Opinie o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

5.2/6 (415 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
415 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    Odpoczynek po objazdówce wzdłuż Nilu.

    Hotel taki sobie. Angielski obsługi bardzo marny. Hotel dalej od Hurgady niż się spodziewałem, ale są sklepiki więc jest gdzie pozbyć się gotówki. Podobała mi się plaża i miejscowa rafa. Jedzenie jak na Egipt znośne, można coś dla siebie znaleźć, choć jest monotonne. Kolacja a'la carte kiepska - trzeba się natrudzić aby ustalić termin i nie ma menu, po prostu każdy dostaje stały zestaw dań.

    Krzysztof & Nina - 14.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    prawdopodobnie Egipt ostatni raz

    Hotel czysty i zadbany. Obsługa hotelu bardzo w większości pomocna , niestety z wyjątkiem osób pracujących w recepcji. Animacje wieczorne dla dorosłych poniżej poziomu ( może wynika to iż byliśmy poza sezonem ). Restauracje nieprzyjazne dla osób z alergią pokarmową - dania w większości nie były opisane , co w przypadku uczulenia na np ryby czy owoce morza m może mieć tragiczny skutek .

    HANNA - 05.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Raczej nie polecam

    Zacznę od początku. Po przylocie na lotnisko chaos - nikt nie wiedział co ma robić, wszędzie tłumy. Zabrakło tu osoby z Rainbow, która pomogłaby skoordynować osoby, które wysiadały z samolotu. Po uporaniu się z wizami rezydent wziął nas pod opiekę. Niestety okazało się, że hotel Gravity jest w środku niczego, więc po odwiezieniu innych osób, w końcu udało nam się do niego dotrzeć. Pierwsze wrażenie? Duże lobby, kilku obsługujących nas panów - liczyliśmy, że check in przebiegnie szybko. Nic bardziej mylnego. Panowie mieli czas na pogawędki, żarciki, które nas - zmęczonych po podróży z dziećmi, delikatnie mówiąc, rozzłościło. Po otrzymaniu karty do pokoju zostaliśmy do niego odprowadzeni, a wkrótce dotarły nasze walizki. I tu pierwszy zonk - pan ani myślał wyjść z pokoju bez napiwku. Następnego dnia rozpoczęliśmy testowanie hotelu i oto nasza opinia po 10 dniach pobytu: Hotel - wydaje się być nowoczesny, jednak pokoje hotelowe wymagają remontu. Stare zasłony, poduszki, stare obdrapane meble i niezachęcająca do kąpieli łazienka nie zrobiły na nas dobrego wrażenia. Łóżka są średnio wygodne, ratowały nas jedynie poduszki. Jednak pojawiły się bóle kręgosłupa, więc z ulgą wymeldowaliśmy się po pobycie. Hotel położony w środku niczego, więc nie ma opcji na jakiekolwiek rozrywki czy zakupy poza nim. Jedzenie - i tu nasłabszy punkt tego hotelu. Po wizycie w innych arabskich krajach liczyliśmy na dużo więcej. Najsłabsze były śniadania - tylko słodkie pieczywo, tylko kozie sery i wędlina wyglądająca jak psia karma. Oprócz tego stanowisko z jajkami - tu pan robił na życzenie jajecznicę lub omlety. Oprócz tego owsianka, dużo ciast i bardzie niewiele owoców - jedynie jabłka i banany. Na lunch i kolację było lepiej i raczej nikt nie wychodził głodny. Minusem była monotonnia. Dzień w dzień na kolację pojawiało się to samo, więc po 10 dniach na kolację szliśmy z niechęcią. Najlepsze były lunche. Niewielki wybór posiłków dla dzieci, więc najmłodsi kręcili nosem. Lody tylko przez 2 godziny dziennie, bardzo słaba jakość przekąsek w snack barach. Baseny - co prawda basenów jest 7, ale w okresie zimowym podgrzewany jest tylko 1. W dodatku jest niedokładnie czyszczony, bo pływają w nim włosy. Moje dzieciaki szybko z niego zrezygnowały. Ogromnym problemem są za to ręczniki basenowe. Przy checkinie dostajemy tylko kart na ręczniki, ile osób jest w pokoju. Przy wymianie ręczników panowie bardzo skrupulatnie wydają karty. Jednak kilka razy zdarzyło nam się, że oddając 4 ręczniki, panowie wydawali nam 3 karty, bo twierdzili, że właśnie tyle daliśmy im ręczników. Zdarzyło nam się w takiej sytuacji wołać managera i wyjaśniać sytuację. Dodam, że jeśli przy checkoucie nie oddamy tyle kart ile dostaliśmy, naliczą nam 20$ za zgubienie karty. Warto więc tego pilnować. Plaża - piękna plaża piaszczysta, leżaki, parasole za darmo. Przy plaży 300m molo, które prowadzi do niewielkiej rafy koralowej, gdzie można snorkelować - piękne rybki, warto wziąć ze sobą maski. Na plaży mnóstwo leżaków, obsługa chętnie stawia parawany przeciwwiatrowe, jeśli tego potrzebujemy. Przy plaży beachbar od godz. 10. Podają jedynie napoje. Animacje - animacje są, do korzystania z nich zniechęca to, że animatorzy mówią na nich po rosyjsku. Kids Club funkcjonuje, organizowane są zajęcia dla dzieci, ale tylko jedna animatorka (chyba Anita) rzeczywiście chętnie pracuje z dziećmi. Reszta animatorów traktuje to jako przechowalnię, więc dzieci robią co chcą i szybko się nudzą. Podsumowując - nie jest to hotel z marzeń, nie wrócimy do niego.

    Aleksandra, Dziuchów - 21.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    średnio polecam

    Będąc na początku października muszę powiedzieć że obsługa była zmęczona i niemiła. Pokoje były duże i czyste duży plus, jedzenie smaczne i bardzo rozmaite. Minusem były również drinki w plastikowych kubeczkach.

    Katarzyna, Katowice - 10.05.2024  | Termin pobytu: październik 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem