Opinie o Mercure Hurghada

Kategoria lokalna 4

5.1/6
(41 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Piękny hotel, ale nie polecam

    MARZENA ANETA OLESIŃSKA, TORUŃ 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Byłam w hotelu Mercure w lipcu 2024r. Hotel atrakcyjnie się prezentuje. Tworzy przepiękne tło do zdjęć z wakacji. Ma fajną lokalizację dla osób, które chcą odpocząć na plaży czy przy basenach. Przepiękne i zadbane tereny zielone. Ale na tym według mnie kończą się jego plusy. Mimo zapisu w umowie, że pokój będzie z widokiem na ogród, mieliśmy pokój z widokiem na pusty plac (przygotowany pod budowę) i budynki gospodarcze hotelu. Recepcja przyznała nam chyba najgorszy pokój w całym obiekcie. Lodówka będąca na wyposażeniu i klimatyzacja w pokoju i w łazience od początku były niesprawna. Mimo naprawy, klimatyzacja ponownie się popsuła. I tym razem naprawa trwała do godziny pierwszej w nocy. Przez nasz czterodniowy pobyt to trochę kiepsko, skoro dwa dni nie było klimatyzacji. Lodówki nie naprawiono do końca naszego pobytu. Kontakt z recepcją był bardzo ciężki. Jedzenie było monotonne. Codziennie podobne dania. A śniadania bardziej na słodko. Niestety godziny otwarcia głównej restauracji, również nie były przestrzegane. Stwarza to problemy, jeśli gość ma wykupione dodatkowe wycieczki fakultatywne, które zaczynają się o konkretnych godzinach. Z żadnej z dwóch restauracji serwujących dania z karty, nie udało nam się skorzystać. Pracownicy, a przede wszystkim w recepcji, niestety bardziej byli nastawieni na obsługę gości rosyjskojęzycznych. Serwis bagażowy niestety też nie funkcjonuje w tym hotelu, a przynajmniej my nie mieliśmy możliwości skorzystania. Jestem bardzo rozczarowana tym pobytem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem