Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajnie położony, przy fajne plaży, lokalna rafa hotelowa - można fajnie nurkować. Hotel duży, rozległy, bardzo głośny raczej nastawiony na turystów lokalnych. Jedzenie smaczne ale monotematyczne. Pokoje spore, przestronne, klimatyzacja w pokojach strasznie głośna, trudno się spało. Brak ciepłej wody. Hotel sprzątany codziennie, ale obsługa nie chciała wymieniać ręczników. Miejscowi bardzo opryskliwi i nie mili, raz żona zwróciła uwagę, aby Pan odszedł z papierosem troszkę dalej bo palili całą gromadką przy naszym leżaku, to trochę się przestraszyliśmy reakcji. Bardzo fajne baseny, ale niestety bardzo brudne i to nie z przyczyn obsługi hotelu tylko z miejscowych, którzy potrafili umyć dziecko w basenie po "2". Fatalna jakość napoi i napoi alkoholowych. Wszystkie mocne alkohole podawane w plastikach i z plastikowych butelek, chyba najtańszy sort. Ogólna ocena Hotelu to mocny średniak 7 na 10.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój ok chociaż powinien chyba być z balkonem . Lodówkę można czasami rozmrozić , jedzenie monotonna ale dało się przeżyć … rezydent udzielający błędnych informacji , pilot wycieczki do Hurgada zupełnie nie posiadał informacji na temat zabytków , wozil jedynie w miejsca które mogły przynieść mu korzyść …. Na terenie hotelu natrętne domaganie się napiwków za wszystko .., restauracje al cart to kpina bo podawane te same jedzenie co na stołówkach .., monotonny wieczory organizowane przez hotel , brak dyskotek a niby miały być …promenada tylko z nazwy … ogólnie ogromne rozczarowanie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z dużym potencjałem ale pełno w nim małych niedociągnięć, które psują ogólne wrażenie. Mimo wszystko hotel oceniam na +. Sporo uwag odnośnie organizacji ze strony Rainbow... Chciałbym zobaczyć jak organizatorzy jedzą chociażby w miejscu, gdzie zabrano nas podczas wycieczki za 100$ (gdzie cena rynkowa w wszystkich "biurach wycieczek" to koło 60$.) Nie mam nic przeciwko płacić więcej, ale nie to co się działo na niektórych wycieczkach to był żart patrząc przez pryzmat ceny za nie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od pozytywów. Hotel ogólnie ładny z zadbaną roślinnością .Na plaży zawsze można było znaleźć wolne leżaki jednak przez odpływy 300m woda po kostki. Z pomostu można na głębszej wodzie snurkować w wyznaczonych godzinach. Na płytszej schodki non stop zapchane przez "tutejsze " Panie w burkach. Tyle z pozytywów...hotel położony na odludziu, taksówką do centrum Hurghada 25$. Pokój który dostaliśmy jako pierwszy był brudny, w łazience śmierdziało moczem, firanki brudne, pełno włosów na podłodze i wisienka na torcie...setki małych robaczków na balkonie. Po mojej interwencji dostaliśmy czysty pokoj w odremontowanej części hotelu. Jeśli chodzi o jedzenie to najgorsze z możliwych. Byłam w wielu hotelach w Egipcie i nie spodziewałam się rewelacji ale tu chodziłam głodna,mój syn również. Nawet spaghetti było niejadalne, pizza wydzielana, ale dla "tutejszych " całe blachy. Trzeba dodać że słowo pizza to tu za dużo, raczej coś co miało ją przypominać. Plus za napoje z butelek typu Coca-Cola, Fanta, Sprite. Aquapark brudny,zjeżdżalnie do odświeżenia już. Syn nie był zadowolony. Ogólnie hotel tylko dla niewymagających gości. Na plus pogoda, baseny i tyle. Gdybym wiedziała jak będzie wyglądał mój pobyt za te pieniądze wybrałabym inny dużo lepszy hotel.