Opinie o Three Corners Sunny Beach Resort

Kategoria lokalna 4

5.6/6
(124 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    podróż

    Tetyana, Warszawa 03.11.2020

    Podróż była bardzo fajna, niestety kuchnia była nie najlepsza

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mogło być lepiej

    Monika 12.07.2021

    Obsługa miła, czystość ok, jedzenie średnie, drinki mierne, z bardzo tanich alkoholów i tanich syropów... Hotel otworzył się na klienta z Egiptu i 80% gości to egipskie rodziny z dziećmi, co generuje olbrzymi hałas podczas posiłków. Ogólnie ok, ale bez fajerwerków. Spoko, że jest pomost z zejściem do rafy, jednak już mocno wydeptanej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mogło być lepiej

    Dominika, Rajkowo 05.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel czysty i w większości zadbany. Pozostała część hotelu mogłaby również przejść remont jak budynki przy wejściu. Obsługa i animatorzy nastawiona na gości z Niemiec i Anglii - biegała za nimi na pstryknięcie palca. Jedyny kelner zainteresowany pozostałymi gośćmi to Ahmed z baru przy recepcji. Jedzenie monotonne, codziennie to samo w innej odsłonie. Raz wołowina w plastrach raz pokrojona w kostkę, raz frytki raz pieczone ziemniaki. Codziennie na obiad i kolacje te same makarony. Na śniadanie omlety i naleśniki. W restauracji kelnerzy proponowali przyniesienie napoi tylko Niemcom i Anglikom.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Niezbyt...

    ANNA, ZABRZE 13.09.2021

    Niestety w hotelu 90% gości to Egipcjanie, którzy nie potrafią w sposób właściwy zachowywać się podczas posiłków. Animacje kiepskie, pieczywo słodkie,niedobre. Pokoje sprzątane codzienne, obsługa życzliwa i ponocna. Morze ciepłe, urokliwe, plaża, leżaki, czystość super. Baseny duże, najfajniejszy kolo restauracji, bo praktycznie pusty. Ogród, roślinność na terenie hotelu imponująca. .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem