4.6/6 (32 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Korzystałem z usług od 25-01 2025 do 8-02-2025 wraz z żoną.Pierwszy cały dzień spędziliśmy przy braku ciepłej wody.Po zmianie pokoju,ciągłe problemy z Wi-fi. Usługi przyhotelowego baru pozostawiają wiele do życzenia - l i m i t o w a n e napoje bez i alkocholowe. [wykupione All inclysive na cały pobyt.] Próby wyłudzenia zapłaty za korzystanie z pokojowego mini barku , z którego zrezygnowliśmy i został opróżniony. Wszystkie sprawy zostały zgłoszone rezydentowi i menagerowi hotelu.[ do sprawdzenia] Żadnej formy przeprosin, nawet zwykłego słowa p r z e p r a s z a m. Absolutnie hotel nie powinien pobierać opłat za pięć gwiazdek. Stanowczo odradzamy korzystanie.
Jolanta Gołuch - 17.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W myśl zawartej umowy z Rainbow wraz z zoną przebywaliśmy w dn 25-01-2025 08-02-2025 na wczasach w hotelu Caribe By Faranda wskazanym jako 5*. Pierwszy dzień spędziliśmy bez ciepłej wody w pokoju o standarcie odbiegającym od proponowanego w umowie. Po interwencji zmieniono nam pokój na ten sam standart,ale z ciepłą wodą, Ciągłe kłopoty z sygnałem Wi-fi, magnetycznymi kartami dostępu. Wystawiano rachunki do końca pobytu za korzystanie z mini barku choć zrezygnowaliśmy z jego posiadania [zawartość opróżniono zaraz po zgłoszeniu rezygnacji] W hotelowym barze mimo wykupionej opcji all inclusive limitowano napoje. Plaża brudna zaniedbana,basen bez ratowników. O wszystkich sprawach informowani byli rezydenci i menager hotelu [ do sprawdzenia ]. Za wszelkie niedociągnięcia i próbę wyłudzenia pieniędzy nie usłyszeliśmy prozaicznego p r z e p r a s z a m. Serdecznie odradzamy pobyt ostrzegamy . Czesław Jolanta Gołuch
Jolanta Gołuch - 18.02.2025
2/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Niemiłe przyjęcie -check-in segregacja gości my ci gorsi bez numeru pokoju możemy zostawić bagaż, a o 15 check-in od nowa. Inni od ręki numer pokoju o 15-tej tylko odbiór bagażu i do pokoju. Pokoje paskudne :brudne okna, nieotwierane-zepsute, łazienka okropna -wanna nie do użytku .5*?!? ani kapci ,szlafroka zestawu do herbaty. Klimatyzacja wiejąca prosto na łóżko Nad basenem horror .Nieustającą hałaśliwa budowa -młot pneumatyczny,piłowanie metalu . Hałas i kurz !!!Czystość leżaków wątpliwa!! Zero parasoli przy leżakach (słońce i ptasie odchody ). Informację ,że my będziemy goszczeni w nowo wyremontowanym pawilonie należy czytać w dawnonieremontowanym Nie ma co liczyć na plażę : bar przy tzw plaży (miejsce 100x100 duszne ,wygrodzone sznurkiem dalekie od wody )z niebotycznymi cenami. Każde wyjście nadzorowane przy kilku bramach ,powrót także . Trochę plusów „dodatnich”-Zwierzęta ujmujące ,zadbane. Ogród bardzo ładny . Restauracja ładna ,jedzenie dobre w porywach bardzo dobre (wyłączając pieczywo -nie zachwyca )no ale były śniadania które trzeba było wziąć w garść i poszukać miejsca nad basenem itp gdy większe obłożenie w hotelu . W końcu to hotel miejski. I cóż z tego ,że basen głęboki gdy otoczenie nieznośne .
Maria - 18.12.2024
19/22 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Opinia o wycieczce do Kartageny, Kolumbia (Święta Bożego Narodzenia) Podczas wycieczki do Kartageny spędziliśmy Święta Bożego Narodzenia razem z mężem. Hotel, w którym się zatrzymaliśmy, ogólnie oceniamy bardzo dobrze, jednak pewne aspekty znacząco obniżyły naszą ocenę. Plusy: • Obsługa: Bardzo uprzejma i pomocna. • Strefa basenowa: Piękne, zadbane baseny, które były prawdziwą atrakcją hotelu. • Jedzenie: Smaczne, choć monotonne. • Czystość: Hotel utrzymany w czystości, w tym pokoje i przestrzeń wspólna. • Wygląd pokoju: Ładne pokoje z dobrym wyposażeniem, choć mieliśmy pewne zastrzeżenia (szczegóły w minusach). Minusy: 1. Brak polskich tradycji wigilijnych: Mimo że około 50% gości hotelowych stanowili Polacy, nie było żadnych tradycyjnych wigilijnych potraw, co naszym zdaniem było dużym zaniedbaniem. Dodatkowa uroczystość wigilijna była płatna, co także uważamy za nie na miejscu. 2. Plaża: Hotelowa plaża była oddalona o 50 metrów od morza, jednak jej lokalizacja wśród drzew sprawiała, że było tam bardzo duszno. Widok na morze był zasłonięty przez płot i leżaki. Brakowało też posiłków w cenie All Inclusive. 3. All Inclusive: • Niektóre posiłki, takie jak pizza, były dodatkowo płatne. • Międzynarodowe alkohole, które miały być w cenie, również wymagały dopłat. 4. Pokój: • Nasz pokój znajdował się w wysokim budynku, a nie w części kolonialnej, na której nam zależało. • Brak czajnika, kawy, herbaty, szlafroków i kapci. • Lodówka w pokoju była pusta, co stanowiło duży minus. • Okna w pokoju były bardzo brudne, co psuło wrażenie. 5. Lot Ultra Plus: • Bardzo niewygodne siedzenia i mało miejsca. • Podano jeden posiłek po 12 godzinach lotu, a na pokładzie brakowało ciepłych dań i przekąsek. • Bar serwował wodę w małych porcjach (100 ml), co wymagało stania w długich kolejkach. • Przekąski były niezdrowe i drogie. Podsumowanie: Choć Kartagena to piękne miejsce, a hotel miał wiele zalet, pewne niedociągnięcia wpłynęły na nasz odbiór całego wyjazdu. Szczególnie rozczarował nas standard All Inclusive oraz warunki podróży liniami lotniczymi. Wyjazd miał potencjał, ale nie spełnił naszych oczekiwań w pełni.
Marta i Arczi - 02.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
22/25 uznało opinię za pomocną