Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jasmine Palece-hotel położony ok 20 minut od lotniska. Rewelacyjne miejsce i bardzo miła obsługa! Szczerze polecam każdemu, kto chce w ciszy i spokoju odpocząć w dobrych warunkach. Ciepło, czysto i przyjemnie. Oteczenia hotelu to bardzo piekny i naprawdę zadbany ogród. Czystość na bardzo wysokim poziomie. Miłym zaskoczeniem było to, że pracownicy hotelowi (w recepcji, barmani i na stałówce dobrze mówia po polsku). Jedzenie jak na warunki Egipskie-wyśmienite. Jestem jak najbardziej na tak! Animatorzy - najlepsza paczka jaką dotąd widziałem- a to był mój 15 raz w Egipcie! Dodatkowo lokalizacja na plus - 10 min pieszo małe sklepiki z pamiatkami a troche dalej (ok 2,5 km) centrum handlowe Senzo Mall (taka przyzwoita galeria handlowa z :normalnymi cenami i dodatkowo duzy hipermarket).
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny hotel z imponującymi ogrodami, mieniacymi się kolorowymi kwiatami i kwitnącymi drzewami, kilka basenów, w tym jeden z podgrzewaną wodą, dużo leżaków i czyste ręczniki plażowe. Bardzo wygodne pokoje, wyposażone w piękne meble,telewizor, lodówkę, czajnik elektryczny herbatę i kawę oraz cukier. Każdy pokój posiada duży balkon lub taras z krzesłami i stolikiem. Codziennie są sprzatane pokoje i wymieniane ręczniki oraz dostarczana butelkowana woda. Obsługa bardzo miła i uczynna. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne. Codzienne animacje dostarczają dodatkowej rozrywki. Plaża bardzo duża z darmowymi leżakami. Opieka rezydenta p. Wojtka fantastyczna. Zwiedziłam bardzo wiele miejsc i mieszkałam w wielu hotelach w całej Europie oraz Egipcie i z całą pewnością pobyt w Jasmine Palace zaliczam do tych bardzo udanych. Gorąco polecam. Iwona
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety mało jeszcze opini w internecie o tym hotelu dlatego postanowiłam kilka zdań naisać .Hotel jak dla mnie piękny ,nowy czysty, Byłam tam na tydzień w połowie lutego.Pogoda marzenie gorąco, bez jednej chmurki na niebie, około 25-30 stopni . Hotel bardzo zadbany, dużo zieleni,kwiatów, codziennie o wszystko bardzo dbaja.Baseny super jeden dla dzieci z podgrzewaną wodą , natomiast my korzystaliśmy z dużego niepodgrzewanego i był super . Plaża blisko przy hotelu czysta , zadbana .Jedzenie bardzo dobre, duży wybór. Jedyny minus hotelu to w zaszadzie brak turystów .Była nas dosłownie garstka co też miało swoje wielkie plusy .Bez kolejek wszystko dla nas na wysokim poziomie .Polecam bardzo ten obiekt byłam w kilku w Egipcie 5*hotelach ten zdecydowanie najlepszy .
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny może daleko od miasta ale za 3$ (lub 25 Funtów egipskich) można spokojnie taxi dojechać do centrum Hurgady. Byliśmy w lutym, bez Rosjan obłożenie hotelu sięgające ok. 10% pusto i spokojnie, obsługa bardzo się starała, w pokojach czysto, jedzenie bardzo dobre, każdy znalazł cos dla siebie. Niczego nie brakowało łącznie z animacjami, wszyscy starali się jak mogli by umilić gością pobyt. Napiwki jak wszędzie, trzeba zostawiać dla nas to nieduże kwoty a dla miejscowych ważny dodatek do finansów domowych tym bardziej że w obecnym okresie sporo pracuje za pół pensji albo przychodzą do pracy licząc wyłącznie na napiwki… Jedyny nieduży minus za pokój (nr 1311) z widokiem na pseudo ogród, ulicę i pustynię, co w praktyce okazało się nie takie złe bo w okresie zimowym wiatry od morza nie dały by nam spokoju, a tak można było się poopalać i wieczorami posiedzieć na zewnątrz…. – dopłata za widok na baseny 10E/doba za widok na morze 20E/doba - w biurze przed wyjazdem po mimo moich pytań mnie o fakcie nie poinformowano. Polecam kupić kartę prepaid do Internetu na lotnisku 12$ za 3,5GB Pani wszystko sprawnie instaluje, śmigało aż miło, podobno poza lotniskiem ciężko potem cos zakupić, doładowanie tak, samą kartę nie… Podsumowując wyjazd bardzo udany, poza jednym dniem pogada super, hotel nowy nawet nie do końca otwarty ale ciekawy (wizualnie), czysty i w dużej większości z bardzo uprzejmą obsługą.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny hotel, baseny (w przypadku rodzin z dziećmi na pewno minusem jest brak zjeżdżalni) i plaża. Bardzo miła obsługa na terytorium całego obiektu. Pokoje sprzątane codziennie, w razie problemów obsługa hotelu zawsze służyła pomocą. W przypadku jedzenia małym minusem może być mała różnorodność kuchni w porównaniu do propozycji wielu innych hoteli (w hotelu Jasmine Palace restauracje tematyczne są dodatkowo płatne; jedynie restauracja egipska a'la carte była darmowa jeden raz w trakcie całego pobytu). Dodatkowo płatne były koktaje ze świeżych owoców czy potrawy typu kraby etc. - w wielu hotelach w cenie było pełne wyżywienie, bez żadnych wyjątków. W ciagu dnia organizowane były różne atrakcje przez animatorów (np. aqua gym, siatkówka, gimnastyka etc), a wieczorem występy (także dedykowane specjalne dla dzieci). Hotel wart polecenia!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny, jak otworzą cały z pewnością będzie o wiele lepszy. Całe jedno skrzydło hotelu (lewe/północne) jeszcze nie jest oddane użytku jednakże dla klientów nie jest to problem ani organizacyjny ani wizualny. W trakcie naszego pobytu sporo udogodnień było nieczynnych i organizator nie informował o tym na swojej stronie ale może to się brać z braku zainteresowania rezydenta na miejscu. Pokoje ładne, obejście ładne i czyste, ładna plaża, Taksówka do centrum 3-4 dolary. Pobyt jak najbardziej udany ale latam do Egiptu głównie ponurkować.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
byliśmy z mężem od 02.06.do 09.06.2016 r.za dwie osoby zapłaciliśmy 4002,00 zł.z opiu oferty to miał być super hotel 5*. Po brzybyciu okazał się koszmar .hotel właściwie nieczynny.Na 690 pokoi w hotelu było 30 gości.Brak fukcjonawania wszystkich restauracji.brak działającej klimatyzacji w holu przy recepcj i restauracji ,gdzie były tylko serwowane śniadania,od 12.30 do 17.00 serwowane przystawki i marny bufet w barze typu przydrożny przy morzu,obiadów nie było.Napoje i alkohol serwowane przy basenie i w barze przy morzu.Ogólny smród ,brud i ubóstwo,A jeszcze kolacje serwowane na dworzu przed restauracją główną ,bez możliwości wejścia i zjedzenia w restauracji wszystko wygaszone,Zero serwetek choć by papierowych,brak obrusów na brudnych plastikowych stołach brudne plastikowe podkładki. Pokój można określić wg,opisu choć nie do końca ,ale to mały już problem z porównaniem z resztą.Nie wiem kto pisał poszednie opinie ,ale sam personel potwierdzał ,że od siedmiu miesięcy kiedy przestali przyjeżdżać rosjanie,to jest tak bo maksymalnie jest w hotelu do 50 gości ,Szkoda zdrowia ,nerwów i pieniędzy To był nasz ósmy pobyt w Egipcie i znamy standardy hoteli 5* i 4*.