Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy z żoną dwutygodniowy urlop w hotelu GSH. Wróciliśmy raczej zadowoleni, ale nie obyło się bez kilku małych zgrzytów. Hotel nowy, ładny, nie brakowało miejsc przy morzu, czy przy basenach (naliczyłem osiem + całkiem niezły aquapark). Od rana na terenie hotelu animatorzy starali się zapewniać dużo dobrej zabawy. Dzień kończył się występami w amfiteatrze. A teraz kilka minusów: mała stołówka - niestety często brak wolnych stolików, praktycznie wszystkie napoje podawane w malutkich papierowych kubkach (nawet kawa, czy herbata w czasie posiłków), żeby napić się piwa czy drinka w szkle, trzeba udać się do lobby i oto poprosić . Gośćmi hotelu są przede wszystkim Arabowie i mieszkańcy byłego ZSRR (Rosjanie, Ukraińcy, Białorusini, Mołdawianie), Szczególnie ci pierwsi są dosyć uciążliwi (krzyki, trzaskanie drzwiami do 3 rano itp). Jeszcze jedna uwaga hotel położony jest na prawdziwym odludziu, praktycznie nie ma nic. Do każdej wycieczki trzeba doliczyć minimum 30 dodatkowych minut na dojazd. Ogólnie hotel dobry, ale kilka rzeczy trzeba poprawić.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cudowne wakacje z pięknymi widokami i możliwością obejrzenia rafy koralowaj na plaży przy hotelu w obecności ratowników. Jedzenie przeciętne ale reszta wspaniałą! Rezydenci rainbow bardzo pomocni i w stałym kontakcie. Bardzo ciekawe wycieczki fakultatywne. Polecamy bardzo!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przylot na lotnisko w Hurgadzie, umiejętne pokierowanie opiekuna egipskiego w języku polskim, przejazd osobówka do hotelu. Hotel z zewnątrz bardzo ładny jednak od godziny 9.30 kiedy to założono nam opaski , nikt się nami nie interesował. O godz. 14.10 upomniałem się o pokój który po wertowaniu moich dokumentów otrzymałem. Pokój standard, przeciętny , bez balkonu. Do pięćiu gwiazdek bardzo dużo brakowało. Obsługa w dniu następnym załatwiła nowy ,sprawny czajnik, sprzątanie takie sobie, nie wiem czy przez okres naszego pobytu był choć raz zamieciony🤔 choć ręczniki były wymieniane, dwa razy dołożono szampon i żel, co dzień IE dokładano dwie butelki 1.5 l wody i dwie małe cole. Wyżywienie przeciętne, mało warzyw, sałatek, głodni nie chodziliśmy. Kawę czy herbatę przynosili kelnerzy. Plaża czysta, po wejściu natychmiast przychodził bój który prowadził do wybranego leżaka. Bufet na plaży czynny od 10.00, napoje itp. Dodatkowe jedzonko było w barze oddalonym o jakieś 200 lecz nie skorzystaliśmy z tego. Pani rezydent załatwiła wejściówki na dwie dodatkowe kolację, ale mówiąc szczerze normalne kolację były o niebo lepsze niż La cartie. Miła niespodzianka od hotelu w dniu moich urodzin po powrocie z wycieczki pięknie ubrane łóżko oraz czekający tort. Ogólnie hotel pomijając nasz pokój był czysty, baseny , plaża czyste, ale pięć gwiazdek to przesada.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu GRAVITY byliśmy po raz drugi . Na wybór tego hotelu złożył się ,udany wypoczynek w roku ubiegłym ,dlatego zaraz po powrocie zakupiliśmy skierowania na tegoroczny wyjazd. Hotel ,wszystkie obiekty -restauracja, baseny ,trawniki - zadbane, wyjątkowa dbałość o czystość. Jeden mankament - brak leżaków w stosunku do roku ubiegłego. Połamane i zniszczone nie są uzupełniane nowymi. Za obiektem - płotem leżą wycofane ,cała sterta. Z poważaniem Barbara ,Włodzimierz