty i ładny. Z okazji urodzin otrzymałam torcik co było bardzo miłym zaskoczeniem. Duży plus za trasę do spacerowania, przy morzu.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz korzystałam z biura podróży RAINBOW i wiem, że jak tylko będzie okazja to wrócę :) Pozdrawiam Panią Patrycję z Biura King Cross Poznań, która zaproponowała nam w/w hotel :) Cudowna, uśmiechnięta i bardzo pomocna kobietka. Jeśli chodzi o sam hotel to zasługuje on na największą liczbę gwiazdek. Zdjęcia informacyjne przedstawiają dokładnie to co zastaliśmy na miejscu. Obsługa na wysokim poziomie. Pokoje czyściutkie. Codziennie dokładana woda w butelkach, cola, sprite :) Baseny czyste, zjeżdżalnie sprawne. Dzieci nie mogły się nacieszyć atrakcjami w ciągu dnia. Codziennie wieczorne animacje dla dzieci to już była ich tradycja w czasie pobytu. Również nocne show dla dorosłych bardzo ciekawe. W ciągu 2 tygodni naszego pobytu w hotelu każdego dnia były inne występy. Animatorzy dbali o to by każdy znalazł coś dla siebie. Dzieciaczki się wytańczyły :) Piana Party i ogromne dmuchańce w basenie szczególnie przypadły do gustu najmłodszym. Jedzenie pyszne, Każdy znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Duży wybór owoców, lody i rewelacyjne słodkości. Nie można było przejść obok i nie nałożyć sobie kawałka ciasta. Nurkowanie i podziwianie rybek bardzo się podobało i dużym i małym. Warto było zakupić maski na tą okazję. Polecam hotel Gravity Sahl Haseesh. Nie tylko dzieci, ale i dorośli zrelaksują się na leżaczku, zabawią na zjeżdżalni a wieczorkiem napiją się pysznych drinków robionych przez przemiłych barmanów :) Miło mnie zaskoczyła obsługa. Wszyscy mili, uśmiechnięci i pomocni.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel idealny dla rodzin z dziećmi. Atrakcje dla dzieci: dużo różnych zjeżdżalni dla dorosłych i dzieci starszych oraz dla dzieci młodszych. Basen przy zjeżdzalniach oraz obszar samych zjeżdżalni z głośniejszą muzyką (ale nie przeszkadza w odpoczynku), ale jeśli ktoś nie lubi muzyki śmiało można wybrać jeden z wielu innych basenów gdzie mamy zapewnioną ciszę. Ogromny plus za to, że nad każdym basenem jest minimum jeden ratownik, przy większych basenach i zjeżdzalniach po paru, którzy naprawdę nadzorują bezpieczną zabawę. Dodatkowo ratownicy są również przy pomoście, gdzie można bezpiecznie podziwiać rafę koralową. Wiele animacji przez cały dzień, również dla dorosłych. Minus za same atrakcje animatorów Rainbow, po polsku zajęcia tylko w clubie (w pomieszczeniu) i to raczej dla młodszych dzieci. Jedzenie w ciągu tygodnia się powtarzało, ale jest go na tyle dużo, że zawsze można sobie coś znaleźć (minus to śniadania tutaj szału nie ma). Plus to bary przy basenach gdzie w ciągu dnia dostępne są różne przekąski. Dostępne różne napoje w czterech barach (więc kolejki nie zastaniesz), wiadomo, że alkohol nie jest takiej jakości jakbyśmy kupili w sklepie, ale barmani bardzo elastyczni, więc oprócz sztandarowego piwa czy whisky z colą można zamówić różne drinki oraz kawę, kawę mrożoną czy herbatę. W hotelu brak nagabywania pracowników do dawania napiwków. Idea hotelu jest taka, że napiwki w restauracji wrzucane są do skrzyneczki i później dzielone przez całość obsługi. Bardzo miło spędzony czas!