Opinie o Jungle Aqua Park by Neverland

Kategoria lokalna 4

5.4/6
(95 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    wyjazd wypoczynek

    Małgorzata, Gorzów Wielkopolski 10.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    nie wiem od czego zacząć i jak oceniać. Przyjeżdżam w to miejsce po raz drugi. Najpierw szok jak zobaczyłam pokój jaki dostałam nr 5241 nigdy tego numeru nie zapomnę. pokój dla ubogich standard może pół gwiazdki. widok zamiast na baseny dla dzieci to na plac budowy. Po ostrej interwencji w czasie 5 godzin dostałam to czego oczekiwałam i zamawiałam. Bardzo proszę RAINBOW aby zwracać uwagę jakie pokoje będą waszym klientom przekazywane. Zapłaciłam za wyjazd nie na last minet tylko wyjazd był zaplanowany Tu niestety nawet gwiazadmi wam nie dam pokój który otrzymałam z mężem i dzieckiem był już załatwiany przeze mnie i rezydenta. SZOk mam zdjęcia i będę składać reklamacje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    50/50

    Paweł, Szczecin 09.06.2021

    Jedzenie jest super, ale jak komuś zależy na spaniu w czystym pokoju to tu napewno nie spszątają. Przy tym non stop "delikatnie" sugerują o zostawieniu napiwku. Identyczna sytuacja była u sąsiadów w pokojach obok. W ciągu 7 dni z pokoju jedynie co były wyrzucane śmieci a o podstawowe rzeczy typu mydło trzeba było non stop przypominać. Wyposażenie pokoji również dawno podlega wymianie. No i generalnie nie jest to hotel 4*, nie mówiąć już o 4,5* jak podaje operator.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    organizacja Rainbow - super, ale obsługa hotelu - słabo

    Dorota, Kraków 08.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Wszystko, co zorganizowane przez Rainbow było na schwał (odbiór z lotniska, komunikacja, informacje, piloci i przewodnicy na wycieczkach). Jednak w hotelu recepcjonista wcisnął nam inny pokój, niż kupiliśmy (niższy standard, pokój rodzinny zamiast dwóch osobnych), zaś cały obiekt hotelowy ewidentnie nastawiony na "masówkę" (rozbudowany tanim kosztem, w niskim standardzie - o przytulności można pomarzyć). Hotelowa plaża - małą, z kamienistym zejściem, nieładna. Niby dużo restauracji, a wybór jedzenia słaby. Na pizzę czy nuggety czekało się w kolejce po 20-30 minut. Do tego trzeba było się dopraszać o napoje, czekać po pół godziny na opóźnione otwarcie baru z kawą, szukać punktu z ręcznikami na basen, bo w niektórych czyste kończyły się w środku dnia... Sama Hurghada brudna, zaśmiecona, jakby lata świetności miała dawno za sobą... Warto zobaczyć zabytki Egiptu, ale na wypoczynek dołożyć co nieco i jechać do ZEA.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Ilona, Kraków 21.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel ma bardzo średni standard. Lokalizacja jest niezbyt udana – obiekt znajduje się w dość oddalonej okolicy, co może stanowić problem dla osób, które chcą łatwo dostać się do atrakcji turystycznych. Pokoje są rozrzucone po całym terenie hotelu, co powoduje, że poruszanie się po nim bywa uciążliwe. Personel skupił się głównie na obsłudze rodzin egipskich, szczególnie na atrakcjach i innych udogodnieniach, a reszta gości była obsługiwana w sposób pośredni i nieco zaniedbany. Takie podejście do gości nie sprzyja przyjemnemu pobytowi. Niestety, nie planuję powrotu do tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem