Opinie o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(421 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średnia jakość

    Arkadiusz, Bartąg 15.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    W hotelu jedzenie mocno średnie, obsługa niezbyt miła i wymuszająca nachalnie napiwki. Podczas kolacji duże kolejki do bufetu i problem z wolnym stolikiem. Bardzo duża ilość gości z Rosji zachowujących się jakby wszystko mogli przestawiając nawet leżaki gdzie leżały moje rzeczy. Wifi działające w pokoju ale bardzo wolne. Z plusów duża ilość basenów w tym jeden z podgrzewaną woda, ładne i nowoczesne pokoje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jak to w Egipcie

    Agnieszka, --- 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Wyjazd trzyosobową rodziną z dzieckiem w wieku 5 lat uważamy za umiarkowanie udany. Plusy: hotel jest nowy i czysty, obługa codziennie sprzątała pokoje i przynosiła świeże napoje, w tym butelkowaną wodę można było otrzymać w prawie nielimitowanej ilości. Do dyspozycji w grudniu były 2 podgrzewane baseny. Minusy: jedzenie codziennie takie samo, w trakcie kolacji wigilijnej (za którą zapłaciliśmy dodatkowo ponad 600 zł) okazało się, że hotel jest w stanie przygotować dobrej jakości posiłki; aquapark, którym chwali sie hotel, niestety nie ma podgrzewanych basenów, więc nie ma możliwości skorzystania z niego zimą; obsługa oczekuje gratyfikacji za każdą, najdrobniejszą przysługę/usługę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Przereklamowany hotel

    Dawid, Pszów 16.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Największym plusem wyjazdu było ciepłe morze i nurkowanie. Hotel kompletnie nie jest przygotowany na pełne obłożenie, ogromne kolejki na stołówce, nie posprzątane pokoje i brak miejsc na basenie to norma.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zastanów sie 3 razy

    Adrian 06.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Skuszony zapisami oferty, nastawiłem się, że odwiedzę 6 letni hotel. Okazało się jednak, że nie jest to prawdą. Budynki hotelu wyglądają jakby miały między 30, a 20 lat - zależy, która klatka. Wilgotne ściany w pokojach i na korytarzach. Płytki na podłogach wymieniane na takie w całkiem innym kolorze - z beżowych na niebieskie. Futryny i okna umazane farbą. Fugi brudne, szafki i łóżka stare i podrapane. Klimatyzatory stare. Windy poobijane i zużyte. Codziennie na którymś piętrze trwał remont i coś szlifowano, tynkowano i odmalowywano. Nie ma możliwości, by hotel został uruchomiony w 2018 roku. Jedzenie w restauracji VIEW kiepskie, niesmaczne. Ciasta we wszystkich kolorach tęczy, ale każde smakuje tak samo. Jeden rodzaj wędliny i 2 rodzaje czegoś co przypomina ser żółty. Bawialnia dla dzieci zużyta totalnie (oprócz jednej huśtawki). Zjazdy wózkiem tak strome i wykonane ze śliskich płytek, tak, że można wpaść w rabaty wykonane z kwiatów z kolcami. Za każdym razem musieliśmy ześlizgiwać się z podjazdu wychodząc z dziećmi. Generalnie czuję się oszukany. Ten hotel nigdy nie stał obok 5-cio gwiazdkowego hotelu. Gdybym znał prawdę, to nigdy bym do niego nie pojechał. A jako wisienka na torcie: 3 z 4 walizek zostały nam połamane w drodze do Egiptu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem