Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pomimo, ze nie w pełni oddany do użytku spełnia wszystkie standardy dla 5*. Jedzenie urozmaicone i bardzo dobre. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa kompetentna i starająca się zapewnić jak najlepsze warunki do odpoczynku. Pokoje wyposażone i czyste. Wi-fi dostępne w lobby i w pokojach. Plaża piękna, z możliwością zejścia na rafę z pomostu. Polecam wypoczynek w tym hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie było fajnie teren piękny jedynie wczesne godziny wycieczek fakultatywnych i zamykanie basenów o 18 ich czasu było meh.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt oceniam na lepiej niż dobry ze względu na obsługę, która bardzo o nas dbała. Mili, uprzejmi, uśmiechnięci z poczuciem humoru. Jeśli chodzi o pokoje, nie są w najlepszym stanie (popsute baterie prysznicowe, niezbyt czysto). Jedzenie było dość monotonne ale każdy kto zgłosił jakiś problem, lekkie zażalenie do menadżera (Pana który chodził i pytał czy wszystko jest ok), dostał coś ekstra. Za to duży plus! Starają się!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cieszymy się z wyboru tego hotelu, jedyny jego minus to wyżywienie. Reszta udogodnień opisana w szczegółowych punktach. Postawa biura Rainbow nie zaskoczyła. Skorzystaliśmy z wycieczki Hurghada City Tour - przewodnikiem był Egipcjanin, który całkiem sprawnie porozumiewał się po polsku, ale plan i organizacja wycieczki były w naszej ocenie 3/10. Zwiedzanie miasta było ok, ale wizyta na targu rybnym była niepotrzebna, nikt nie czuł się tam komfortowo, większość wycieczki miała nudności, a okolica tego miejsca śmierdziała padliną, brudem i obfitowała w żebraków i ulicokrążców, naciągaczy, którzy byli natrętni. Bezpieczeństwo nie zostało zapewnione przez przewodnika, ani nie zostaliśmy o takich zjawiskach uprzedzeni. W perfumerii zmarnowaliśmy bardzo dużo czasu, a olejki były drogie i tylko pojedyncze osoby z wycieczki dokonały zakupu, reszta nie była zainteresowana. Zbyt dużo czasu spędziliśmy w kawiarni w porcie - nie uprzedzono nas o opłacie stolikowej, ani o dopłatach za użytkowanie naczyń. Obiecane zakupy pamiątek (wiele osób kierowało się tym punktem, ponieważ przy hotelach nie wszyscy mieli ku temu okazję) odbyły się w słabym centrum handlowym, a właściwie markecie z odzieżą i tandetnymi pamiątkami. Wszystko okazało się kiepskie jakościowo i nawet dość drogie jak na swoją wartość. Niedaleko znajdował się pasaż z wieloma sklepikami i butikami i tam mogliśmy zrobić te zakupy. Tłumaczymy to jedynie troską o bezpieczeństwo. Kolejna rzecz, na którą chcemy zwrócić uwagę, to transfer powrotny kierunek Poznań - jeden uczestnik wyładował większość walizek, bo kierowca i pilot stali i palili papierosy w tym momencie na lotnisku, nie pomogli nawet osobom starszym. Poza tym samo pakowanie walizek do bagażnika autobusu polegało na wrzucaniu ich byle jak, walizki potem były wgniecione i porysowane. Nie uprzedzono nas również, że sklepy na lotnisku i restauracje są zamykane o 23, a lot był opóźniony.