Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel położony na cyplu wśród wieżowców. W okolicy dużo sklepów, knajpek oraz kantorów, dod. w pobliżu hotelu postój „imprezowych autobusów” wraz z „naganiaczami” na różne aktywności. Ubery i taksówki podjeżdżają pod hotel w ciagu minuty od zamówienia (dosłownie). Plaża duża i zagospodarowana - dla Nas niezbyt atrakcyjna ze względu na brudny piasek etc ale dla każdego coś innego ;). Hotel ogólnie ładny, wiekowy - ale zadbany, z windą z lat 40. którą obsługuje boy hotelowy (najmilsi pracownicy z całego hotelu!). Mimo zapewnień Rainbow wcale nie otrzymuje się pokoju w wyremontowanej części hotelu - wręcz przeciwnie. Pokojowe łazienki BARDZO wysłużone - wanna żółta od brudu i skorodowana! Plusem okazało się podejście recepcjonisty - wymienili Nam pokój od reki na pokój po remoncie w głównym budynku. Na recepcji otrzymaliśmy także adaptery do kontaktu :). Pokoje sprzątane codziennie (wymiana ręczników oraz pościeli, nie uzupełniają wody butelkowanej w łazience). Bar i restauracja - tutaj mamy mieszane odczucia, młodsza część obsługi niezbyt interesuje się gośćmi hotelu (powiedziałabym że wręcz byliśmy ignorowani): zdarzało się ze zapomnieli o naszym zamówieniu chociaż nikt inny przy barze nie stal; starsza część personelu ma super nastawienie do gości i z uśmiechem na twarzy obsłużą każdego tak szybko jak to tylko możliwe. Formuły all in ewidentnie dopiero się uczą…co kelner to inne zasady wyznaje. Restauracja trochę za mała w stosunku do ilości gości hotelowych - zdarzało się ze nie było wolnych miejsc w restauracji, wtedy do dyspozycji były stoliki na zewnątrz w pobliżu basenu. Kawę na śniadaniu dostawaliśmy jak już zdążyliśmy zjeść…niestety nie była to pyszna kolumbijska kawa, z której słynie tej kraj tylko najgorszy sort. Pyszną kawę można było dostać na barze po specjalnym zamówieniu i trzy razy zaznaczając, że chcesz espresso z ekspresu a nie tą „śniadaniową”. Zwierzęta na terenie hotelu zaopiekowane, są to okazy uratowane z nielegalnego handlu zwierzętami. Miło było nimi nacieszyć oczy :). Największą porażką były linie lotnicze Ultra Plus. Opóźnienia w obie strony, personel na pokładzie pracuje chyba za kare.
Klaudia - 20.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
4/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Spędziliśmy z żoną miły, choć krótki, urlop świąteczny w atmosferze relaksu i latynoskiego luzu. Już kilka lat wcześniej zwiedzaliśmy Kolumbię i wybraliśmy hotel Caribe jako najbardziej klimatyczny z hoteli położonych blisko miasta. Plaża może nie zachwyca, ale obsługa jest przemiła i pomocna, zwłaszcza, że mówimy po hiszpańsku, wiec nie było trudności komunikacyjnych. Można spacerem pójść do miasta, posiedzieć z drinkiem przy basenie otoczonym ogrodem, filmować leniwce na drzewach lub wybrać się na wycieczkę z Rainbowtours lub samodzielnie taksówką. Panie rezydentki profesjonalne, sympatyczne i zorganizowane, wycieczka do Medellin atrakcyjna.
Przemysław, Tarnów - 31.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
9/10 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel fajny, ale Polacy kwaterowani w gorszej cześci hotelu. Rezydentka chyba sie zapomniała że jest pracy ,a nie na wakacjach.
MARIA MALGORZATA, MYSLOWICE - 25.01.2025 | Termin pobytu: listopad 2024
9/10 uznało opinię za pomocną
3.5/6
wrażenia z pobytu z pobytu w Kolumbii . Opieka rezydentki masakryczna . Przy wyjeździe z hotelu brak opieki rezydenta
Waldemar Michał, Mielec - 10.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
9/9 uznało opinię za pomocną