Opinie klientów o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

5.1 /6
198 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Emilia, Blachownia 22.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Cienie rajskiego wypoczynku: Prawda o hotelu AMC Royal Resort w Egipcie...

Podróż do egipskiego kurortu Hurghady wiązała się z wieloma oczekiwaniami, jednak nie wszystko układało się po naszej myśli. Przybycie na miejsce po późnej godzinie przylotu z Katowic do Hurghady przebiegło bez większych opóźnień, jednak już na samym lotnisku spotkaliśmy się z restrykcjami, które zdawały się być lekko przesadzone. Niemniej jednak, z niecierpliwością oczekiwaliśmy wrażeń, jakie przyniesie nam pobyt w hotelu. Po dotarciu do hotelu, naszym pierwszym wyzwaniem było sprawne zameldowanie i otrzymanie pokoju. Niestety, walizki pozostawione pod drzwiami przez brak bakszyszu dla bell boy'a nie wzbudziły w nas poczucia bezpieczeństwa. W pokoju również natknęliśmy się na niedogodność- przygotowano go dla 3 osób, a my byliśmy czteroosobową rodziną. Jednak po interwencji udało się uzyskać dodatkowe łóżko w postaci kanapy, oczywiście osoba, która przyszła została 'nagrodzona' bakszyszem... Gdy przyjechaliśmy, zauważyliśmy, że w naszym pokoju brakuje odpowiedniej ilości ręczników plażowych. Po zgłoszeniu tego problemu recepcji, niestety, nie otrzymaliśmy dodatkowych ręczników, mimo obietnic. Ta sytuacja była nieco irytująca i wpłynęła na nasz komfort podczas korzystania z basenu i plaży. Sam pokój był przyjemny, choć nie do końca odpowiadał podanym w ofercie wymiarom. Codziennie otrzymywaliśmy dwie 1,5 l butelki wody, a sprzątanie odbywało się regularnie, przy czym zostawialiśmy dolar napiwku dla personelu. Hotel oferował różnorodne atrakcje, takie jak sklepy, spa, karykatury czy usługi kosmetyczki i fryzjera. W hotelu niektóre osoby próbowały zachęcić nas do skorzystania z dodatkowych usług, jednak nie byli nadmiernie nachalni, z wyjątkiem jedynie fotografa, który trochę sobie za dużo pozwalał. Animatorzy starali się zapewnić rozrywkę w ciągu dnia, jednak niektóre z nich skupiały się bardziej na nich samych niż na gościach. Wieczorne animacje rozpoczynały się dość późno, co nie wszystkim odpowiadało. Lobby hotelowe było przestronne i zapewniało dostęp do darmowego internetu, co było wygodne podczas komunikacji z bliskimi czy sprawdzania informacji o okolicach. Podczas posiłków mieliśmy okazję skosztować smacznych i różnorodnych dań, ale śniadania codziennie były identyczne. Niestety, obsługa hotelowa nie zawsze dobrze porozumiewała się po angielsku, a niektórzy nawet mylili nas z innymi narodowościami, co było obraźliwe. Plaża i morze wokół hotelu okazały się atrakcyjne, choć w cieplutkim morzu było trochę brudu. Jednak rafa koralowa stanowiła ciekawą atrakcję. Warto także wspomnieć o miłym akcencie z okazji urodzin jednego z nas - restauracja a'la carte przyniosła tort i zaśpiewała sto lat. Niestety, nie wszystko przebiegało tak, jak byśmy sobie tego życzyli. Powrót do Polski zakończył się zdecydowanie za szybko- w dosłownym tego słowa znaczeniu. Nasz pobyt trwał, sumując wszystko dokładnie, tylko 6,5 dnia, a nie obiecane w ofercie 8. Hotel AMC deklarował się jako miejsce dla rodzin, które szukają spokoju. Niestety, wielu gości innej narodowości, zwłaszcza z krajów arabskich, nie zachowywało się odpowiednio. Wpychali się w kolejki, popychali dzieci na zjeżdżalniach, co wymagało naszej interwencji, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych dzieci. Goście z Polski, Niemiec czy Wielkiej Brytanii byli mniej liczni, a pojawiły się także grupy turystów z Chin. Większość personelu hotelowego rozumiała jedynie podstawowe zdania po polsku, co było lekko żenujące, bo lepiej nie mówić nic, niż w kółko "Jak się masz?", "Lewnadowski" czy "Dobrze". Często zostawaliśmy myleni z Rosjanami, co w obecnej sytuacji bywało obraźliwe, ale przypuszczamy, że nie mieli tego świadomości. Rezydentka, Pani Klaudia nie zaimponowała nam swoją sympatią, była skutecznym źródłem informacji, które pomogły nam w planowaniu i organizacji dodatkowych aktywności podczas naszego pobytu w Hurghadzie. Warto zarezerwować sobie wycieczki on-line, bo do niektórych miejsc, szczególnie do Kairu, jest ograniczona liczba uczestników. Zaskoczyła nas możliwość płatności kartą, co nie jest wspomniane w informatorach, każdy nas do tego namawiał, co było podejrzane, ale nie byliśmy na to przygotowani, biorąc ze sobą gotówkę (dolary). Nie raz płaciliśmy dolarami, a resztę otrzymywaliśmy w funtach egipskich. 30 funtów egipskich to 1 dolar, a w większości miejsc 1 dolar = 1 euro. Sytuacja ta naruszyła nasze zaufanie do biura podróży Rainbow i pozostawiła nieprzyjemny posmak po całym wypoczynku. Uważamy, że należy mieć szacunek do wieloletniego klienta i jego pieniędzy. Mimo pewnych niedogodności, Hotel AMC w Hurghadzie pozostaje spokojnym i przyjemnym miejscem na rodzinny wypoczynek. Należy jednak zachować ostrożność i dokładnie sprawdzić warunki i umowy z biurem podróży przed wyjazdem. Nasza podróż do Egiptu pozostanie z nami jako mieszanka pozytywnych i negatywnych wspomnień, co sprawiło, że ta wyprawa była tak wyjątkowa i jednocześnie wymagająca.

4.0/6

Krystyna 04.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

wypoczynek w hotelu

Hotel raczej na 3 gwiazdki, ogólnie wszystko działało, ale ogromna sala gdzie była resteuracja ,bardzo dużo turystów więc ogromny bałagan i hałas .

4.0/6

Józef, Kije 22.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wakacje w Egipcie

Bardzo słabe jedzenie od rana do wieczora jajka i kurczaki, frytki dwa razy w tygodniu. Alkohol można pić szklankami i tak się nie opijesz, piwo ma więcej alkoholu niż wódka. Nie polecam tego Hotelu.

4.0/6

Ewa, -- 27.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

WYLOTY I POWROTY

DZIEŃ DOBRY , JEDNO ZASTRZEŻENIE WYLOT I PRZYLOT W NOCY, BARDZO PÓŻNO. OCZEKIWANIE NA SAMOLOT POWROTNY W RECEPCJI PRZEZ 12 GODZIN. MASAKRA.
141424350
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem