Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z pozoru bardzo elegancki, jednak przez 11 dni nie zmieniono nam pościeli. Szeroki wybór dań w restauracji. Słabe atrakcje dla dzieci - pani prowadząca mini disco - zero charyzmy i podejścia do dzieci. Brzydka plaża, zaniedbana. Obsługa dobrze mówi po angielsku, nie było problemów z komunikacją.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mocno rozczarowany obsługa i wprowadzeniem w błąd dotyczący terminu powrotu jak również ilości dni w hotelu. Zawierając umowę zapewniany byłem, iż powrót nastąpi o godz 21.30 ostatniego dnia a hotel wyraża zgodę by po opuszczeniu pokoju hotelowego do godz 10.00 korzystać z opaski all aż do wyjazdu. To był jedyny warunek wyjazdu z Rainbow gdyż konkurencja za ten sam okres i wyjazd ostatniej doby ok 08.00 oferowała usługę ok 350zl taniej od osoby. Dodam iż zawieralem umowę na ok 15 tys zł.... w przeddzień wyjazdu okazało się iż wyjazd z hotelu jest przed godz 08.00 i nijak to miało się do zapewnień pani w biurze. Dodam, iż pomylone zostały również nazwiska osób zakwaterowanych w różnych pokojach razem z konkretnym wskazaniem np para z dzieckiem oraz osobno w pokojach o różnym standardzie i co się z tym wiąże CENIE! ! zmiana tego stanu rzeczy wiązała się z dużym problemem ze strony obsługi hotelu. Uwielbiam ten hotel i bylem tam 5 razy ale myślę, iż następny wyjazd ( dwa każdego roku w maju i we wrześniu) odbędą przy pomocy innego biura.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
powinno sie zadbac o wieksza czystosc restauracji glownej
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w Jaz Aquamarine 2 lata temu i zdecydowałem się wrócić w tym roku. Na pierwszy rzut oka nic się nie zmieniło, poza ceną - jest zdecydowanie wyższa. Dbałość o klienta na stałym, wysokim poziomie. Zniszczona została laguna i rafa przy Hotelu. Teraz bez obuwia ochronnego można spacerować ponad kilometr wgłąb morza (woda do kolan). W pokojach przybyli mieszkańcy, których wcześniej nie było (patrz zdjęcia). Ogólnie dobrze, ale jak zwykle mogło by być lepiej.