5.5/6 (6 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Szukając urlopu pomyślałam ze przydało by się takie "och" i "ach " . I hotel Dymitra to jest właśnie to miejsce . Dodatkowo było tez "wow". Widoki z hotelu z pokoi są niesamowite . Hotel jest na wzniesieniu wiec prawie z każdego miejsca widać morze i góry . Jedzenie pierwsza klasa Mieliśmy opcje HB i nam to w zupełności wystarczyło . Hotel jest duży ale wszędzie jest blisko . Przy hotelu jest Market oraz przystanek autobusowy . Polecam pokoje w widokiem na morze , ponieważ cześć pokoi ma widok na ogród albo na inny budynek . Im wyżej tym ładniej. Woda w basenie na początku października zimna ale morze ciepłe . Koniecznie trzeba buty do wody . W bungalowie privelage mimo wersji HB codziennie uzupłniany mini bar ( piwo , cola , woda , fanta , cola zero ). Do kolacji przy wersji HB zawsze jest woda i napoje z dystrybutora . Polecam hotel dla wymagjących , ps : w pobliżu nie ma nic żadnej tawerny czy innych sklepów oprócz marketu. ps : pani rezydent nie była u nas na spotkaniu , kontakt był tylko przez telefon , zwrócić trzeba uwage na sieć telefoniczną jest problem w hotelu zwłaszcza nizej aby znalesc siec grecka , zawsze łapie turecką . WI-fi w hoitelu sztos
4.5/6
Hotel usytuowany na wzgórzu z niesamowitym widokiem, wyróżniającym go spośród innych hoteli. Położony na końcu wyspy w spokojnej okolicy , wiec idealny dla osób które chcą się wyciszyć . Raczej dla dorosłych niż dla rodzin z dziećmi. Mało jest atrakcji dla dzieci, Malutki plac zabaw i brodzik, bardziej dla malutkich dzieci, choć ze względu na położenie na wzgórzu ciężko poruszać się z wózkiem więc nie polecam na rodzinne wakacje . Plaża jest kamienista więc zamków z piasku też się nie pobuduje . Hotel jako obiekt widać , że niedawno przeszedł estetyzację. Pokoje są odnowione i urządzone we współczesnym stylu. Obiekt jest zadbany i ogólnie czysty , choć widoczne były też mankamenty np. w naszym pokoju zasłona zalana kawą, a kanapa od nowości nie była nigdy prana , choć rozumiem że zwykła sprzątaczka nie jest w stanie tego wyczyścić . Pokoje są sprzątane codziennie, Pani sprzątaczka bardzo miła , czego niestety nie mogę powiedzieć o obsłudze w głównej restauracji. Nie spotkałam się nigdy z takim zachowaniem. Dało się odczuć, że byli mniej uprzejmi dla gości HB. Przed wyjazdem czytałam podobne opinie i niestety okazały się prawdziwe. Obsługa głównej restauracji była bardzo powolna. Na śniadaniu ciężko było znaleźć nakryty stolik, mimo że nie było wielu gości. Niby robili swoje, ale tak że nic nie było zrobione, Podobnie z nalewaniem kawy , miałam wrażenie że robią wielką laskę , że podchodzą i naleją kawę, oczywiście tylko raz, jeśli poprosiło się o dolewkę to już było zawracanie im głowy. Także obsługa zupełnie nie na poziomie 5*. Podsumowując hotel jako obiekt oceniam pozytywnie, piękny widok, budynki odnowienie z gustem widać, że pod okiem architekta natomiast obsługa była słaba .