Opinie klientów o Hotel Gołębiewski w Karpaczu

5.0 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
6.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
6.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Katarzyna 13.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Wyjazd weekednowy

W hotelu Gołebiewski spędziliśmy pierwszy weekend października. Plusy: -jedzenie -lokalizacja -piękny widok na Śnieżkę -obsługa -czystość Minusy: -hotel wymaga odświeżenia -zimna woda w basenach

5.0/6

MONIKA, DASZEWICE 19.07.2021

Udane wczasy

W Hotelu Gołębiewskim w Karpaczu byliśmy z dziećmi po raz pierwszy. Spędziliśmy tydzień. Hotel robi wrażenie swą wielkością, wystrojem. Pokój był naprawdę czysty, w łazience tez czyściutko. Posiłki (mieliśmy śniadania i kolacje) są urozmaicone, zawsze coś na ciepło, napoje typu: kawa, herbata, soki z dystrybutora są bez ograniczeń. Ciasto przy śniadaniu było tylko drożdżowe, strasznie suche. Wieczorem już był większy wybór i całkiem smaczny. Dzieci skorzystały z zajęć z animatorami. Przy tak wysokiej cenie za pobyt minusem jest: - konieczność jednorazowej opłaty 10 zł za szlafrok na basen (kaucja 50 zł), - problem z bezpłatnym miejscem postojowym (na basen przyjeżdżają też turyści z zewnątrz), a opłata 40 zł/dobę za miejsce w podziemnym garażu wydaje się wysoka. Największym zaskoczeniem okazało się pobranie opłaty przez biuro podróży za dziecko 7-letnie (hotel nie pobiera opłaty za dziecko 7-letnie przy pobycie od 7 noclegów, a my spaliśmy 7 nocy!!!).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem