Opinie o Jaz Aquamarine

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(319 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Super polecam

    Marzena Agnieszka, --- 26.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    hotel spełnił moje oczekiwania, bardzo dobre jedzenie, duży wybór basenów , duży obiekt, super animatorzy starają się abyś się nie nudził. Jedyny minus to bardzo płytkie morze ,trzeba iść dość daleko żeby popływać

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel godny poleceniaNapewno pojade tam jeszcze raz

    JANINA, RUDA SLASKA 04.03.2016

    Napewno pojadę tam jeszcze raz.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    a

    Bogdan, Swarzędz 25.03.2015

    Pobyt, jako drugi (bo w grudniu 2014 też tam byliśmy), oceniam bardzo wysoko. Super miejsce, zadbane, urocze ,z piękną zadbaną zielenią i basenami. Obsługa, począwszy od przylotu, poprzez serwis hotelowy i obsługa wycieczki do Luxoru - na bardzo wysokim poziomie.Szczególne zainteresowanie wzbudził przewodnik wycieczki - polskojęzyczny egipcjanin JÓZEF,który wykazał się przede wszystkim ogromną wiedzą nt miejsc zwiedzanych, piękną polszczyzną oraz wysoką kulturą osobistą. Więcej takich osób i każda wycieczka będzie bardzo udana.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wspaniały urlop w Jaz Aquamarine

    Ireneusz, Jastrzębie Zdrój 19.11.2015

    Hotel bardzo duży,bardzo czysty z fachową obsługą,począwszy od recepcji(polecam Remona,mówiący po polsku,bardzo życzliwy i starający się pomóc w każdej sprawie),poprzez obsługę restauracji;barów w których serwowane są bardzo dobre drinki,szczególnie Waves Lobby Bar,animatorzy dwoją się i troją,aby umilić gościom pobyt m.innymi Nadia, Jana i inni,a skończywszy na obsłudze basenów i pokoi.Pokoje duże,czyste codziennie sprzątane,w restauracjach bardzo czysto i dostępność stolików "non stop",jedzenie bardzo dobre,choć asortyment mógł być większy.Jedyny mały minus to "brak morza",to znaczy woda do łydek przez kilkaset metrów.Ogólnie pobyt bardzo udany ,polecam wszystkim. Pobyt: sierpień 2015

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem