Opinie o Three Corners Rihana Resort

5.8/6 (15 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.8/6
15 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.8
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.2
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    El Gouna styczeń 2023

    Wyjazd bardzo udany,podróż bez żadnych opóźnień , z lotniska zawieziono nas do hotelu.Recepcjonista bardzo miły,zapytał o nasze oczekiwania dot.pokoju,przydzielił nam pokój w części de luxe,wręczył nam wszystkie potrzebne dokumenty,w tym czas zbiórki na wycieczkę do Luxoru oraz dane kontaktowe do rezydentki.Był przygotowany lunchbox /jak dotarłyśmy na miejsce był już wieczór/.Przyniesiono nam dodatkowo do pokoju miskę świeżych owoców. Hotel czyściutki,pokój po remoncie z Wi-Fi w pokoju i na terenie całego ośrodka , lodówka,dzbanek bezprzewodowy,TV,sejf,suszarka w pokoju.Żelazko można było wypożyczyć z recepcji. Bardzo miła i profesjonalna obsługa,jedzenie urozmaicone,przez tydzień nie powtórzyły się dania gorące na lunch i obiad. Niestety,rezydentka ,pani Klaudia ani razu nie skontaktowała się po naszym przyjeździe ani telefonicznie ani osobiście. Miała do mnie nr telefonu,bo podałam ten kontakt dzięki innemu rezydentowi,panu Mustafie,który po dowiezieniu nas do hotelu z lotniska , połączył się z panią Klaudią. Nawiasem mówiąc nikt nas nie poinformował,że ten pan jest drugim rezydentem /dowiedziałam się o tym dzień przed wyjazdem w czasie rozmowy dot.transferu na lotnisko/ Kontaktu z nią nie miała również recepcja hotelu. O godzinie transferu na lotnisko dowiedziałam się w recepcji . Dzień przed wyjazdem , wieczorem , przysłała zapytanie na WatsAppa,czy będziemy korzystać z transferu na lotnisko,czy pojedziemy taksówką we własnym zakresie. Wówczas dowiedziałam się kto to pan Mustafa. Byłam bardzo zdziwiona takim zapytaniem,bo transfer miałyśmy zagwarantowany w umowie , poinformowałam ,że już sama ustaliłam godzinę odjazdu-transferu - z hotelu na lotnisko. Zainteresowanie pracowników biura podróży RAINBOW w Rivierze w Gdyni i informacje ,które były istotne/potwierdzenie godzin i numery lotów/ dla mnie zasługują na najwyższą pochwałę. Już po powrocie kontaktowałam się i będę rezerwowała kolejna wycieczkę,prawdopodobnie do El Gouny. Oby zawsze było tak bezpiecznie ,planowo i miło. Pozdrawiamy , Elżbieta i Katarzyna.

    ELZBIETA, Gdynia - 05.02.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    11/12 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    pozytywnie

    moja 2 wizyta w tym hotelu same pozytywy

    boguslaw, BRZEZINY - 06.06.2022

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Polecam !!

    hotel godny polecenia, obsługa zawsze uśmiechnięta , jedzenie bardzo dobre. Plaża hotelowa przy lagunie , jeżeli nie chcesz to można hotelowa łódka popłynąć do plaży oddalonej około 5 min Ogólnie polecam

    Jolanta, --- - 03.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wakacje i kitesurfing

    bardzo wygodne czyste i nowe pokoje, miła i bardzo pomocna obsługa, jedzenie wyśmienite i bardzo urozmaicone-kazdego dnia coś innego, w tym dużo dań z innych kuchni - nie tylko typowe dla Egiptu dania

    Wojciech, Kartuzy - 27.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem