Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy bardzo zawiedzeni tym hotelem. Może i ładny budynek ale nic więcej. Na pewno nie zasługuje na 4*. Zwiedziliśmy w swoim życiu już wiele, ale z takim czymś jak tutaj się nie spotkaliśmy. W barze kolejki nawet po 10-15 minut. Jedna przesympatyczna Pani Sylwia nie da rady z całym hotelem. Tym bardziej, że na basenie i w barze są również ludzie z sąsiedniego hotelu. Ciągle lecą te same utwory, które są puszczane pod barmankę, a nie pod gości. Przekąski w barze to resztki ze śniadania. Są dobre lody i nic więcej. Sok pomarańczowy bez smaku, rozcieńczony wodą. Drinki bez słomek lub czegoś czym można by wymieszać więc też są nie dobre. Z karty z napojami przy nas zniknęły pozycje dostępne w all inclusive. Zaklejają je karteczkami. Jedzenie jest naprawdę tragiczne. Nigdzie się nie spotkałem z takim brakiem smaku i tak niedobrymi owocami morza jak tutaj. Jedyne co dało się zjeść to frytki, sajgonki i spaghetti. Większość dań jest bez soli lub z cynamonem. Polecam iść do tawerny u Mike i zobaczyć jak powinno smakować jedzenie za które się zapłaciło. Brak restauracji a’la carte bo covid, ale tłumy z hotelu sąsiedniego przychodzą na obiad i kolację, basen do baru i wtedy covidu nagle nie ma. Często goście musieli czekać na wolny stolik bo nie było gdzie usiąść i zjeść kolacji. Pokoje ładne i czyste, codziennie sprzątane ale jak na hotel 4* to brak nawet jakichś hotelowych płynów do kąpieli. W hotelu totalny brak atrakcji. Jedynie fajny był aqua aerobik prowadzony przez animatorkę z Rainbow Panią Darię. Basen duży i płytki, a najlepsze leżaki zajęte już od godziny 7 rano. Rok temu również byliśmy w Grecji na Rodos w Hotelu Marathon. Apollon jest totalną porażką w porównaniu z tym co mieliśmy rok temu. Wakacje przepłacone. A miała być piękna podróż poślubna…
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Poza odległością do morza w sumie wszystko OK, jedzenie trochę monotonne, 4 gwiazdki chyba zbyt dużo, ale za to miła obsługa, poza tym wszystko OK
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie łasny i czysty ,ale.... Opis pokoju prze firmę Rainbow absolutnie niezgodny z rzeczywistością. Miał być widok na ogród(deluxe) w opisie a pokoj miał najgorsze polożenie w całym kompleksie hotelowym. Widok był od zaplecza hotelu czyli pod balkonem był śmietnik i hałas śmieciarki odbierającej śmieci oraz zaplecze kuchenne i hałas wentylatorów, talerzy, garnków itp. Gdy zgłosiliśmy że chcemy zmianę pokoju bo w opisie był ogród a nie tył hotelu to nie było możliwości. Rezydentka niekompetentna i nie rozwiązała problemu. Pani w recepcji zaproponowała zmianę za dopłatą 125 euro za 5 dni. Pokój identyczny ale z dobrym widokiem i miejscem w hotelu. Będę reklamować ten wyjazd i zobaczę jak firma Rainbow się zachowa. Rezydentka nic nie pomogła byliśmy zdani tylko na siebie. Plaża kamienista, a nie jak w opisie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cały pobyt oceniam na udany, jedzenie średniej jakości, oprócz głównych posiłków brak przekąsek(słodkie ciasteczka i lody jedynie). Pokoje bardzo fajne, sprzątane codziennie, obsługa na najwyższym poziomie. Usytuowanie hotelu pozwala na zwiedzenie całej wyspy, plaża przy hotelu kamienista, warto pójść trochę dalej i tam już jest piaszczysta.